וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריז בלב מילאנו: המלון הכי מפואר בבירת העיצוב

הוא נראה כמו אחוזה מפוארת עם מאפיינים בארוקיים, ציורי שמן עתיקים וסוגי שיש נדירים, כשעל האוכל מופקד השף המפורסם של מילאנו. המלון שמציב רף יוקרה חדש וגבוה במיוחד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לאונג' שעוצב בהשראת עבודות נגר איטלקי מהמאה ה-17/מערכת וואלה!, צילום מסך

אפשר להגיד כי בספטמבר 2013 קרה דבר במילאנו. בלב ליבה התוסס של בירת העיצוב הבלתי מעורערת, צעדים ספורים ממחוז האופנה "בררה" ותיאטרון לה סקאלה, נפתח מלון מפואר ומרשים ושמו: "פלאצו פריג'י" (ארמון פריז). לא ברור ומובן מאליו שהאיטלקים ובמיוחד המילנזיים, שגדלו והתחנכו על מסורת עיצובית שורשית, יחיו בשלוות נפש עם מלון שמאדיר את הבירה המתחרה. כך או אחרת, הוא נפתח, ברוב פאר והדר ומצליח למשוך אליו לא רק אורחים ששוהים בו, אם כי גם מבקרים שזוכים לסיור מודרך בין חלליו המרשימים, כאילו היה זה מוזיאון או גלריה מפורסמת. במהלך חמש השנים האחרונות עמלו על שיפוץ, שיחזור, עיצוב ובנייה של המבנה העצום השוכן ברחוב Corso di Porta Nuova. בגלגולו הקודם הוא שימש כאחוזה אריסטוקרטית של משפחת קרמר אשר שנהרס בהפצצות ב-43', ולימים הפך לבנק. ב-2008 הוחלט להסב את המבנה בעל הפוטנציאל האדיר למלון שאפתני, מפואר שלא הוקם כמותו במילאנו. אם להודות על האמת, אכן מדובר ברעיון שאפתני, מהסיבה הפשוטה שלכל אחד אשר יצא לו לבקר במילאנו גם אם זה לפרק זמן קצר, הצליח להבין שיש בה לא מעט מבנים מפוארים שקשה יהיה להתחרות על יופיים והדרם. ההבדל היחיד ש"פלאצו פריג'י" שם לעצמו כמטרה חסרת תקדים הינו שילוב הסגנון והאלגנטיות של שתי הערים: מילאנו ופריז.

מלון שוודי מטריף שיחזיר אתכם בזמן

על ביצוע המשימה הופקדו כמובן שני נציגים, אחד מכל עיר. האדריכלית פאולה גימבלי מהצד האיטלקי ומעצב הפנים המפורסם מפריז פייר אייס רושון, המתמחה בפרויקטים פומפוזיים, במיוחד ברחבי פריז. הקונספט העיצובי שנבחר לאחר שעות ארוכות של ישיבות, שרטוטים וציורים הייתה ליצור משחק מעניין עם הקשיחות והתחכום של שתי הערים. מלון בעל חמישה כוכבים שיעמוד בסטנדרטים של שתי אלו, ייצג אותן וישקף אותן כמעט בכל פינה.

כלא בהולנד שהפך למלון מבוקש

המלון מונה 65 חדרים ו-33 סוויטות וסוויטה מלכותית אחת. בנוסף, במלון ישנו גם ספא מפואר החולש על 1,600 מ"ר, גינה בסגנון צרפתי וחללים עצומים לעריכת אירועים פרטיים כגון, השקות, תצוגות אופנה מצומצמות ופרזנטציות של חברות מובילות. האולם הגדול שמקבל את פני האורחים בכניסה למלון חושף מראה מרשים של גרם מדרגות עשוי שיש בהיר המתעקל כלפי מעלה ומזכיר את האחוזות הקלאסיות ממאות קודמות, ששמלות הגבירות היו נגררות להן על המדרגות בצורה אלגנטית. הראש מוטה כמעט ברפלקס כלפי מעלה, אל התקרות המרשימות. חלקן מצוירות, חלקן נעשו כמו בעבודת סטוקו של הארמונות, כשרהיטים בסגנון רוקוקו תומכים בתפאורה הכללית כמו גם ציורי שמן גדולים המעטרים את הקירות.

חופשה בין ביניינים בתל אביב

"חדר האוכל" של המלון עוצב כמו לאונג' אלגנט, עם רצפת פרקט המשלבת 8 סוגי עץ בצבעים שונים. הלאונג' האמור נעשה בהשראת עבודות קלאסיות של הנגר האיטלקי ג'יוזפה מגיוליני שחי במאה ה-17 והיה מפורסם מאוד בסגנון עבודותיו הבארוקיות. בסמוך ללאונג', שוכנת המסעדה של המלון התחומה בדלתות זכוכית המאדירות את נוכחותה, כמו הייתה תכשיט בתוך המבנה המפואר. את המסעדה מנהל השף קרלו קראצ'ו, הנחשב לאייל שני של מילאנו, המפעיל שתי מסעדות מצליחות בעיר שמתהדרות 2 כוכבי מישלן.

לא תאמינו שזה מלון עד שתכנסו פנימה

חדרי המלון נחלקו לשני סגנונות עיצוביים. החדרים האיטלקיים זכו לעיצוב מינימליסטי יותר ונקי, בשעה שהחדרים הפריזאים מאופיינים בסגנון קישוטי ורומנטי, שבא לידי ביטוי בבחירת הבדים, הצבעים והחומרים. בכל סוגי החדרים (7 במספר) מרמת החדר הקלאסי ועד הסוויטה דלוקס וכמובן הסוויטה המלכותית, נעשתה הקפדה על פרטים קטנים כמו סוגי תפירה של ראש המיטה שעשוי מעור משובח, מנורות הקריאה הנוחות והמתכוונות, ארונות חכמים שנסגרים מעצמם בדחיפה קלה וחדרי רחצה שברבים מהם יש אפילו טלוויזיות המושתלות בתוך המראה. בשל מיקומו המרכזי של המלון, מיותר לציין את הנוף הקסום והממכר שנשקף מכל אחד מהחדרים ולא משנה מהו סגנון עיצובו.

בימים אלו המלון נמצא בהרצה. הסוויטות המפוארות ביותר עדיין לא נפתחו לקהל הרחב כמו גם הספא, ובאפריל 2014 ייחנך סופית המלון שעשוי להציב רף גבוה במיוחד למלונות המפוארים שמסביב.

מחירים: 600-1,460 אירו ללילה

Palazzo Parigi Milano
Corso di Porta Nuova


לאתר המלון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכניסה למלון ששוכן בלב ליבה השוקק של העיר/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גרם מדרגות משיש מזכיר אחוזות קלאסיות אירופאיות/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עבודות סטוקו ושילובי שיש בחלל המקבל את פני האורחים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דסק הקונסיירג' שמסייע לאורחים להגיע למקומות הכי שווים בעיר/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שילוב של סגנון צרפתי מפואר עם איטלקי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המסעדה שנחשבת לאחד מדובדבני המלון ומנוהלת על ידי השף המוכר בעיר קארלו קרצ'ו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המסעדה משקיפה לגן הצרפתי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אולמות עצומים המאפשרים לארח תצוגות אופנה, אירועים והשקות/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חדר בסגנון צרפתי עשיר בפרטים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חדר בסגנון איטלקי מנימליסטי ומוקפד/מערכת וואלה!, צילום מסך
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully