וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפוקסלת: הקולקציה החדשה של מותג פסיפסי היוקרה "ביזאצה"

המעצבת האיטלקיה פאולה נבונה משיקה סדרת פסיפסים מפתיעים בעבודת יד, עבור המותג הפומפוזי "ביזאצה". סגנון החיים הנוודי של נבונה יצר השראות פרימיטיביות משבטים קדומים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המותג הכי מפורסם בעולם הפסיפסים - ביזאצה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא ברור בדיוק מהו סוד קסמם, אבל מדובר בעובדה שכל עולם העיצוב מודע לה: פסיפסי הזכוכית של חברת "ביזאצה", מעטרים את בתי העשירים מסביב לגלובוס ונחשבים לפסיפסים הטובים ביותר. גם מעצבים מובילים הבינו מהר מאוד שכדאי לחבור לשם האיטלקי הזה ולשתף איתו פעולה באמצעות קולקציות נבחרות בסגנון מהדורות מוגבלות. בין המעצבים שכבר נכנסו ללופ האמור נמנים, פטרישיה אורקיולה הספרדיה, מרסל וונדרס ההולנדי והיימה היון הספרדי. מלבד השמות המפוצצים, האיכות (שעליה מעידים הלקוחות) והמראה הנוצץ, האבנים הקטנות והצבעוניות שמאפיינות את רוב הקולקציות, אף מצריכות בהרבה מהמקרים הרכבה מיוחדת של אנשי החברה. לפעמים אפילו מטיסים אותם בין מדינות משום מיומנותם. הם מתמחים בצורת הנחת האריח הקטנטן, באופן שיצור מראה מרשים ויעניק לחדר (באשר הוא) את האפקט המבוקש.

בימים אלו, מושקת הקולקציה החדשה לשנת 2014. כמיטב המסורת של המותג הפומפוזי, עוצבה הקולקציה על ידי מעצבת בעלת שם והפעם, מדובר בפאולה נבונה המוכרת מפרויקטים רבים חובקי עולם, החל מעיצוב מסעדות ועד חדרי רחצה. נבונה, ילידת איטליה (טורינו) מכירה את השפה העיצובית של המותג (תרתי משמע), יצרה שתי סדרות הדפסים המכונים: Affresco ו- Halo Halo. סדרות אלה ממשיכות את ה-DNA של אריחי פסיפס המיוצרים מזכוכית בעבודת יד מזה 57 שנה. קולקציית Affresco מתאפיינת בדוגמאות עדינות ורומנטיות של מוטיבים צמחיים ופרחים שעשויים בפלטת צבעים מגוונת, החל מגוונים בהירים ועד חזקים במיוחד. לעומתה, קולקציית ה-Halo Halo מרמזת על סגנונה העיצובי ומהווה טוויסט נושאי מפתיע במשפחת פסיפסי "ביזאצה". זו, עשויה כמעין סמלים גרפיים, אייקונים, בסגנון שבטי-אפריקאי, שפועל יוצא מכך מתפקדים בסקלת צבעים מונוכרומטיים. לא ברור מהיכן שאבה נבונה את ההשראה השבטית, שלא לומר פרימיטיבית, אך יש לשער שאופי חייה הנוודיים של המעצבת המנוהלים ברחבי העולם ובמקומות נידחים, הם שהביאו אותה לחזור אחורה ולחפש מקורות קדומים. שתי הקולקציות אמנם שונות במראה, אך המכנה המשותף ביניהן, כמו שאר מאות הסדרות לבית המותג האיטלקי, מתאימות לפנים ולחוץ, לחדרי רחצה, בריכות, ספא, פסי דקור וריצופים.

מחיר: החל מ-1,800 שקלים למטר.
להשיג ב: HeziBank, הלח"י 2, בני ברק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולקציית הפרחים הצבעונית לשנת 2014 Affresco/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אריחי הזכוכית שנעשים בעבודת יד מזה 57 שנים, מעטרים את בתי העשירים ברחבי העולם/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השראות פרימיטיביות של המעצבת האיטלקיה פאולה נבונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מצריכים אנשי מקצוע מיומנים בהרכבתם/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתאימים לחוץ ולפנים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully