וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחדשים: נרות של מיכל נגרין וחנות טקסטיל בכיכר המדינה

קולקציה ריחנית חדשה למעצבת הססגונית מיכל נגרין, חנות טקסטיל ומצעים נפתחה לשכנים בכיכר המדינה וכיסאות עם השם האישי שלכם. חדשות העיצוב של השבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לכל קופסה מעוצבת נר בניחוח שונה - מיכל נגרין/מערכת וואלה!, צילום מסך

נר לרגליה

כמעט אין דבר שהמעצבת מיכל נגרין לא יצרה. עולם הדימויים של המעצבת הססגונית הכולל פיות, בובות והרבה פרטים צבעוניים, עוטף את כל מה שיוצא תחת ידה לרבות, בגדים, תכשיטים ואקססוריז שונים לבית. בימים אלו מגיע מוצר חדש לבית היוצר של נגרין. מדובר בנרות ריחניים המעוצבים בתוך קופסאות המאופיינות בכתב ידה הצבעוני ומשובצות באבני קריסטל מנצנצים. ניחוחות הנרות משתנים בהתאם לאריזה וכוללים ריחות כמו וניל, פטצ'ולי, ורדים, לימון ואפילו הל. את הנרות ניתן כבר להשיג ברשת חנויות נגרין ב-79 שקלים לנר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ויש אפילו נרות בניחוח הל. מתוך הקולקציה החדשה של מיכל נגרין/מערכת וואלה!, צילום מסך

מפנקים את כיכר המדינה

אחרי שתי חנויות מוצלחות של טקסטיל משובח ונעים למגע השוכנות בבזל (תל אביב) וברמת השרון, המותג "עילי הום קולקשיין" מתרחב עוד קצת ומתחדש במשכן נוסף בכיכר המדינה. בשונה משתי החנויות הראשונות, הפעם מדובר בשיטת חנות בתוך חנות במתחם Coveri Home & kids. עירית לוין וליאורה כהן שעומדות מאחורי מותג הטקסטיל המוכר חברו לשותף העסקי אדם סטוגו לפתיחת נקודת המכירה השלישית במספר. זו, צפויה להתאים את תמהיל המוצרים שכולל בין היתר מצעים, כריות ומגבות, לקהל הלקוחות המקומיים. ה' באייר 28, כיכר המדינה, תל אביב.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
חנות הטקסטיל "עילי" במתחם בזל בתל אביב. דנה מאירזון
"עילי הום קולקשיין" עכשיו גם בכיכר המדינה/דנה מאירזון

בשם השם

ביתילי מציעים בימים אלו כיסאות "בהתאמה אישית" ומעניקים לצמד המילים הללו משמעות נוספת. לא רק שמדובר בכיסא שנעשה במיוחד לפי טעמו של הלקוח, לרבות צבע, צורה, סגנון ועיצוב. גם שמו של הלקוח יכול להיות מוטבע בגב כיסא מעץ, שיהווה מעין חותמת אישית, או כל מילה אחרת שהלקוח יחשוק בה. הגימיק יוצע במהלך כל חודש אוקטובר שהוגדר כחודש הכיסאות ברשת ומבלדו, יוצעו כיסאות רבים במחירים מוזלים. כיסא עץ דגם מאיה, עם חותמת אישית 910 שקלים; כיסא לאבלי עגול אפור – 299 שקלים (במקום 349 שקלים); כיסא "בורה" 490 שקלים (במקום 790 שקלים); כיסא עץ טיק 799 שקלים (במקום 1,150 שקלים).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כיסא עם חותמת אישית, יתאים במיוחד לילדים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חודש הכיסאות ברשת ביתילי מציע מחירים מוזלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully