וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעשה צורף: קולקציית הכלים הפומפוזית של האדריכל אלכס מייטליס

24 כלים מוזהבים שעיצב האדריכל אלכס מייטליס לרשת "הצורפים" הדהימו את האירופאים. הקולקציה נחשפה לראשונה בתערוכת העיצוב בלונדון, תנדוד לפריז, ולבסוף תגיע לישראל ותמכר במחירים מרקיעים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיתוף פעולה יוצא דופן בין "הצורפים" לאדריכל המצליח אלכס מייטליס/מערכת וואלה!, צילום מסך

רשת "הצורפים" הוותיקה שקיימת מזה 60 שנה ומתמחה בייצור כלי כסף יצאה לאחרונה בשיתוף פעולה יוצא דופן עם האדריכל המצליח אלכס מייטליס. מדובר בקולקציה ייחודית שמייטליס עיצב במהדורה מוגבלת במיוחד עבור החברה. תקופה ארוכה שקד האדריכל על פיצוח נוסחה שתתאים לסגנונו ולסגנון "הצורפים" לצד יצירת בשורה חדשה שתאתגר את השוק. סקיצות רבות, בדיקות חומרים וצורות הולידו בסופו של תהליך קולקציה המונה 24 כלים, ביניהם אגרטלים, קערות, צלחות הגשה ופמוטים מוזהבים עשויים פליז וסוגי מתכות שונים. בעתיד הקרוב מתכוונת הרשת להרחיב את ההיצע ל-120 פריטים. רוב הכלים נעשו בממדים גדולים במיוחד ומזכירים את צורת עבודתו של מייטליס בבתים רחבי המידות שהוא מתכנן לעשירי הארץ.

הכלים שמצופים בזהב 24 קראט, נחשבים לגולת הכותרת של הקולקציה האמורה. הזווית העיצובית, הפיסולית והאדריכלית שהאדריכל העניק לכלים, מצעידה למעשה את החברה המסורתית שמציעה כלי יודאיקה בסגנון שמרני, לכיוון עכשווי ומנסה כמו כן למשוך אליה קהל לקוחות נוסף. הקולקציה נעה על גבול דק שבין עיצוב פונקציונלי לאמנות דקורטיבית.

אלכס מייטליס, נמנה בין האדריכלים המצליחים בישראל. בין העבודות שלו אפשר למצוא תכנון של מבנים ציבוריים כגון בתי-מלון, חדרי תצוגה ומסחר ועד לבתים פרטיים ויוקרתיים. מסעדת NOPI בלונדון, שמאחוריה עומדים בעלי מסעדת OTTOLENGHI היא תוספת אחרונה לרשימת העבודות המתארכת של מייטליס בתחום עיצוב מסעדות.

הקולקציה המוזהבת שמושכת כל עין, הוצגה לראשונה במסגרת תערוכת העיצוב 100% Design שנערכה בלונדון בחודש שעבר (ספטמבר). היא זכתה לתהודה רבה ולהתלהבות מצדם של המושכים בחוטים בזירת העיצוב הבינלאומית וכפועל יוצא מכך, יוצגו הכלים שוב גם בתערוכת Maison & Objet בפריז בחודש ינואר הקרוב. מגזין ה-Wallpaper אף הכתיר את הביתן של מייטליס והצורפים בלונדון כתחנה הכרחית לביקור במהלך שבוע העיצוב.

נכון לרגע זה, טרם הוחלט מיקום נקודת המכירה של הכלים שינחתו בארץ בעוד כשבועיים. מחירי המוצרים צפויים ליישר קו עם המחירון העליון של הרשת, בטווח של 800 יורו ועד 1,500 אירו: קערת בול דגם בגודל 40 ס"מ- 672 יורו; אגרטל רוחב 60 ס"מ, גובה 42 ס"מ- 3,072 יורו; מגש בשילוב קוריאן 35 ס"מ- 1,088 יורו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ממדי הכלים גדולים ומזכירים את הבתים הגדולים שמייטליס מתכנן לעשירי הארץ/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכלים הוצגו לראשונה בתערוכת העיצוב שנערכה בלונדון בחודש שעבר/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גולת הכותרת של הקולקציה עם הכלים שמצופים בזהב 24 קראט/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מגזין Wallpaer הנחשב הכתיר את הביתן של מייטליס והצורפים כביתן שחובה לבקר בו בלונדון/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully