וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פחות מדף A4: השואב הכי קטן בעולם

הבריטים הוציאו דו"ח שחשף כי התושבים סובלים ממחסור בשטחי אחסון ביתיים ומיד ג'יימס דייסון המציא להם שואב אבק מיניאטורי, חזק, שקט ומעוצב. לארץ, הוא צפוי להגיע בשנה הבאה ויימכר ב-2,500 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המצאה מיניאטורית בזכות דו"ח של ארגון אדריכלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסתבר שבממלכה הבריטית לא מתעסקים רק במלכים, דוכסיות ויורש עצר. דו"ח מיוחד של המכון לאדריכלים בריטים (RIBA) שנעשה בשנה שעברה ונחשף באפריל האחרון, חשף כי שטח הבית הממוצע בבריטניה הינו 46 מ"ר (כגודל קרון רכבת). נתון נמוך ב-15% משאר מדינות מערב אירופה. המכון, שפועל לשיפור איכות עיצוב ותכנון מבני ציבור, בתים וישובים חדשים, מתאר את רגעי השיא של השנה בדו"חות מיוחדים ובהם גם נתונים סטטיסטיים עיקריים. הסוגיה האחרונה שפורסמה בו העלתה לשיח הציבורי כי 57% מהבריטים מתלוננים על חוסר בשטחי אחסון בעיקר לשלושה מוצרים ביתיים: שואב אבק, קרש גיהוץ ופח אשפה. אחד המשתתפים בסקר שלRIBA הודה כי הוא מאחסן את שואב האבק בבית אימו המתגוררת במרחק 20 דקות נסיעה ממנו. במדינות מתוקנות דוחות, סקרים וועדות נעשים לרווחת הציבור במטרה לשיפור התנאים. כך הדו"ח שיצא תחת הכותרת Case for Space הניע לפעולה את ג'יימס דייסון, מעצב תעשייתי ומייסד חברת השואבים הפופולארית (הנקראת על שמו), וכך נולד בחודש שעבר השואב הקטן ביותר, השקט ביותר והקל ביותר בעולם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'יימס דייסון מעצב תעשייתי ומייסד חברת השואבים הפופולארית/מערכת וואלה!, צילום מסך

דייסון מיני החדש, דגם DC49 קטן כגודל דף A4. יש לו מנוע דיגיטלי חזק השוקל 670 גרם בלבד המייצר 1,050 וואט (לעומת מנוע רגיל השוקל 1.2 ק"ג). משקלו הכולל של הדייסון החדש כמשקל תינוק קטן במיוחד - 2.7 ק"ג. זרימת האוויר של המכשיר נעשית כלפי מטה כדי להפחית בצורה המרבית את הרעש. למרות גודלו המיניאטורי, אפשר לשוטט עם המכשיר ברחבי הבית הודות לכבל באורך 5 מ' הנשלף ממנו. "חוסר במקום אחסון מצריך עיצוב שונה ומכאן, מעצבים, מהנדסים וטכנולוגים צריכים לחשוב בקטן". ציין ג'יימס דייסון במעמד השקת המוצר בחודש שעבר. "בנוסף, מלבד גודלו של השואב שניתן לאחסון בדירות קטנות, מדובר בשואב השקט ביותר. כשאנשים גרים בסמיכות זה לזה, מלמעלה ומלמטה הטכנולוגיה מוכרחה להיות שקטה בכדי שלא להפריע לסביבה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
2.7 קילו בלבד עם כבל באורך 5 מ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

המוצר החדש שיצא לשוק שונה מכל שואב אבק קטן אחר, בשל כוחותיו הדומות לשואב הגדול ממנו פי שניים. השואבים הקטנים המוכרים כיום אינם מסוגלים לבצע עבודות ניקוי של שטחים גדולים, בין אם מדובר בשואב ידני או המקל, הפועלים באמצעות סוללות או לחילופין נטענים בחשמל וידועים בעוצמתם הנמוכה. מקובל לנקות איתם מכונית או לעבור על הספות כדי להעלים את הפרווה של הכלב אך לקרצף את השטיח היא משימה בלתי אפשרית. לעומתם הדייסון החדש מבטיח לעשות גם את זה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הזרמת אוויר כלפי מטה כדי להפחית את הרעש/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הנטייה העולמית צועדת לכיוון מכשירים קטנים" מציין צבי כהן יבואן דייסון ישראל. "בנוסף, השוק הגדול ביותר של מכשירי דייסון נמצא ביפן והיפנים כידוע, מחפשים מכשירים מיניאטוריים. לכן ייתכנות גדולה שהמוצר הקטן נעשה גם משיקולים אלו. בישראל לעומת זאת, אוהבים עדיין מכשירים גדולים כיוון שהקטנים נתפסים כצעצועים. כרגע, בודקים את יתרונות המיני דייסון בשוק מדגם DC49 והוא צפוי להגיע לארץ לקראת שנה הבאה. מחירו ינוע סביב ה-2,500 שקלים."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully