וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לגור עם ילדים: קטלוג איקאה 2014

30.7.2013 / 0:28

פתרונות לטובת הדיירים הכי קטנים בבית, דגש על קשר בין בני המשפחה וטשטוש הגבולות בין פנים לחוץ. כל החידושים בקטלוג החדש של איקאה, רגע לפני שהוא נוחת בתיבות הדואר שלכם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כריכת קטלוג 2014 שיופץ בארץ במהלך החודש הקרוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

מלבד רגליים חשופות והורמונים מרחפים באוויר, מביא איתו הקיץ הישראלי גם לחות אימתנית, גלי מדוזות וכמיהה בלתי נשלטת לשהייה במקומות סגורים. אולי זו הסיבה שהקטלוג המושקע של איקאה נוחת בפתח דלתם של הישראלים דווקא בחודש אוגוסט ומביא איתו משב בריזה מרענן שאפשר להשיג בימים אלה רק בשוודיה. כותרת הקטלוג שיופץ במהלך אוגוסט תקרא “All Moments Count” והוא יציג בעיקרו עיצובים ופתרונות לכל חלקי הבית, שמטרתם לגרום למשפחה עם ילדים, לנצל כל רגע מזמנם יחד בצורה הטובה ביותר. הקטלוג הנוכחי, ה-63 במספר של החברה, מציג סביבת מגורים שתספק את כל הצרכים של בני הבית, זאת מבלי לצאת מהבית. הסלוגן המככב השנה בנוסח: Living With Children ימחיש את החידושים של איקאה 2014 הכוללים פינות משחק לילדים; התחשבות בצרכי הדיירים הקטנים בבית ובממדיהם; שילוב של טבע מלאכותי שנכנס הביתה בעזרת שימוש בגוונים ירוקים; הדפסי חיות ושימוש בחומרים טבעיים כמו נצרים ועץ המנסים לטשטש את הקו המפריד בין הפנים לחוץ.

צפו: איקאה מנסה לגלות מה ילדים אוהבים

בשנים האחרונות, יצרה איקאה קטלוגים בהתאמה לטרנדים העולמיים והציעה פתרונות לבעיות עיצוביות שכיחות בהן נתקלים קונים בכל העולם. קטלוג 2012 למשל עסק בעיצוב דירות קטנות בעקבות משבר הדיור הבינלאומי, ושנה לאחר מכן נמשכה המגמה, בדגש על טקסטיל במגוון דוגמאות וטכניקות שיגרום לבית שלכם להיראות כאילו עבר שינוי גדול, רק במחיר קטן. השנה, ככל הנראה בעקבות התמעטות "זמן המשפחה" בחיים המודרניים, החליטה הענקית השוודית לתרום את חלקה ולקרב את בני הבית זה לזה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם סלון וגם פינת אוכל/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סביבה ססגונית עם אופציות תאורה מגוונות/מערכת וואלה!, צילום מסך

בהתאמה לטרנד עולמי נוסף, מדגיש הקטלוג החדש גם את המודעות לסביבה שבאה לידי ביטוי בכיורים עם מערכות חסכון במים, נורות חסכוניות ועוד. בגזרה הצבעונית איקאה נותרה נאמנה גם בשנה הנוכחית, לאותו שילוב צבעים מונוכרמטיים לצד צבעי ניאון חזקים ששולטים השנה גם באופנה. כך לדוגמה הצבע הטורקיז מככב לא רק ברהיטים ובחפצי הנוי, אלא גם על גבי הקירות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לייצר לילדים סביבה שנעים לחזור אליה ולא רק כדי לישון/מערכת וואלה!, צילום מסך

פתרונות האחסון המוכרים של החברה נשארים החלק המרכזי במוצרים ואליהם מצטרפות, בהתאם לקו המנחה של הקטלוג, ספות מודולאריות שעשויות להתאים לצרכי הילדים המשתנים עם הגיל. לאלו מתלווים כיסויים מתכבסים (כי ילדים ידועים כבעייתיים בשבמירה על הניקיון), פינות אוכל נפתחות למשפחות קטנות וגדולות והרבה חדרי ילדים משופעים בשולחנות יצירה ובצבעוניות עליזה. בתוך כל הביחד המשפחתי הזה לא שכחו באיקאה לדאוג גם לפרטיות ההורים ושיתפו ברעיון של שתי ספות, המונחות זו אל גבה של זו, כדי ליצור שטח חיץ בסלון בין איזור המבוגרים לזה של הילדים. חדרי הרחצה גם הם משתדרגים בהתאמה, וכוללים ספסלי ישיבה קטנים ומעוצבים לקריאת ספר או לחמש דקות של שקט מכל ההמולה המשפחתית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צבעים נועזים - טורקיז גם על הקירות/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל אחד מבני המשפחה עסוק במשהו אחר ועדיין נמצא באותו החלל/מערכת וואלה!, צילום מסך

קטלוג הכרום הצבעוני של איקאה לא מפספס גם השנה, ושוב עושה חשק ללכת ולעצב מחדש את הבית. לעומת זאת, מחירי המוצרים אמנם נוחים כמו הספות אך לא מספיק נוחים כמו אלו המוצעים במדינות אירופה המתמחרות ב- 50% ל-150% פחות מישראל. השנה נדמה כי איקאה לא רק מגיבה לטרנד עולמי אלא יוצרת אותו בעצמה עם רעיונות עיצוביים שהופכים את הבית למעין משק אוטרקי סגור שמספק הכל מבלי לצאת החוצה אל הרחוב המהביל. לטובת אלו שלא מסוגלים להמתין לחוברת שצפויה לנחות ליד הדלת במהלך החודש הקרוב, חידשה החברה את אפליקציית הקטלוג והיא זמינה להורדה כבר בימים אלה.

מה חשבנו על הספר החדש של איקאה שיצא לפני חודש?

איקאה מתלבשת על הבית ב-2013 עם קטלוג טקסטיל

איקאה משיקה קטלוג 2012 המביס את קיקה המתחרה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חלל קטן ויש בו הכל מהכל/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קיר שלם שהפך לאחסון האולטימטיבי של כל הדירה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ויש גם אופציות עיצוב מתונות ורציניות יותר/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
באירופה משתלם יותר לקנות איקאה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בלגן מסודר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully