וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלינו: לקדוח בקיר בלי לטנף את הריצפה

1.7.2013 / 14:47

טיפ גאוני שיחסוך לכם לכלוך אחרי קדיחה בקיר, כוסות שוט עשויות מקרח להכנה בבית, מתקן לאחסון וסדר של קפסולות אספרסו וגוף תאורה יחיד ומיוחד - ההמלצות שישדרגו לכם בטיפה היום יום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קפלו פתקית עם דבק וקדחו בצורה שהלכלוך יצנח לתוך הכיס/מערכת וואלה!, צילום מסך

למי שיצא לקדוח חור בקיר כדי לתלות תמונה, שעון או מדף ודאי מודע לכמות הלכלוך והאבק שנוצרים אפילו מקדיחת חור אחד קטן. הדרך להמנעות הטינופת על הרצפה כל כך פשוטה וגאונית שמעלה את המשפט המוכר: "איך לא חשבנו על זה קודם?!". הציוד הנדרש לביצוע המשימה: מקדחה, עיפרון ופתקית ממו קטנה עם פס דבק. יש לסמן את מיקום החור הרצוי על הקיר עם עט או עיפרון, להדביק מתחת את הפתקית ולקפל אותה לחצי, כך שנוצר מעין כיס קטן. עכשיו הקיר ערוך ומוכן לקדיחה וכל הלכלוך והאבק מצטברים בכיס הפתקית, ללא צורך נוסף במטאטא ויעה. כל שנותר הוא להסיר את הפתקית מהקיר, להשליך אותה לפח, להוסיף דיבל ובורג ולתלות.

(מאת: מאיה אשר)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כוסות שוט עשויות קרח/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשנים האחרונות הקרח במגמת עליה. אפשר לנפוש במלונות שעשויים מקרח מיוחד, ליהנות מבר קרח אטרקטיבי שנפתח באילת, או ממשטח החלקה בלב הקניון. הוא מככב בכל מקרר בעיקר בעונה החמה ועכשיו הוא גם זוכה לעדנה מחודשת בזכות כוסות שוט שעשויות מאותו מצב צבירה. מתקן הכוסות הוא מעין תבנית סיליקון של 4 כוסיות (ממש כמו זו של אפייה). יש למלא את התבנית במים ולהקפיא למשך מספר שעות. לאחר מכן יש להוציא בזהירות את הכוסות שנוצרו. כאופציה נוספת לגיוון אפשר למלא את המוצר במיץ כך שתהיה לכם כוס צבעוניות , מרשימה ומתוקה. מאחר ואין שום ידית אחיזה יש לקחת בחשבון שלגימה מהכוס הזו תקרר לכם כמה אצבעות. מחיר: 29.99 שקלים, באתר פנדה גאדג'טס.

(כרמי צדוק)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכונה לאחסון וסדר קפסולות הקפה/מערכת וואלה!, צילום מסך

יש אנשים שלוקחים את הקפה שלהם מאוד ברצינות. רובם יחזיקו על השיש במטבח מכונת קפה של חברה נחשבת ולא יהססו לקנות לחביבה שלהם מתנות ופינוקים דוגמת מתקן האחסון לקפסולות של נספרסו ותואמיו "סלים אנד סיק". מדובר בגאדג'ט חדש המגיע ב-60 צבעים ועושה סדר בקפסולות הצבעוניות, שבדרך כלל מוצאות עצמן פזורות במגירה. אחרי שבוחרים את הצבע התואם למכונת הקפה בוחרים בקפסולה, לוחצים על הכפתור הקדמי והיא מחליקה במורד המגירה. ממש כמו להוציא פחית שתיה ממכונה. רק בהרבה יותר סטייל. את המתקן ניתן להשיג בחנות קיטצ'ן מרקט נחלת בנימין 111 תל אביב, ברשתות הנבחרות: לגעת באוכל , 4 chef ובחנויות: גימיק, ארטלוק ועוד. 149 שקלים.

(מאת: ליהי שורש)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שילוב של עץ ופרפקס לבן - רוף תאורה של שמוליק מנגן/מערכת וואלה!, צילום מסך

ORBIT הוא גוף תאורה מתוך קולקציה חדשה שמשיק המעצב שמוליק מנגן לחברת אינסקטו. הקולקציה מהווה המשך ישיר לסדרה קודמת של המעצב שעסקה בחרקים. החלקים הצורניים מהם מורכבים הגופים שואבים השראה מעולם הטבע, מבלי לזנוח את הפונקציונליות של הפצת אור רך שיוצר צלליות מעניינות ברחבי החלל. בקולקציה הנוכחית חוקר המעצב ויוצר צורות גיאומטריות תוך שהוא נשאר נאמן לשיטת החיבורים של חלקי המנורה בעלי יכולות מפרקיות. אלו מאזנים בין העץ הגולמי והטבעי לפרספקס הלבן. הם מרשימים בגודל ובאיכות החומר, ועשויים להשפיע על החלל בו יוצבו למראה מתוחכם ועדכני. ה-ORBIT ששמו נגזר מצורתו מגיע בקוטר 67 ס"מ, עשוי עץ ופרספקט לבן ומחירו 2,900 שקלים. מחיר שאר הגופים בסדרה נע בין 700 ועד 2,900 שקלים. ניתן להזמין על פי גודל וצורה ב"קסטיאל" אלפסי 36, תל אביב, גלריית אייטמס שוק הפשפשים, או ישירות מהמעצב shmulikmangan@gmail.com.

(מאת: מיכל המר)


עוד המלצות שוות שישדרגו בטיפה את החיים:

קולה מתגלה כחומר טוב להסרת חלודה

נעלי הקסם שינקו לכם את הבית בזמן שתצעדו איתן

לחתוך אננס בלי לזרוק פירור מהפרי האקזוטי

המשקפיים שישימו קץ לדמעות הבצל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully