וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלינו: לחתוך אננס בקלות ולסדר את הסכו"ם בסדר בריטי

20.6.2013 / 14:21

מתקני קרטיבים ביתיים בצורת רובוט, מפה לסידור מוקפד של הסכו"ם, לוח שאבי שיק, שיטות חיתוך שוות לאננס ומאוורר תקרה צבעוני ומשמח לחדר הילדים - 5 המלצות שאסור לכם לפספס

לחתוך אננס עם סכין. ShutterStock
שווה כל מאמץ - המעדן הצהוב של הטבע/ShutterStock

מי שמאוהב בטעם של אננס טרי, אקזוטי ותשוקתי, ודאי מודע לעובדה שכדי להגיע לטעם המופלא של מעדן הטבע הזה יש לעבור ייסורים בזמן החיתוך. גם כשכבר ניגשים למשימה המאתגרת, ברוב המקרים בשל חוסר מיומנות, חלק ניכר מהפרי נחתך יחד עם הקליפה והולך לפח. היות ולא מדובר בפרי זול, חבל על כל פיסת פרי ולכן רצוי ללמוד כמה טכניקות פשוטות שיעזרו להנאה קולינארית מהפרי. מדריך שנמצא ברשת מביא את השיטות היעילות ביותר להתמודדות עם המצב ועל הדרך גם כמה הצעות הגשה חביבות. כל שצריך לעשות הוא להצטייד בסכין גדולה וחדה (שכדאי שתהיה במטבח כך או אחרת, לחיתוך פירות וירקות קשים מסוג אחר). לחתוך את הקליפה וליבת הפרי מהצדדים ולשלוף בעזרת . מי שמעוניין באננס חתוך לטבעות סטייל חופשה בתאילנד, צריך להצטייד גם בכלי עם קצה מעוגל להוצאת ליבת האננס. בנוסף, להיפטר מהגבשושיות העגולות שנשארות מהקליפה צריך להשתמש בקולף.

(מאת: מאיה אשר)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מפה מאוירת שתסייע לכם לשמור על נימוסי שולחן/מערכת וואלה!, צילום מסך

למקרה שאתם מעוניינים לסדר את כלי האוכל על השולחן לפי הכללים המחמירים של הבריטים או מתכננים להרשים את המשפחה והחברים, כדאי לכם לאמץ את המנהג, ולסדר את הסכו"ם בדיוק לפי הסדר הנהוג והמקובל בעולם. זה הזמן לשנן מה ההבדל בין המזלג הגדול למזל הקטן, ולנסות להבדיל בין הסכינים. מוצר חביב שיסייע במשימה הוא מעין מפה עם איורים מדויקים המפרטים היכן צריך להניח כל דבר על השולחן כגון סכו"ם, צלחות וכוסות. כמו כן ישנו פירוט של המרחק והזווית בהם הכלים צריכים להיות ממוקמים. מי שלא מעוניין להוציא 28 דולר על המוצר, אפשר לשאוב ממנו השראה ולהכין מפה ייחודית בבית. כל אשר דרוש היא מפה לבנה ניטרלית, או בריסטול לבן ועליהם להעתיק תחילה באמצעות עיפרון את השרטוטים של הסכו"ם, לאחר מכן מומלץ לעבור עם טוש שחור על שאר המרכיבים.

(מאת: כרמי צדוק)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתאים לכל חלל בבית - לוח במראה שאבי שיק/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה כבר לא נאמר על השאבי שיק?! מקור המושג נטבע על-ידי המגזין "The World of Interiors" בשנות ה-80 של המאה ה-20. מדובר בסגנון עיצובי המאפיין רהיטים עתיקים משומשים לעיתים בעלי סימני פז"ם כמו שריטות, שפשופים או לחילופין רהיטים חדשים שעוברים תהליכים שונים לקבלת מראה עתיק ומשומש. בשנים האחרונות הסגנון מתקמבק. הוא טומן בתוכו אג?נדה עיצובית של קיימות- שהמטרה המרכזית היא להקטין את השימוש במשאבים מתכלים, ולחבר את האנשים לסביבה הטבעית. מוצרים בסגנון זה משדרים על פי רוב פשטות ואלגנטיות ובעלי אופי רך ומינימליסטי. הסגנון מקדש את עבודת הקראפט ומכניס מלאכות מסורתיות חזרה לבית. לוח ממוסגר שמאפיין את הסגנון המדובר מאתר Urban Outfitter מייצג פשטות החומר ועיצוב מינימלסטי, כמו כן עשוי להתאים לחללים שונים ולשדרג אותם. בין אם מדובר בחלל הכניסה, מבואה, מטבח, משרד ועוד. הלוח שממוסגר במסגרת עץ שימושי במיוחד. הוא כולל מדף ומתלים. משהו בחומר ובצבע המוצר גורמים לו להראות על זמני ונחשק. 49 דולר באתר Urban Outfitters

(מאת: מיכל המר)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כלים להכנת קרטיב הום מייד בצורת רובוט/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמו כל הילדים, גם לי קסמה בזמנו המנגינה הממכרת של אוטו הגלידה שהגיח לשכונה בשעות אחר הצהריים. כל הילדים היו מתאספים סביב אותו חלילן, מגישים לו שקל-שניים ומקבלים בתמורה את הקרח הצהוב צהוב בהתלהבות שגם שנים אחרי קשה לשחזר. היום הקרטיבים מגיעים מהמקפיא בסופר, אך למעוניינים בהום מייד עם זכרון קפוא הנה הפתרון. לכבוד הקיץ נמכרות ב"סוהו" תבניות שלגונים בצורות ובצבעים שונים. תבנית הרובוט של חברת קוויסיפרו הקנדית למשל היא מוצר שיכול להתאים גם לילדים הבוגרים שביננו. בכל מארז 6 תבניות פלסטיק מעוצבות, מקלות לשימוש חוזר וחוברת מתכונים. מי אמר אני ולא קיבל? תכולה: 80 מ"ל. מחיר: 69.90 להשיג בחנויות הסוהו.

(מאת: ליהי שורש)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאוורר תקרה צבעוני שיעשה שמח ומשב מרענן בחדר הילדים/מערכת וואלה!, צילום מסך

חם. דביק. היתושים נכנסים לכוננות התקפה והילדים מתקשים להירדם בלילה. המצב המוכר כמעט בכל בית ישראלי בעונה הנוכחית, גורר השקות של מאווררים חדשים בשוק מכל הסוגים, הגדלים והצבעים המיועדים לכל חדר בבית. בחללים הציבוריים משמע, סלון, מטבח ופינת האוכל המזגן עובד שעות נוספות אך באזורי השינה מעדיפים להתקרר פחות. מאוורר תקרה חדש של מחסני תאורה לא רק יוריד את הטמפרטורות בחר הילדים אלא גם יוסיף קורטוב של שמחה צבעונית ואסתטית. כשהכנפיים הצבעוניות של המאוורר נכנסות לפעולה נוצר מראה נחמד המזכיר קרוסלה נוסטלגית בתנועה. מחיר: החל מ-300 שקלים, ברשת חנויות מחסני תאורה.

(מאת: אפרת בראשי)

עוד המלצות חמות ששווה לכם לדעת:

קולה מסירה כתמי חלודה?

נעלי בית שינקו לכם את הבית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully