וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלינו: נעלי בית לניקוי הרצפה ועוד המלצות שוות

12.6.2013 / 13:41

העציצים הצבועיים של כתר קיבלו פרס עיצוב יוקרתי מגרמניה, סל הקניות של סבתא יכול לשמש היום סל עיתונים, נעליי הבית יכולות לסייע בניקוי הרצפה וקולב אחד מוסיקלי שתורם לאווירה - ההמלצות החמות שלנו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עציצים נתלים מדגם Rainbow, כתר/מערכת וואלה!, צילום מסך

עציץ מקורי זוכה פרס העיצוב "רד דוט"

זהו. אפשר כבר להכריז סופית שהקיץ כאן ובינתיים, הוא נראה לא רע בכלל. שעון הקיץ שבא עלינו לטובה והבריזות הנעימות של שעות הערב מביאות עימן בילוי במרפסת (או גינה לברי המזל) כך שלא נותרת ברירה אלא להשקיע גם בעיצוב החוץ. חברת "כתר" הישראלית, שהפכה מחברת כיסאות פלסטיק פשוטים לאימפריה עיצובית, יצרה לאחרונה עציץ צבעוני נתלה המכונה Rainbow, שזכה השנה בפרס העיצוב ה-red dot הגרמני. העציצים, חוסכים במקום ומתחברים זה לזה במערכת תלייה ייחודית ופשוטה, המותאמת בדיוק לצרכים של הדירה הישראלית הקטנה. בנוסף, בתחתית מצויים חורים המונעים הצפה של הצמח, כך שהוא נשאר בריא פורח וצבעוני, גם בקיץ הישראלי. מחיר: 135 שקלים, להשיג ברשת חנויות כתר, הום סנטר, אייס ובחנויות כלי בית מובחרות

(מאת: ליהי שורש)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נעלי בית מיקרופאייבר לניקיון הבית/מערכת וואלה!, צילום מסך

נעלי בית שמנקות את הרצפה

למקרה שאתם נמנים עם האנשים שניקיון הבית הוא מטלה מעיקה שנדחית משבוע לשבוע ודאי תשמחו לשמוע על נעלי הבית הללו שמנקות את סביבת המגורים. מדובר בנעליים שימושיות במיוחד שמסייעות לנקות את הבית בהנאה, וגם לשרוף עוד קצת קלוריות על הדרך. הן עשויות מיקרופייבר, ומיועדות לניקוי אבק ולכלוך ממשטחים יבשים בלבד. בתום השימוש, אפשר גם לכבס אותן במכונת כביסה, או בכביסה ידנית. יש גם מידות קטנות למעוניינים, כך שגם הילדים יכולים להצטרף לספונג'ה השבועית. נעלי הבית הללו מגיעות בצבעים שונים ביניהם סגול ושחור ומחירן 7.99 דולר באמזון.

(מאת: כרמי צדוק)

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולב מוסיקלי בסגנון איטלקי, פיטרו/מערכת וואלה!, צילום מסך

קולב מוסיקלי

אין בית שלא זקוק למתלה. מצרך מבוקש בחורף לתליית מעילים, מטריות, צעיפים ושאר אינסטרומנטים לעונה הקרה, כשבקיץ הוא לוקח על עצמו כובעים רחבי שוליים ותיקים. שוק המתלים נכון להיום, רווי במוצרים לא אסתטיים ומשעממים עיצובית, אולי משום שאף אחד לא חושב לתת את דעתו (שלא בצדק) לסחבן הקבוע של הבית שלא תמיד נראה לעין. הבשורה המשמחת היא שלאחרונה נחת בישראל מתלה איטלקי מבית היוצר של סטודיו Lievore Altherr Molina. עיצובו כמו תווים מוסיקליים ובשל צורתו הייחודית והמושקעת אין שוב בעיה שהוא יעמוד ריק, גם בלי שיש עליו משהו לסחוב. הבשורה הפחות משמחת היא מחירו של המתלה המהודר שעומד כרגע על 2,073 שקלים. אם בכל זאת נדלקתם על המוצר ניתן להשיגו ב"פיטרו", ריהוט משרדי.

(מאת: אפרת בראשי)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסל הנוסטלגי חוזר לאופנה בפונקציה אחרת/מערכת וואלה!, צילום מסך

פעם של קניות - היום סל עיתונים נוסטלגי

הרבה לפני שהחלה המודעות הגדולה למחזור, אני זוכרת את אימא שלי הולכת למכולת השכונתית עם סל קניות גדול מפלסטיק כדי לסחוב בו את המצרכים שקנתה. עם השנים ואורח החיים המהיר, הקניות הקטנות נעשו על הדרך, אף אחד לא באמת עלה הביתה כדי לקחת את סל המכולת ובנוסף, צצו שקיות הניילון המרשרשות בכל סופר וכך סל המכולת נדחק לפינה חשוכה. בשנים האחרונות, עם חזרתו בסערה של סגנון הוינטג' לחיינו הן באופנה והן בעיצוב הבית, חזר אלינו גם סל המכולת. כשראיתי את מגוון הצבעים של הסל באחת מחנויות כלי הבית השכונתיות נוסטלגיה הציפה אותי והייתי חייבת לרכוש לי אחד. היות ולא היה בכוונתי לערוך איתו קניות הפכתי אותו לסל עיתונים. כשהסל מתמלא אני לוקחת אותו כפי שהוא למתקן המחזור הסמוך לבית ותורמת את תרומתי הקטנה לחיים ירוקים יותר. בשל תחייתו המחודשת, ניתן להשיג היום את הסל בחנויות כלי בית, בבזארים ובשווקים.

(מאת: מאיה אשר)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully