וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחלומות שלכם: חדר שינה רומנטי ב-6 צעדים

בר אילוטוביץ

3.6.2013 / 7:49

שימוש בפלטת צבעים בהירה, כיסוי מיטה מתחרה, טפט מעוטר ותאורה בתמסורת צבע רכה - כל השיטות לעצב חדר שינה זוגי שיתרום לרומנטיקה

חדר שינה בעיצוב ענת שמעוני זינגר. גלית דויטש, בנין ודיור
כיסוי מיטה בטקסטורה רכה וטפט קיר בהיר/בנין ודיור, גלית דויטש

חלקנו ישנים באלכסון אך על פי רוב חדר השינה הוא חלל משותף המיועד לזוג, וככזה כדאי ואף רצוי להשקיע את המאמץ ולהפכו לחדר רומנטי ומרגיע שיהפוך לנקודת המסתור הזוגית שלכם בבית. חלל שינה בסגנון רומנטי ונעים, מתאים במיוחד לאנשים שאוהבים לבלות בזוג, לשכב יחד במיטה בזמן קריאת ספר טוב, שיחה נעימה או צפייה בטלוויזיה, ובקיצור - לבלות ביחד.

חלומות פז: חדר שינה מצופה זהב 24 קראט

3.	חדר שינה בעיצוב גילי אונגר. זיו שדה, בנין ודיור
צבעוניות רכה עם טוויסטים קטנים/בנין ודיור, זיו שדה

לעיצוב חדש שינה זוגי מומלץ להקפיד על קווים רכים, נוחות שימוש, פינוק ואווירה זורמת, נעימה ואסתטית. הגוונים העיקריים הנמצאים בשימוש הם גוונים בהירים המשדרים תחושה של גודל וריבוי אור.

המיטה היא האלמנט העיצובי הבולט ביותר בחלל חדר השינה, כדי להתאים לסגנון רך ושלו, רצוי לבחור מיטה בעלת פיתוחים ועיטורים המזכירים מראה מיושן ובעל מאפיינים רומנטיים. ראש המיטה צריך להיות גדול ודומיננטי אבל באותו הזמן לשמור על מראה עדין ומרוכך, לשלב עיטורים בגוונים בהירים ולאפשר נוחות בזמן השימוש. להדגשת מראה מיטה מסוג זה יש לתת דגש על שילוב של מספר סוגי טקסטיל בטקסטורות שונות כדי ליצור עושר של חומרים. מומלץ אף לשלב ריפוד לראש המיטה מחומר עמיד וקל לניקוי, מצעים רכים ומפנקים וכיסוי מיטה עם דוגמת תחרה רומנטית.

המיטות המשוגעות של האחים קמפנה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
2.	חדר שינה בעיצוב סקוט טלמון. שי אפשטיין, בנין ודיור
שימוש בראשי תיבות של בני הזוג תורמים למראה הרומנטי/בנין ודיור, שי אפשטיין

מאפיין נוסף שיכול להעצים את מראה המיטה הוא כילה מבד בהיר ונעים למגע, כזו שתעטוף את המיטה ותיצור תחושה קסומה שתשדרג את מראה החלל. ניתן ליצור את הכילה במספר אופנים, על ידי חישוק התלוי בתקרה וממנו יוצא הבד להיקף המיטה, על ידי מסגרת מיטה מוגבהת הכולל חלק עליון ממנו הבדים נתלים בצורה של וילון, או רק על ידי יריעת בד התלויה בתקרה ויורדת לרגלי המיטה.

עוד טיפים יעילים לעיצוב חדש השינה

חדר שינה: עוזי פורת אדריכלים. בנין ודיור
צבעים חמים תורמים לאווירה חמה/בנין ודיור

את הקיר הראשי בחלל ניתן להדגיש בעזרת שילוב של טפט עדין בגוונים הנבחרים של החלל בדוגמא עדינה של הדפסי פרחים, פסים דקים המשלבים צבע מבריק ליצירת עניין או אפילו על ידי שימוש במדבקות קיר בדגמים של כתובות רומנטית. דרך אחרת היא לצבוע אותו בגוון בהיר אך חמים.

איך נראה חדר השינה של אסי עזר?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פריטים שיוצרים אווירה/מערכת וואלה!, צילום מסך

להשלמת מראה המיטה מומלץ לבחור במנורות קריאה התלויות מהקיר בסמוך למיטה, מומלץ לבחור מנורות בעלות פיתוחי מתכת הצבועים בגוון בהיר, בשילוב עם אהיל בד או בצורה של שנדליר קריסטלים מנצנץ. חשוב לציין כי מנורות הקריאה תהיינה רק חלק מהתאורה הכללית של החדר וכי התאורה המרכזית צריכה להיות בעלת סגנון דומה לזה של מנורות הקריאה. שאר הריהוט בחדר השינה צריך להמשיך את הקו העיצובי של המיטה ולהיות בגוונים בהירים ועם פיתוחים עדינים. למעוניינים בסגנון רומנטי מודגש מומלץ לבחור בריהוט בעל רגליים מעוטרות, ולשלב ידיות דקורטיביות מחרסינה מצוירת או מקריסטלים.

לאינדקס מיטות; לאינדקס תאורה
לפורטל העיצוב מבית מגזין בניין ודיור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully