וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברבורות סטייל: קולקציית הרהיטים החדשה של רוברטו קוואלי

מעצב האופנה האיטלקי משיק ליין חדש של אופנה לבית הכולל כורסאות וספות מגונדרות, לצד מוצרי טקסטיל עשויים פרוות, חברבורות, עורות ושאר שאריות של חיות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טפטים מנומרים ואלמנטים מוזהבים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בזמן שמעצב האופנה האיטלקי רוברטו קוואלי מעלה למסלול דוגמניות דקיקות מכוסות בהוט קוטור במסגרת שבוע האופנה הנערך בפריז, משוגרת גם קולקציית פריטים לבית, שהושקה לאחרונה בתערוכת העיצוב Maison & Objet שנערכה אף היא בעיר הבאגט. גם אלו שלא מכירים את סגנון המעצב וחיבתו המיוחדת לבעלי חיים (בדרכו שלו), יוכלו לנחש ברגע את הקונספט החדש-ישן אותו ממשיך מיום שפתח את המותג "רוברטו קוואלי הום".

הקולקציה החדשה כוללת ספות מגונדרות עם פיתוחים מעוטרים עשויות עור וזמש, כורסאות הסבה, מיטות מלוות במגני ראש שעשויים קפיטונאז' מקטיפה, שידות מחופות בעור, כריות ושמיכות מפרוות וטפטים בהדפסי חברבורות ופני נמרים. על חלק מהפריטים מתנוסס בגדול לוגו מוזהב ומסתלסל של אותיות ראשי תיבות שמו של המעצב RC, המהווה פרט חשוב עבור הלקוחות הפוטנציאליים. אותם לקוחות שדואגים לנופף ולהציג את שם המותג ששוכן אצלם דרך קבע בסלון. בדומה לקולקציית 2012 בה קוואלי שיתף פעולה עם חברות עיצוב מוכרות מתחומים שונים למטרות מיצוב וחיזוק הליין, כגון, גופי תאורה של "מוראנו", טפטים מבית "אמיליה פרטי" ומצעים ומפות של "קלפי", גם בנוכחית נעשה חיבור עם מותג רהיטים מוכר באירופה הנקרא JC Passion. מדובר בחברה איטלקית מוערכת שמייצרת רהיטים בסגנון קלאסי, עם דגש על צורות ועיטורים המאפיינים תקופות עבר אירופאיות.

הסגנון הכללי של הקולקציה החדשה אשר משלבת את תשוקותיו של קוואלי ומשיכתו לפן החייתי של הטבע עם ערכי האסתטיקה האותנטיים של החברה האיטלקית ממשיך את הדי. אן. איי האופייני של מעצב האופנה. מדובר בשפה עיצובית פומפוזית וככזו שהיתה מוגדרת במחוזותינו כ"אוליגרכית". סקלת הצבעים מצומצמת לגוונים של שחור וחום, עם תוספות משמעותיות של זהב מנצנץ המבקש למשוך את העין בכל דרך אפשרית, בהנחה שזו לא נמשכה כבר לחברבורות ודיוקנאות הנמרים המודפסים על הטפטים. בדומה לקולקציות של מעצבי אופנה נוספים אשר פתחו ליין מיוחד של אופנה לבית וביניהם, ראלף לורן וכריסטיאן לקרואה - אין טעם לחפש גם בקולקציה זו אחר תחכום ויצירתיות עיצובית של הרהיטים כפי שהם באים לידי ביטוי בספציאליטה של מעצבים אלו. מיותר לציין כי הקולקציות האמורות מיועדות בעיקר למעריצי המותגים ולא בהכרח לשוחרי עיצוב הארד קור.


קולקציית האריחים של קוואלי שנחתה בארץ

צפו בקולקציות האופנה והבית שמשתלבות זו בזו:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמיכות מפרוות ושידות מחופות בעורות/מערכת וואלה!, צילום מסך
המעצב האיטלקי רוברטו קוואלי. GettyImages
אוהב בעלי חיים בדרכו - המעצב רוברטו קוואלי/GettyImages
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיתוף פעולה עם מותג הרהיטים האיטלקי JC Passion/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לחובבי המותגים ומנופפי הלוגואים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully