וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך למקלחת: חברת סניטריה משתפת פעולה עם מעצבי אופנה

נועה רוזין

21.2.2013 / 8:15

למרות שתיקי רחצה טמונים עמוק במזוודה, מעצבי אופנה ישראלים משיקים ליין מיוחד למותג ויה ארקדיה. דורון אשכנזי מכוון לנקודות מכירה מפתיעות ומיכל נגרין דבקה בקיטצ'

צילום: אבי כהן; עריכה: אמיר קוטיגרו

לאחרונה ניכר ששיתוף הפעולה בין עולם העיצוב והאופנה בארץ צובר קצב מואץ. בתחילת השבוע דיווחנו בוואלה! בית ועיצוב על שיתוף פעולה בין חברת הצבעים טמבור למעצבי אופנה ישראלים ועתה גם חברת הסניטריה ויה ארקדיה מצטרפת לגל. ביום שלישי האחרון (19 בפברואר) הושק באולם התצוגה לאמבטיות וברזים שבבני ברק, ליין מיוחד של תיקי רחצה. 11מעצבי אופנה לקחו חלק במיזם המשותף, ביניהם דורון אשכנזי, מיכל נגרין, חגית טסה, קארן אוברזון, ומאיה נגרין.

למרות שדינו של תיק רחצה הוא רוב הזמן להיות טמון עמוק במזוודה וכמעט שאף אחד לא רואה אותו, הוחלט לאתגר את מעצבי האופנה המקומיים ולמנף את מעמדו של המוצר הנסתר. לאחר סקר מהיר וקבוצות מיקוד שנעשו בקרב נשים בגלאים 24-45 עלתה רשימת שמות מוכרת שלפיה נבחרו המעצבים. "החשיבה הייתה לעשות פרויקט המשלב אופנה יחד עם עולם התוכן שלנו, כשיש ביניהם קשר ישיר מבחינת חומרים צבעוניות, טרנדים וטקסטורות. אופנה לא באה לידי ביטוי רק במה אנחנו מתלבשים אלא בכל הסביבה בה אנו חיים" מסבירה מיכל נוף, מנהלת השיווק של ויה ארקדיה.

כל אחד מהמעצבים העניק פרשנות אחרת לתיק שעיצב, כשברוב המקרים היווה קו המשכי לדי אן איי המותג הקרוי על שמו. כך למשל המעצבת מיכל נגרין שציינה כי היא מרבה בנסיעות, עיצבה תיק לפי צרכיה ולא ויתרה על קישוטיות יתר שמלווה את מוצריה מזה שנים; חגית טסה עיצבה תיק ג'ינס שתואם למכנסי הג'ינס שהיא מעצבת; תיק הרחצה שעיצבה ליטל קלמנסון לא שונה מקלאצ' ערב ומתהדר באבני סברובסקי והגר אלמביק בעלת המותג "אלמביקה" כנראה לא לקחה בחשבון שמדובר בתיק שנועד להירטב כשעיצבה אותו מעור איכותי ומשובח. אניה פליט לעומת זאת, עיצבה תיק רחצה עגול וגדול מפרספקס שקוף, שעוצב בהשראת תיקי הקרטון לאחסון כובעים. פליט מסבירה שהתייחסה לתיק הרחצה כמו לאביזר ביתי. "היה לי רעיון שבבתי מלון יכולים לספק קייס רחצה כזה ובו לתת ערכת טיפוח של המלון שלקוחותיו יוכלו לרוקן אליו את התמרוקים שלהם ולהרגיש יותר בבית." כלשונה של פליט.

גולת הכותרת ללא ספק הוא תיק שעיצב דורון אשכנזי, יחד עם המעצב התעשייתי יואב שביט. מדובר בכלי רחצה בצורת כרטיס שימושי לנווד העירוני ובו מברשת שיניים ושני קונדומים למקרה שהלילה הסתיים בשניים. המוצר שנראה כמו כרטיס זכה לכינוי laki ואשכנזי מוסיף כי הוא מתכנן למכור אותו בכל מיני נקודות מכירה עירוניות כגון, פאבים, מועדונים ובתי קפה בסכום משוער של 10 שקלים. שני תיקי רחצה שמחירם נחשף עוצבו על ידי לילה מיסט וימכרו במקום ב- 539 שקלים ושל שושי ברבי ב-490 שקלים. שאר התיקים לא יעמדו למכירה בשלב זה.



ליין תיקי הרחצה מוצג עד ה- 19 במרץ באולם התצוגה של ויה ארקדיה, הלח"י 7, בני ברק.

(טקסט: אפרת בראשי)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פלסטיק עטוף בתחרה וניטים מוזהבים - תיק רחצה בעיצוב לילך אלגבי - לילה מיסט/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא שונה מתיק ערב - תיק רחצה עם אבני סברובסקי בעיצוב ליטל קלמנסון/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לב שעשוי מ- PVC - תיק רחצה בעיצוב מאיה נגרי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'ינסים שרגילה לעבוד איתם - תיק רחצה בעיצוב חגית טסה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מי יודע איך יגמר הלילה?" מברשת שיניים ושני קונדומים - תיק רחצה בעיצוב דורון אשכנזי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בשום פנים ואופן לא מוותרת על הקיטצ' - תיק רחצה בעיצוב מיכל נגרין/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גזרת גליל מעור - תיק רחצה בעיצוב הגר אלמביק/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמו איחסון לכובע גדול - תיק רחצה מפרספקס בעיצוב אניה פליט/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully