וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפי ולנטיין גירל'ס: הוויברטורים שמשגעים את שוודיה

הם מעוצבים, רכים, בעלי קצב פעימות עדין ומאפיינים ארבעה סוגי גברים: כבאי, מיליונר, צרפתי ומאמן טניס. מה עומד מאחורי קולקציית הוויברטורים שגורמת לאירופאיות לחייך?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ספוט על המוצר שלא זכה עד היום להתייחסות עיצובית מיוחדת - Smile Makers של צמד המעצבים השוודים Mattias Hulting ו- Peter Wikstorm/מערכת וואלה!, צילום מסך

הנה כמה דברים שלא ידעתם על נשים בוגרות בעולם המערבי. 50% מהן השתמשו בוויברטורים; 35% מהן לא מתות על המוצר שהן מוצאות בחנויות סקס והפנטזיה המשותפת של רובן המכריע היא להעביר לילה סוער עם כבאי, צרפתי, מאמן טניס או מיליונר. את הנתונים הללו מביאים לנו צמד המעצבים השוודים מטיאס הולטינג ופדר וויקסטורם ממותג Ramblin, שעיצבו לאחרונה סדרת ויברטורים שמשגעת את עולם העיצוב ובעיקר את הנשים במחוז שוודיה. הסדרה נקראת Smile Makers וכוללת ארבעה ויברטורים, עשויים סיליקון, בצבעים שונים בעלי אפיון גברי המייצגים פנטזיות נשיות. מצד אחד יש בהם מידה של הומור משעשע ומצד שני מסקרנים באשר לביצועי מושא הפנטזיה של משתמשת המוצר.

"הרעיון לעצב משחק מין התגלגל במוחנו מזה זמן רב" מציינים המעצבים. "זה התחיל כאשר פדר רצה לקנות ויברטור לפני כעשור ומצא שלא רק נוכחותם של המוצרים הללו קיימת רק בחנויות "רד לייט", אלא גם עיצובם נעשה בצורה וולגרית, משעממת או שחלקם מתומחרים במחירים מופקעים". המטרה של מטיאס ופדר הייתה לייצר פריטים שבאופן די מפתיע שוק העיצוב עדיין לא שם עליהם את הספוט המתאים, או שלא שם בכלל. כמו כן, ביקשו השניים לשנות את הסטיגמה שדבקה במוצר ולהפוך מחדש את התפיסה כלפיו ומכירתו.

המעצבים השוודים נגשו למלאכה רק לאחר מחקר שערכו בתחום. אחרי הכל לא מדובר בכיסא או מנורת קיר שתקשט את הבית, אלא במוצר שהגדרת הנדסת אנוש והתאמתו למשתמש היא ערך עליון להצלחתו. "בחרנו להתמקד בפלח שוק יחסית קטן של האוכלוסייה ולפנות ל-35% מהנשים בעולם המערבי שאינן מרוצות מהמוצר הקיים. אלו שמעדיפות את הוויברטור שלהן רך, עם ויברציות עדינות ולא פחות יפה ויזואלי" כלשונם של המעצבים.

במדגם טעם וסגנון שערכו המעצבים בקרב מאות נשים ברחבי העולם עלתה רשימה מפוארת של גברי החלומות למערכת יחסים של לילה אחד בלבד. אך עם כל הכבוד וההבנה לחשקים והתשוקות מדובר בשיקולים מסחריים אליהם כיוונו המעצבים בשוק הביוטי, ולכן הרשימה הצטמצמה לרביעייה המובילה: מיליונר, מאמן טניס, צרפתי וכבאי."חשבנו על משהו שיעבוד בין תרבויות ולא יתרכז רק באירופה, אלא שגם היפניות והאמריקאיות ירצו לעשות שימוש במוצר. בנוסף, נמנענו מארבע דמויות דומות היושבות על משבצת אחת, כלומר רבעיה שכוללת ארבעה מצו'איסטים או כזו בעלת זהות לאומית או אתנית אחת".

כל אחד מיוצרי החיוך שבסדרה מעוצב בצורה המעורר גירוי שונה ומייצג את אופייה. הכבאי עוצב כמו להבה; המיליונר זכה למראה של סיגר; מאמן הטניס בעל צורת כדור והצרפתי בצורה שמזכירה לשון וכנראה שמתייחסת למיומנותם הלשונית של הפרנצ' מנ'ז. כל הוויברטורים שעשויים מסיליקון כאמור, מופעלים באמצעות סוללות, עמידים בפני מים ובעלי 3 דרגות מהירות, כמו גם קביעת הפעימות.

לא בטוח שתזמון "יוצרי החיוך" של השוודים נחשף במקרה בימים אלו, ואין הכוונה לוולנטיינ'ז דיי שנחגג פעם בשנה אם כי לרב המכר הארוטי "חמישים גוונים של אפור" של אי. אל. ג'יימס. אתרים שונים ברשת מדווחים על צעצועי מין מעוצבים שנהנים ממכירות שיא, הודות לביצועים המתוארים בספר הנערץ בקרב נשים ברחבי העולם.

Smile Makers, מחיר: 39.95 אירו, באתר החברה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארבעת הטיפוסים הפופולאריים בקרב נשים למערכת יחסים של לילה סוער/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עשוי מסיליקון גמיש ורך למגע/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מותאם לתנוחות שימוש שונות/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הוויברטור שמייצג את המיליונר עוצב בצורת סיגר/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הוויברטור הצהוב מייצג את מאמן הטניס כשראשו עוצב ככדור קטן/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ללא ספק מעורר חיוך/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משעשע וממותג ומכוון למדפי הביטוי ולא לחנויות סקס נסתרות/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בתחתית כל וויברטור ממתין סמיילי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הוויברטור הכחול מתייחס לגבר הצרפתי, הוא עוצב בצורת לשון וככל הנראה מתייחס ליכולות הלשוניות של הטיפוס/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל מוצר זכה לאריזה ודמות משלו המגיעים עם סיפור פור פליי בתוך האריזה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אריזת הוויברטור של הכבאי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הוויברטור הוורוד מוקדש לכבאי וצורתו כצורת להבה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully