וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לילה לא שקט: מקומות הבילוי הלוהטים בעולם להעביר בהם סילבסטר

מלילה במלון המפונפן שעיצבו לני קרביץ ופיליפ סטארק במיאמי ועד בר נחשק במילאנו של רוברטו קוואלי - ככה פותחים את 2013 בשיא הסטייל, גם כשאין עם מי להתנשק בחצות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עיצוב הפנים של מסעדת Tacofino עיצוב בשכבות אופקיות/מערכת וואלה!, צילום מסך

העיצוב המסחרי עלה מדרגה משנה לשנה. קצב שוק מהיר ועצבני, תחרות גדולה ועידן של משברים הובילו למהפך ולתפיסה השיווקית החדשה כי עיצוב הפנים של בית העסק יכול להכריע בין כשלון להצלחה. לא עוד מעצבי פנים אנונימים ומקומות רדומים שבונים על תפריט עשיר.

פיליפ סטארק מעצב מחדש את חוית האירוח בעקבותיה של המרקיזה פומפאדור, חיימה חיון ממסגר בוויטרינת רחוב פריזאית שריון אבירי ורדרד, רוברטו קוואלי מתייחס לעיצוב חיי הלילה הסוערים כאל מופע הוט קוטור אור קולי , פטריציה אורקיולה מותחת את גבולות המסורת בעיצוב מסעדות בבתי מלון לטקסטורה תלת מימדית ועומר ארבל משדרג את המטבח המקסיקני למיצג אמנותי. מיטב הלוקיישנים על הגלובוס שיעצבו לכם את השנה האזרחית החדשה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מלון SLS - פיליפ סטארק מעצב חטאים קטנים לחויית אירוח ויזואלית וחושנית/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מלון SLS - וילה פנטהאוז בעיצוב לני קרביץ : האסתטיקה של הארט דקו מתעוררת אל המאה ה-21/מערכת וואלה!, צילום מסך

מלון - SLS Hotel South Beach

סם נזריאן, מלך הלילה האייקוני של L.A , מייסד, מנכ"ל ושותף בחברת sbe, שמנהלת את רשת מלונות היוקרה sls, מסעדות גורמה עילית, ומועדוני לילה טרנדיים בחוף המערבי של ארצות הברית. מלון SLS Hotel South Beach מצטרף לאימפריית הלייפ סטייל של המותג עם השקתו ביוני האחרון של הסניף הראשון ב-Hyde Beach שבחוף המזרחי של מיאמי. המתחם המהווה חגיגה מעוצבת של סצנת התירות, הקולינריה והפנאי נולד מתןך שיתוף פעולה של הרוקיסט לני קרביץ והמעצב הצרפתי פיליפ סטארק. יחד עם Katsuya Uechi- המאסטרו שף של הסושיה, ו- José Andrés המנהל הקולינארי והאייקוני של הרשת, יוצרים חגיגת סילבסטר החולשת על כל החושים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Terrace Ocean View King במלון SLS : עיצוב מתוחכם אשר הולך בעקבות האריסטוקרטיה הצרפתית/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מלוון SLS - תפאורה מפתה בורוד ולבן/מערכת וואלה!, צילום מסך

המלון ממוקם בשדרות Collins Avenue, בבניין היסטורי בסגנון ארט- דקו שתוכנן במקור ב-1939 על ידי הארכיטקט L. Murray Dixon . על עיצובם של 130 חדרי אירוח הממוקמים במגדל המרכזי ו-10 וילות באגף נפרד הופקד כאמור מעצב הרשת והאייקונה הקריאטיבית פיליפ סטארק, המגיש לאורחים על מגש מוזהב תמהיל פנטסטי שמערבב השפעות לאטיניות, אסיאתיות, ארט-דקו ועיצוב עכשווי. שפת העיצוב של "עולם החלומות" הולכת בעקבותיה של מאדם פומפאדור, המרקיזה ופילגשו של המלך לואי ה-15.

העיצוב השיקי מרמז על תחכומה של סצנת האריסטוקרטיה הצרפתית הוותיקה בתוספת נגיעות מעודכנות כמו מראות על התקרה, אלמנטים גרפיים, כיתובי "sinners" ושימוש מובלט ומודגש בצבעים ורוד ולבן. בהיבט הטכנולוגי. לני קרביץ, אשר הצטרף לסצנת העיצוב ב-2003, מחייה את האסתטיקה של אסכולת ה'ארט-דק'ו בעיצוב 'הפנטהאוז הנשיאותי' ו-'וילת הפנטהאוז' תחת המותג שנקרא על שמו. שני החללים מספקים נוף פנורמי מרהיב לחופי מיאמי ומציגים פיוז'ן מעודכן בין האפקט הדקורטיבי והעיצוב העכשווי, תוך שילוב של צבעים, חומרים וטקסטורות כמו עצים מיובאים מקפריסין, שיש Thassos מאיי יוון, פריטים מעור, מראות ומתכת, לצד ריהוט מלוטש ומודרני.


מחיר ללילה: 690- 2,150 דולר. בערב הסילבסטר יאמיר המחיר ל- 2,905-1,090 דולר.

1701 Collins Ave, מיאמי ביץ'

לאתר המלון

צפו במלון שעיצבו פיליפ סטארק ולני קרביץ:

מסעדה - Le Sergent Recruteur

פשטות, הרמוניה, הומור, ואינטימיות אלגנטית אשר מרעננת ומותחת את גבולות המסורת, הם שם המשחק של המעצב חיימה חיון בעיצוב הפנים של מסעדת 'Le Sergent Recruteur', אשר הושקה בחודש שעבר בפריז. תחת המוטו live, eat and rest, מפגיש החלל המעוצב על גדות הסיינה, בין המטבח הקולינרי של השף Antonin Bonnet לתאטרליות החושנית של מעצב העל הספרדי.

הקונספט העיצובי של Le Sergent Recruteur הולך בעקבות מורשתו ההיסטורית והמחוספסת של החלל ומשמר את החמימות הטבעית של המבנה שנצבעה בטביעת ידו הייחודית של חיון בסגנון רטרו- מודרני ובאיזון מחושב בין נוחות, אסתטיקה וסטייל. בחלל המרכזי הממוקם בקומת הרחוב אזור מסעדה ובר. שימוש באלמנטים של מחיצות המעוצבות כתבניות דמוי כוורת פתוחות למחצה, מגדירים בעדינות את חלוקת החלל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסעדת Le Sergent Recruteur שריון אבירי בחזית המסעדה המושחרת: תאטרליות משובבת/מערכת וואלה!, צילום מסך

שפת העיצוב מתובלנת בט'אצ של 'בראסרי' ומעניקה לחלל אווירה קז'ואלית ומעודכנת, הודות לשימוש בחיפוי אבני קיר טבעיות ושילוב של מגוון אלמנטים, פרטים, צבע וחומר כמו וילונות וריפוד בצבע ירוק עמוק וחושני, שילובי שיש לבן ומראות, אלמנטים מוזהבים בגופי התאורה וגימורים מעוגלים ורכים. פסל שריון של אביר הניצב בוויטרינת המסעדה, ציורי קיר ויצירת אמנות הלקוחה ממיצב השח מט the tournament (שכיכב בכיכר טרפלגר בפסטיבל העיצוב לונדון 2009), משמשים כתפאורת רקע מרעננת שנעה בין החם השובב, העליז והיוקרתי ובין עולם האמנות, העיצוב התעשייתי ועיצוב הפנים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אמנות ועיצוב במסעדת Le Sergent Recruteur : מיצב השח מט the tournament/מערכת וואלה!, צילום מסך

מדרגות עץ מובילות את האורחים לקומת מרתף המשמשת כחלל פרטי לאירוח של עד 10 סועדים; בחלל האינטימי תקרה קמורה בדומה למרתפי היין המסורתיים, מראה בדמות אביר המוארת ע"י שנדלייר מרשים המתנוסס ממעל וויטרינה שקופה אשר מציגה מינים של בשר ויין. לערב הסילבסטר מוצע תפריט גורמה ממיטב המטבח הצרפתי.


41, rue Saint-Louis-en-l'Isle paris, פריז

לאתר המסעדה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסעדת Le Sergent Recruteur:חגיגה של אינטימיות אלגנטית מבית המעצב חיימה חיון/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסעדה, בר ומועדון - Just Cavalli Hollywood

לאחר שכבש בסערה את עולם האופנה, התפנה רוברטו קוואלי -המאסטרו של ההוט קוטור האיטלקי- לעצב גם את אחד מהחללים הנחשבים בסצנת הפנאי והבילוי של מילאנו . מועדון Just Cavalli Hollywood הממוקם בפארק Sempione, מביא את בשורת האופנה העילית אל המדשאות המוריקות של הפארק העירוני הגדול במילאנו, בסמוך למצודת castello sforzesco ההיסטורית ובצמוד למגדל Torre Branca , אשר תוכנן על ידי האדריכל Giò Ponti לתערוכת הטריאנלה ב-1930. עיצוב החלל שהופקד בידי האדריכל Daniele Beretta, מציג תמהיל סטיילינג בועט ותוסס שמתרגם את סימני ההיכר המזוהים עם המותג והפרסונה, לחלל אקסצנטרי ברוח 'הכל כלול' שמרכז תחת קורת גג אחת מועדון לילה, בר, מסעדה, לאונצ' ופינות ישיבה.

שפת העיצוב, מממזגת את סצנת עיצוב הפנים, האופנה והעיצוב המסחרי לפינאלה מושלם לחגיגות ערב הסילבסטר. המסעדה מעוצבת כחלל חצי מעגלי מפלדה בשילוב זכוכית קריסטל בתקרה ובמפתחי התאורה הנרחבים, על רקע רצפה מחופה עץ טיק. הצבעוניות שנשלטת בשחור, מתוכשטת בתפאורת אקססוריז פראית ומלאת חיות ומשלבת פריטים מקולקציית העיצוב לבית המותג כדוגמת כריות בהדפס מנומר, לצד ריהוט מתוחכם ואלגנטי, שנדלירים, נרות, לפידים, משחקי מראות מברונזה וגם תאורה מתוחכמת מסיבים אופטיים ומערכת אודיו מתקדמת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Just Cavalli Hollywood - אירוע ססגוני ותוסס בין סצנת ההוט קוטור לחיי הלילה המילאנזים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה בתפריט? ב- 20:30 ייפתחו הדלתות לארוחת גאלה אקסלוסיבית שתלווה ב-23:30 במסיבה בוהמיינית עד אור הבוקר. תמורת 250 יורו לאדם, יוכלו המבליםלהתענג על מטבח גורמה בניצוחו של השף Fabio Francone שרקח לטובת האירוע סעודה חגיגית שכוללת אנטיפסטי, מנה ראשונה, עיקרית וקינוח עם היצע נרחב של מנות יוקרתיות ויחודיות מהמטבח הים תיכוני והבינלאומי ביניהם, פילה מיניון ברוטב בארולו ופלפל; ריזוטו עם פטריות כמהין, רימונים ופרמז'ן שיושן במשך 36 חודשים; רביולי שחור עם מדליוני לובסטר ברוטב זעפרן, וגם פינוקי לילה עם נקניקיית קוטקינו ועדשים מסורתית שיוגשו בחצות, לצד יינות וקפה.


מחיר: 250 יורו לארוחת סילבסטר

Viale Luigi Camoens c/o Torre Branca, מילאנו

לאתר המועדון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Torre Branca בעיצוב Giò Ponti לתערוכת הטריאנלה ב-1930 Just Cavalli Hollywood/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסעדה ובר - TacoFino Commissary

אחרי שכבשו את רחובות רובע Tofino עם משאיות מזון ניידות ומעוצבות הושקה בחודש שעבר מסעדת TacoFino Commissary כמעונו החדש והקבוע של ה'טאקו'' בחופה המערבי של ונקובר. תפריט צבעוני ומגוון מבית המטבח המקסיקני מציע פרשנות עדכנית למאכלים מסורתיים בסגנון הבאחה כמו למשל טאקו דגים , בוריטוס, טונה-טקאו, ומרק Tortilla המוגשות לצד מנות ספיישל עונתיות כמו Quesadilla במילוי פטריות יער. רשת TacoFino מציעה שדרוג מעוצב לסצנת אוכל הרחוב המסורתי כשעל עיצוב המשאיות הכתומות הופקד האמן Lee Robinsong שיצר פרשנות גרפית ומודרנית ל'בתולה מ- Guadalupe' האוחזת בידה טאקו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סעדת Tacofino :גוף תאורה אמנותי בעיצוב עומר ארבל : פרשנות עכשוית לשנדליר המסורתי מגופי תאורה כדוריים, צמחיה וצינורות נחושת/מערכת וואלה!, צילום מסך

לעיצוב חלל המסעדה נקרא האדריכל הישראלי-קנדי עומר ארבל (36), העומד בראש הסטודיו OAO לאדריכלות, עיצוב, פיסול ומחקר. את עיצוב הפנים של החלל מגדירה לדבריו של ארבל "סדרה של שכבות אופקיות": בשכבה העליונה גוף תאורה מרשים ביופיו שעוצב בשיתוף עם חברת Bocci. האלמנט האמנותי מציע פרשנות עכשווית לשנדלייר המסורתי ומורכב מגופי תאורה כדוריים בניפוח זכוכית וצמחי קקטוס המרחפים באוויר, בסבך צינורות מנחושת. בשכבה התחתונה שולחנות, ספסלים ושרפרפים מלוחות עץ ממוחזרים, מעובדים ומעוצבים בהתאמה אישית, הניצבים על צינורות פלדה לבנים כקריצה עכשווית לעולם היערות הקסום. את אלו משלימים רצפת בטון, צנצנות זכוכית, ואריגים גסים שנצבעו בלבן ומשמשים לחיפוי הקירות.

2327 E Hastings Street, ונקובר

לאתר המסעדה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חלל המטבח של מסעדת Blanc: שני תפריטי ערב ובראנצ' חגיגי לחגיגות השנה החדשה בניצוחו של השף Jean Luc Figueras/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסעדה ובר - Blanc

מסעדת הבראסרי והבר הגסטרונומי Blanc ממוקמת במלון מנדרין אוריינטל, מהיוקרתיים במלונות ברצלונה. עיצוב הפנים של החלל המרהיב וזוכה השבחים, מפגיש בין המטבח הים תיכוני של השף Jean Luc Figueras לגברת הראשונה של עולם העיצוב, פטריציה אורקיולה המזוהה בסגנון עיצוב עכשווי חובק עולם. שפת העיצוב של החלל חורגת מהנוסחה הקבועה והאופיינית למסעדות בתוך בתי מלון ומציעה עיצוב קטלאני עכשווי הממזג במינימליזם אקלקטי ומקורי בין מסורת וחדשנות, הרך והאנרגטי לקז'ואלי והמתוחכם.

על עיצוב החלל משתלט ללא ספק גריד סטרוקטורלי ותלת מימדי עשוי מתכת לבנה, המתכתב עם אמנות מגזרות הנייר העתיקה וגם תוחם באינטימיות את החלל. בין כתליו של האלמנט המלבני המרהיב מרחפת באוויר צמחיה בתוך כלים דקורטיבים הצובעים את החלל באפקט קסום של "גנים תלויים" בסגנון סימביוטי ודיאלוג זורם בין חומרים טקסטורות וצבע הנע על קו התפר בין החוץ לנוף הביתי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסעדת Blanc מזרח ומערב מתמזגים לסטרוקטוקרה תלת מימדית ממתכת בהשראת מסורת מגזרות הנייר/מערכת וואלה!, צילום מסך

ריהוט אקלקטי מורכב מספות נמוכות בגימור מעודן, כורסאות עם גב מוגבה עשויים סיבי Abacá חדשניים לצד פריטים משלימים, כמו כריות וגופי תאורה רכים בצבעוניות בהירה. לארוחת הסילבסטר המסורתית מוצעים 2 תפריטי ערב ובראנצ' חגיגי ליום שאחרי המורכבים ממבחר מנות עונתיות מהמטבח הים תיכוני והקטלאני לצד קלאסיקות וספיישלים כמו טמפורת צדפות בגי'ן וטוניק, סטייק טרטר וקוויאר, לובסטר קפוצי'נו, סרטן בשמפניה, פילה טנדרלוין מיושן וביסקוטי בסגנון קטלאני.

מחיר ארוחת סילבסטר: 325-350 יורו, בראנצ' 95 יורו

Passeig de Gràcia, 38-40, ברצלונה

לאתר המסעדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully