וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הנבחרים: זהבה גלאון פותחת דלת

יוני פרוים

10.12.2012 / 0:15

היא מעורבת בצורה מרבית בעיצוב הפנטהאוס הגבוה שלה שבפתח תקווה, יש לה אוסף כלי קרמיקה ישנים ובחדר העבודה ציורי אמנים ישראלים - בבית של זהבה גלאון - כתבה שנייה בסדרה

צילום: דייב שחר, עורך וידאו: רן צימט

יו"ר תנועת מר"צ וחברת הכנסת זהבה גלאון מתגלה כחובבת עיצוב. את דירת הגג שלה בפתח תקווה עיצבה ותכננה יחד עם אדריכלית פנים, והיא מתגלה כאספנית מושבעת של כלי הגשה ישנים.

גלאון ילידת אם המושבות, נשארה נאמנה לגבולות ילדותה ומעולם לא עזבה את העיר. בדירת הפנטהאוס שלה היא מתגוררת יחד עם בעלה (פסח) לאחר ששני הבנים עזבו לאחרונה את הקן. היא מגדירה את עצמה כאוהבת חופש ומרחב ולראייה גם התכנון והעיצוב השולט בחלל. מה שהכריע בקניית הנכס הוא המרפסת המטופחת שמאפשרת בימים טובים נוף אורבאני במיטבו עד לתל אביב.

את הקפה הראשון של הבוקר (אחד מיני רבים במהלך היום) היא לוגמת במטבח תוך רפרוף בעיתונים, לצד האזנה לראיונות שמתקיימים ברשת ב'. ביתה הפך לדבריה למוקד עליה לרגל בקרב חברים ומשפחה. למרות שבישול הוא לא הצד החזק שלה, היא בכל זאת נוהגת לארח בימי שבת לברביקיו על המרפסת.

ספרייה מעץ שנבנתה בהזמנה, מעידה על דיירת בולעת ספרים. בארון זכוכית סמוך היא מציגה לראווה אוסף כלים שנאספו במשך השנים, ביניהם גם סט כלים בן מאה שנה שהגיע בירושה מהצד הפולני. חדר העבודה של הח"כית גלאון רווי גם הוא בספרים ובחומרי עיון, ואוסף תעודות ותמונות עדות לפועלה במרוצת השנים.

עוד בסדרת "בית הנבחרים":

איך נראה הבית של מירי רגב?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully