וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקי, ליסה, ברצלונה

נעמה בצלאל

4.10.2012 / 0:16

חנויות של פריטים עתיקים, תערוכת טקסטיל ומסיבת שנות ה-60בלבוש תקופתי - נעמה בצלאל עשתה סיבוב מיוחד בברצלונה ועכשיו היא מעבירה את זה הלאה - כל ההמלצות השוות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כלי בית, דקורציה ואפילו צעצועים לילדים בחנות שממול - IVO&CO/מערכת וואלה!, צילום מסך

במאי 2011, אחרי תקופה די ארוכה שלא נסענו, החלטנו בן זוגי ואני לקחת פסק זמן קצר של ארבעה ימים להתאוורר, לשנות אווירה ממרוץ החיים וכמובן לקבל השראה עבורי לקראת קולקציה חדשה. חיפשנו מקום שעוד לא ביקרנו בו, כזה שיצליח להפתיע ולרגש. לבסוף, החלטנו להרחיק לברצלונה למרות שמדובר ביעד תיירותי למדי ועיר שגם מבחינה אופנתית נחשבת למיינסטרים. בכל זאת, ארזנו עצמנו לבירת הטאפסים.

ליאור בן זוגי התעקש לחפש זווית אחרת ושונה לבחון באמצעותה את העיר, מבלי להתעכב באתרים התיירותיים שכולם פוקדים. לאחר חיפושים קדחתניים נמצאו צמד האנגליות ניקי וליסה - מעצבות מוצר ונעליים שחיות בברצלונה מספר שנים ומציעות מסלול סיורים בהתאמה אישית ברחבי העיר, המכונה "אנטיקס אנד בוטיקס".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כרטיס הביקור של "אנטיקס אנד בוטיקס"/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הלוגו של נעמה בצלאל הזכיר לה את זה של ניקי וליסה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הלוגו של השתיים הזכיר בפונט את הלוגו של המותג שלי וכבר בשם שבחרו, אפשר היה להבין שיש להן מענה לדברים שמעניינים אותי. במיילים מקדימים עם ניקי וליסה אפשר לתאם מראש את החנויות והאתרים שמעוניינים לראות בעיר, סוג של חוויות מבוקשות, תערוכות וכו'. לא מדובר בשיטה של טיול מאורגן קונבנציונלי, אלא כזה המותאם למבקר באופן אישי, על ידי שתי בחורות אנרגטיות השולטות במפת העיר בצורה מרבית ומכירות בה כל פינת חמד אותנטית. האינפורמציה שמקבלים מהשתיים מרוכזת וממוקדת ורצוי לאסוף כרטיסי ביקור בכל מקום שפוקדים איתן, כדי להצליח ולהגיע ביום אחר בנחת.

חלפנו עם ניקי ברובע היהודי השוכן באזור הגותי, ליד מוזיאון פיקסו בסמטאות ציוריות ונחבאות שתיירים כלל לא מגיעים אליהם. ביקרנו גם באזורים נוספים כדוגמת Rambla de Kataluna בו שוכנת חנות "פריז וינטג'" שנמצאת בתוך דירת מגורים ישנה ומקסימה עם מרצפות מצוירות ואותנטיות. דירת החנות הזאת שייכת לאישה לבבית שמביאה פרטי וינטג' מפריז ומוכרת בדירתה שבברצלונה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פריטים בייתיים סרוגים בחנויות וינטג'/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בגדים ייחודיים ואותנטיים ב-Lullaby/מערכת וואלה!, צילום מסך

האנגליות אף יודעות על מסיבות ייחודיות שנערכות בעיר, כאלה שלא מפורסמות בשלטי חוצות וגם לא במדריכי התיירים. כך, באחד הערבים ניקי המליצה לנו על מסיבת שנות ה-60 הנקראת Boilev Boom שבה כל המבלים מגיעים בלבוש תקופתי התואם למוסיקה.

במהלך הסיור החווייתי שלנו, נתקלנו במספר מעצבים שהסטודיו שלהם נמצא בסמוך לחנות (בתוך, מאחורי או מעל החנות) וניתן לראות אותם עובדים שם, כדוגמת סטודיו TENAYINA שבו אורגים צעיפים בשיטה מסורתית של נולים. חנויות נוספות ששווה להגיע אליהן ואין שום סיכוי שהיינו מצליחים למצוא אותן בעצמנו, הן חנויות לבגדי וינטג' באזור רבל: LULLABY – VINTAGE BOOTIQVR, HOLALA. חנות עתיקות לאקססוריז ופרטי דקורציה casa maria esclasans, הנחשבת לחנות העתיקה ביותר בעיר. ברובע היהודי חנות עתיקות נוספת הנקראת anamorfosis ולידה חנות חפצים גדולה la commercial. עוד חנות מתוקה במיוחד ובה בין היתר פריטים לילדים nobodinos – kidart desing stone ולמחפשי הצעצועים (כמוני) יש עוד שתי חנויות מומלצות IVO&CO אחת מהן צעצועים ופריטים לילדים (אני רכשתי שם מזוודה קטנה מבד) וחנות נוספת ממול לכלי בית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסופ"ש שבו ביקרנו בעיר ,נערכה תערוכה מעניינת בשם what to wear שהציגה אוסף בגדים משנות ה-50 של אישה בשם maria brillas, שהתאימה ממש במקרה ובמזל לתחום התעניינותי. מכאן, שווה לבקש מניקי וליסה גם סקירה של תערוכות מעניינות שמוצגות בתאריכי השהייה. התערוכה האמורה הוצגה בחלל תערוכות סמוך למוזיאון פיקסו, כדאי לבדוק גם את התערוכות שמתחלפות בו.

אין ספק שהטיול היה קצר, ממצה והרבה יותר חווייתי מביקור קלאסי בברצלונה שבו נצמדים לספרים ואתרי אינטרנט. אין כמו סיור עם מישהו שחי ונושם את העיר ויודע על המקומות הכי טרנדים ואותנטיים שתיירים יכולים רק לחלום להגיע אליהם.



מחיר הסיורים המיוחדים של "בוטיק אנד אנטיקס" נקבע בצורה פרטנית, בהתאם לבקשות הלקוח והמקומות שבהם מתעניין.

סיקור מיוחד: כל הכתבות של נעמה בצלאל בוואלה! בית ועיצוב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טפאסים, מעדנים ופריטים לבית בניחוח ספרדי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully