וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה שמו לך בסנדוויץ'?

יעל חן

23.8.2012 / 8:49

הרמטיות, עם חלוקה פנימית, נוחות לנשיאה ומעוצבות כמו מזוודה קטנה - קופסאות אוכל שיעודדו את הילדים לאכול את הסנדוויץ' שהכנתם להם לבית ספר בלי שיירטב מהתוספות שליד

פעם הילדים היו מגיעים לבית הספר ולגן עם שקיות מבד ובתוכם כריך לחם פשוט. היו רק שני סוגים של לחמים - לבן ושחור. על שקית מבד האמהות רקמו את שמות הקטנטנים ויש שהוסיפו גם פרח או פרפר בצבעים נעימים. כשהגיע הצלצול המיוחל התלוותה לסנדוויץ' מפית מבד שנפרשה על השולחן כדי לשמור על סדר וניקיון מופתי. היום לעומת זאת, מדובר בתרחיש שונה לחלוטין. בשעה שתודעת התזונה שולטת בבתים רבים, הילדים נשלחים לבית הספר עם סנדוויץ' בריאות מלחם שאור, חיטה מלאה, או לחמנייה ללא גלוטן, ובמקום הממתק התורן מגיע פרי עם עבר אורגני. כל אלה לא באים בטוב עם שקית ניילון, אלא בקופסה שניתן להשתמש בה בשימוש חוזר. לילדים שמבלים שעות רבות במסגרות וזקוקים לתחמושת אוכל גדולה יותר, כמו תבשילים חמים, עוצבו קופסאות גדולות יותר, מעין מיני מזוודות, עם חלוקה פנימית למאכלים השונים, השומרות על טריותם, ההופכות את הפסקת האוכל לטקס נוח ואפילו מסוגנן.

בתמונה: קופסת פלסטיק עם מחיצה בין המאכלים השונים. מחיר: 19.90 שקלים במשביר לצרכן.

RICE

קופסה מאוירת מפלסטיק של חברת RICE מדנמרק המגיעה במגוון צבעים ובשני גדלים. מחיר: 49-69 שקלים בקוליק עיצובים, אשתורי הפרחי 18, תל אביב.

סוהו

קופסה הרמטית מפלסטיק המגיעה עם סכו"ם וחלוקה נוחה למגוון המאכלים. מחיר: 114.90 שקלים, בחנויות רשת סוהו.

RICE

קופסה מרווחת מפלסטיק, תוצרת חברת RICE הדנית, מחיר: 40-69 שקלים, להשיג ב: "ג'ולות", הרצל 194, רחובות (יבואנית בלעדית Sofi Design)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

ISOTERMAL

קופסת פלסטיק של המותג הספרדי ISOTERMAL, הנסגרת בוואקום, למאכלים קרים או חמים. מחיר: 69-189 שקלים ברשת DOMO ו- dm ורשת טיב טעם.

היבינו

קופסה יפנית המכונה "בנטו", עשויה בעבודת יד מבמבוק טבעי הנחשב כאנטי בקטריאלי, מחיר: 349 שקלים, בהיבינו, יבנה 30 תל אביב; מוזיאון טיקוטין לאמנות יפנית, חיפה.

הלו קיטי

מזוודת מיני ממתכת של המותג HELLO KITTY. מחיר: 79 שקלים, ב-SANRIO קניון גבעתיים; סינמה סיטי, ראשון לציון; בקניון שבעת הכוכבים הרצליה.

Light My Fire

קופסת פלסטיק של המותג השבדי Light My Fire, המגיעה במגוון צבעים עם סכו"ם בהתאמה. מחיר: 75 שקלים ב'גרביט'; רשת למטייל, ריקושט ובחנויות המתמחות בציוד טיולים.

אנד ג'וי

מזוודת מיני מפח בעיצוב סטודיו "אנד ג'וי" (המעסיק עובדים בעלי מוגבלויות). מחיר: 29 שקלים, להשיג בפארק אפק, המלאכה 4, ראש העין ובאתר הסטודיו.

BEABA

קופסה של מותג הצרפתי BEABA המורכבת מארבעה חלקים:
צלחת בעלת חלוקה פנימית; צלחת עמוקה; סכו"ם ארגונומי שמותאם גם לפעוטות ומכסה השומר על טמפרטורת מאכלים חמים. מחיר: 129 שקלים באתר דו - בה

לאנצ'יק

קופסת "לאנצ'יק" עשויה מכותנה פוליאסטר ומיקרופייבר, המשמשים כחומר מבודד מחום וקור. מחיר: 58 שקלים ב'בוטן', סוקולוב 85, רמת השרון; דרך העצמאות 40, יהוד.

Pret a Paquet

קופסה של המותג הישראלי Pret a Paquet המגיעה עם כיסוי מבד לשמירה על טריות המזון. מחיר: 39 שקלים ברשת סופרפארם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully