וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק בן שמחון פונה לעם

מעצב הרהיטים של האלפיון משיק לראשונה סדרת כיורים וסבוניות עשויים טרצו מלוטש, במראה של חלוקי נחל טבעיים - באופן דיי מפתיע, המחירים אינם מיועדים למליונרים בלבד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סדרת The Stones הכוללת כיורים וסבוניות במגוון גדלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מעצבים מובילים בעולם כגון מרסל וונדרס ההולנדי, ג'ורג'יו ארמאני האיטלקי וסטודיו ננדו היפני שהספיקו לעצב דבר אחד או שניים, בחרו בשנים האחרונות להתנסות גם בעיצוב חדרי רחצה ולסמן V על אחד מתחומי העיצוב היותר מורכבים לביצוע. עיצוב של כיורים, אסלות ואמבטיות איננו מותיר מקום רב לשיגעון ויצירתיות, אלא שם דגש על סופר פונקציונאליות. ההצלחה הגדולה בתחום נאמדת על פי היכולת להפתיע ולרגש, למרות האיפוק המתבקש.

אריק בן שמחון שנחשב לאחד ממעצבי הרהיטים הבולטים במחוזותינו, בעיקר במחוזות ביתו של האלפיון, נכנס אף הוא לרפרטואר של מעצבי הסניטריה, ומשיק בימים אלו סדרה של כיורים וסבוניות שזכתה לכינוי The stones. הסדרה עוצבה עבור רשת הכלים הסניטריים והשיש "אלוני", ונחשבת להתנסות ראשונה עבור בן שמחון כמו גם שיתוף הפעולה עם רשת גדולה, שמהווה צעד נדיר ברזומה שלו. "זה קרה ממש במקרה" ציין מנכ"ל "אלוני", אמיר רפפורט בעת השקת אולם תצוגה חדש של החברה בבני ברק, וחשיפתה החגיגית של הקולקציה לראשונה אתמול (20 ביוני). "נכנסתי לחנות של אריק וראיתי שולחנות צד שעשויים ממשטח טרצו ורגלי נירוסטה שהציתו לי רעיון לאפשרות של שיתוף פעולה. לשמחתי אריק נענה, למרות שמדובר בהתנסות חסרת תקדים עבורו".


הכיורים והסבוניות של בן שמחון עוצבו כחלוקי נחל במגוון גדלים עם מקום ייעודי למברשות השיניים. הם נעשו מגבישי טרצו (בטון וחצץ) בטכניקת ליטוש ייחודית המעניקה להם טקסטורה חלקה ונעימה למגע. צורות הכלים נראות כאילו כאילו נוצרו בטבע באופן חופשי ולא קבוע, או כפי שבן שמחון מגדיר את עיצוביו לא פעם "נונשלנטי". שאיפתו הייתה בראש ובראשונה יצירת פתרון נוח בחדר הרחצה. כלומר, לא עוד משטח וכלי מפלסטיק למברשות השניים, או לחילופין קערה קטנה לסבון שעל פי רוב לא שייכת לשאר הפריטים, אלא יצירת משפחה קטנה ואסתטית.

"בתקופה האחרונה, אריק בן שמחון ורשת אלוני שואפים לייצר מוצרים שמתאימים לכלל האוכלוסייה מבחינת רמת מחירים" מוסיף רפפורט. "המטרה שכולם יוכלו ליהנות ממוצרים יפים ללא קשר למעמדם הכלכלי. בחרנו לתמחר את הסדרה החדשה במחירים סטנדרטיים, למרות שמדובר בחומר וטכניקה ייחודיים וכמובן במעצב מוכר שחתום עליהם".


מחירים:
כיורים כ- 4,000 שקלים
סבוניות כ- 200 שקלים

להשיג ב: אלוני, הלח"י 3, בני ברק.


הסטודיו החדש של אריק בן שמחון המבוסס על מחירים נוחים

אריק בן שמחון פותח מעבדת ניסויים

אריק בן שמחון בשיתוף פעולה עם מרסל וונדרס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא עוד כלים מפלסטיק אלא משפחה שלמה ואסתטית מאבן/מערכת וואלה!, צילום מסך
המעצב אריק בן שמחון. נמרוד סונדרס
נכנס לרפרטואר המעצבים שעשו V על כלים סניטריים, אריק בן שמחון/נמרוד סונדרס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צורה נונשלנטית כאילו נוצרו בטבע/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טכניקה ייחודית המעבדת ומלטשת את הטרצו ומעניקה לו מראה טבעי, חלק ורך למגע/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שולחנות צד אשר בהשראתם נולדה סדרת הכיורים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully