וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להתראות CASA שלום TLV: מיזם עיצוב חדש

שחר בן- פורת

11.6.2012 / 8:35

בלי אורחים מחו"ל ובלי מותגי יוקרה, תערוכת עיצוב חדשה שצפויה להערך בתחילת יולי בתל אביב, תציג את כל החידושים לבית של 120 חברות, המבטיחות מוצרים במחירים שפויים

רוח המחאה החברתית שריחפה בכל פינה בארץ בקיץ 2011 היא שהביאה לביטולה של CASA (תערוכת העיצוב הגדולה) וגרמה לחברות רבות להמנע מלהשקיע את כספם בביתנים גדולים ומושקעים. שנה אחרי, "מרכז הבנייה הישראלי" מחליט להרים את הכפפה, ולפתוח בתערוכה לקהל המשפצים והבונים שתערך 4 ימים בתחילת יולי ותחשוף את כל החידושים בתחום.

השם שנבחר למיזם העיצוב החדש הינו TLV2012 ומתייחס לתל אביב בלבד, אך המארגנים לא מהססים להתחייב כי תוך שלוש עד ארבע שנים תתרחב הפעילות גם למקומות נוספים בארץ כגון חוצות המפרץ, מתחם one, דיזיין סנטר, אזור נמל תל אביב והרצליה פיתוח.

המיזם שצפוי להתקיים בגני התערוכה בתל אביב יציע שני אירועים עיקריים. ב- 9 ביולי תערך תערוכה מקצועית המיועדת לקהל אדריכלים ומעצבי פנים בלבד, ובשלושה ימים שלאחר מכן, (10 - 12 ביולי) תפתח התערוכה לקהל הרחב ותחשוף את כל החידושים והטרנדים בתחום. במסגרתה, צפויים להשתתף למעלה מ- 120מציגים שאינם מוגדרים כמותגי יוקרה.ביניהם, אלקטרה, המרכז הישראלי לבית חכם, דלתות הרדור, איטונג, אופן גלרי, ד"ר זכוכית, כרומגן, דקור, רב בריח, קליל, אורגון, תומאס תאורה, דומוס ועוד. מטרת התערוכה היא לחשוף בפני המבקרים פתרונות, חידושים ורעיונות מקוריים בתחומי עיצוב פנים, ופיתוח חוץ, פנג שווי, בנייה ירוקה ועוד.

בין החידושים שיוצגו נמנים מטבח חכם שבו כל דלת היא לוח מאסיבי של אבן קיסר. חברת אקסטל תציג את הפתרונות החכמים לפתחים השונים (חלונות ודלתות). חברת שרון מעקות ומדרגות תשיק סדרה של מדרגות זכוכית מרחפות באוויר, וחברת אל פרופיל תשיק בתערוכה את Plissetta, רשת מתקפלת למיסוך נגד יתושים.

בניגוד לתערוכת CASA שהתהדרה במהלך 4 שנות קיומה במעצבים בינלואמיים כגון קארים ראשיד ומרסל וונדרס, שכיבדו בנוכחותם והגיעו להרצות בפני הקהל המקצועי, תערוכת TLV 2012 לא מתיימרת לכוון גבוה במיוחד. "קאזה היתה אירוע ששידר יוקרה ולכן לא התאים לרוח התקופה" מוסר יו"ר מרכז הבנייה ערן רולס לוואלה! "אירועי העיצוב שנארגן השנה יהיו יותר עממיים ויפנו לכלל האוכלוסייה של מדינת ישראל, שמחפש היום עיצוב איכותי במחירים שפויים". מכאן, יש להניח שהמיזם החדש הוא גרסה נוספת לתערוכת ריהוטים שנערכת תדיר באוקטובר למעלה משלושים שנה.

עלות כניסה לתערוכה המיועדת לקהל הרחב: 50 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully