וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסח 2012: טרנדים חדשים בצביעת הבית

ניקיתם, ציחצחצם, שיפשפתם, אבל לא יצא יפה, חסר משהו בבית? צבע יעשה שינוי גדול, אבל אל תעשו כלום בלי לדעת מה חדש. טרנדים שחייבים להכיר

כחול קליפורני

טרפת הניקיונות שמלווה את פסח מביאה איתה לעתים גם חשק עז להיצמד לאיזו מברשת ולטבול את הבית בגלון של צבע טרי. על אף שהישראלי הממוצע צובע את ביתו מעט מאוד בהשוואה לצרכן האירופאי או האמריקאי ונוטה להעדיף באופן מסורתי לבן או מנת סתמיים, חברות הצבעים המקומיות מאתגרות את השוק בתדירות גבוהה ומציעות דגמים חדשים ומקוריים של צבעים. הנה כמה חידושים של גוונים מיוחדים וטקסטורות מפתיעות שיגרמו לכם למזמז את הקירות.

בתמונה:
צבע מדגם Big Sur Blue מתוך הקולקצייה החדשה של ראלף לורן Island Brights. הצבע נבחר על שם מקום הנקרא ביג סור בחופי קליפורניה. מחיר: 369 שקלים ל-4 ליטר. להשיג ב- The Paint Store, רח' החשמל 33, תל אביב.

צהוב הבהאמס

דגם Bicycle Yellow מתוך הקולקציה החדשה של "ראלף לורן" Island Brights. הצבע הצהוב והקורן נקבע על בסיס חלום נסיעה על אופניים בבאהמס. מחיר: 388 שקלים ל-4 ליטר. להשיג ב-The Paint Store, רח' החשמל 33, תל אביב.

ירוק דרום פלורידה

דגם Key West Green מתוך הקולקציה החדשה של "ראלף לורן" Island Brights. זהו הירוק שמאפיין את אזור Key West בדרום פלורידה השוקק בצמחייה וירק מלבלב. מחיר: 388 שקלים ל-4 ליטר.
להשיג ב-The Paint Store, רח' החשמל 33, תל אביב.

צהוב משופשף טבעי

צבע שליכט אקרילי גמיש לציפוי דקורטיבי והגנה על קירות חיצוניים ופנימיים בעל עמידות חיצונית וגישור על סדקים. הצבעוני M150 (במרקם בינוני) מקנה לקירות הבית מראה טבעי ומשופשף וניתן לקבל אותו ב-1,500 גוונים. מחיר: 215 שקלים ל-18 ליטר. להשיג ברשת "נירלט".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

אפקט קטיפה

צבע באפקט קטיפה דקורטיבי על בסיס מים המיועד לקירות פנים. מוצע ב-25 גוונים. מומלץ להשתמש במברשת, מאלדג', נירוסטה או ספוג ויסקוזה (תלוי באפקט הרצוי): 199 שקלים ל-9 ליטר. להשיג ברשת רשת "נירלט".

גימור מתכתי רקוע

MDT, צבע בגימור מתכתי רקוע המקנה למתכת כמו מעקות, סורגים, שערים ועוד מראה דקורטיבי, מיועד לשימוש פנים וחוץ ומעניק הגנה מרבית למתכות מפני בלאי ונזקי מזג אוויר: 99 שקלים ל-750 מ"ל; 299 שקלים ל-4.5 ליטר. להשיג ברשת "נירלט".

גימור דמוי בטון

דגם "בראשית" באפקט דקורטיבי ליצירת גימור דמוי בטון עבור קירות פנים המגיע ב-8 גוונים שונים של בטון בין אפור לשחור: 139 שקלים לליטר. להשיג ברשת "טמבור".

מרקם חולי עדין

דגם "ספארי" מסדרת ציפויים במרקם חולי עדין המעניק לקירות מראה של דיונה פראית במגוון סגנונות: פנינתי אטום, מוזהב אטום, מנצנץ ונטורל (מראה אטום למחצה בגווני המדבר): 129 שקלים לליטר. להשיג ברשת "טמבור".

דמוי חלודה דקורטיבי

דגם "כנען" היוצר אפקט גימור דקורטיבי דמוי חלודה עבור קירות פנים המגיע ב-4 גוונים של חלודה: מחיר: 139שקלים לליטר. להשיג רשת "טמבור".

  • עוד באותו נושא:
  • שיפוצים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully