וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות העיצוב: סניף איקאה המחודש פותח את שעריו

איקאה נתניה חוזרת, גופי תאורה בהשראת הכוכבת אודרי הפבורן, חדר תצוגה שכולו שיר הלל לפריטים מעץ, רמקולים צבעוניים-ננסיים מתקדמים ומתחם חווייתי של ריהוט משרדי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גדולה ובטיחותית. איקאה המחודשת בפולג/מערכת וואלה!, צילום מסך

פתיחה חגיגית של סניף איקאה בפולג

איקאה שהביאה ללבונטינים בשורה עיצובית חדשה לפני יותר מעשור, מצאה עצמה השנה נחבטת פעמיים. פעם אחת הייתה זו השריפה שכילתה את הסניף במתחם פולג בפברואר אשתקד ופעם שנייה בפתיחת המתחרה האוסטרית "קיקה" שהגיעה לארץ בקול תרועה אך איבדה גובה לאחרונה. הספקולציות והשמועות לגבי מקור השריפה שהחריבה בפעם הראשונה בהיסטוריה האיקאית סניף שלם ולא הותירה זכר לשום שרפרף או ארון, היו רבות. חלקן הושלכו על השוק האפור באזור ששם עינו על הריבוע הכחול והמשגשג וחלקן השתייכו לגורמים מטעם המתחרה שהחליטה להתנחל ממש ממול. עד היום לא הובהר הדבר, אך מזלה הגדול של הרשת היה הסניף הנוסף בראשון לציון, שהיווה רשת הביטחון, הצליח לגרוף רווחים נאים לאחרונה ולשמור על עדת מעריציהם של רהיטי BILLY ו-LACK. החנות החדשה שקרמה עור וגידים במהלך שנה אחת בלבד וכבר עומדת על תילה באותו המקום ובאותה חלקה, מהווה תקדים ברשת השוודית ובכלל בעולם הנדלנ"י. היא עוצבה מחדש, שטחה גדל במקצת והושם בה דגש על נושא הבטיחות לאור הטרגדיה שחוותה. פתיחה חגיגית לקהל הרחב, קביעת מזוזה וניסור העץ המסורתי יערך ב 6 במרץ.

איקאה, גיבורי ישראל 1, מחלף פולג, נתניה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אייקוו סטייל על זמני. אודרי הפבורן/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחווה לכוכבת האהובה ולכובע שלה. קולקציית התאורה החדשה של Contradi/מערכת וואלה!, צילום מסך

גופי תאורה בהשראת אודרי הפבורן

אחרי חדר רחצה בהשראת קוקו שאנל, גוף תאורה בהשראת האחת והיחידה איימי ווינהאוס וערימות של רהיטים המתהדרים בדיוקנה הסקסי של מרלין מונרו, קולקציה חדשה של גופי תאורה בצורת כובעה המפורסם של השחקנית ההוליוודית אודרי הפבורן, נוחתת בישראל. מותג התאורה האיטלקי Contradi שמזוהה בעיקר בעיצוב תאורה למלונות נחשבים ברחבי העולם, אחראי לעיצוב הקולקציה החדשה שזכתה לכינוי "אודרי", המהווה מחווה לאייקון האופנה האלמותית. מי שהייתה בין השחקניות והדוגמניות הפופולאריות בשנות ה-60 ואף עסקה בפעילויות התנדבותיות למען ילדים נזקקים בעולם, אופיינה בסגנון לבוש סקסי ונשי המלווה במגוון כובעים פיסוליים שהפכו לסמלה המסחרי. הקולקציה החדשה עוצבה בסגנון כובע פעמון אלגנטי בגווני מייק אפ, איתו הכוכבת נהגה להצטלם באירועי התרמה שונים.

מחירים: מנורה שולחנית: 4,450 שקלים; מנורת תלייה: 5,930 שקלים; מנורת רצפה עומדת: 9,270 שקלים.
"קרני תכלת", הנחושת 4 רמת החייל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ריהוט משרדי בחלל תצוגה חווייתי. מתחם חדש של "פיטרו"/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ריהוט משרדי שעושה חשק לשעות נוספות. שולחן צד: 895 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מתחם ריהוט משרדי ממותג

ההשקעה העיצובית במשרדים ובריהוט משרדי הפכה בשנים האחרונות לאחד הדברים הלוהטים בעולם העיצוב. כרגיל, "גוגל" מובילה את התחום עם משרדים המציעים לעובדים לונה פארק חווייתי, אך כדי ליצור סביבה נעימה וסימפטית לא חייבים לעבוד במנוע חיפוש מוביל. מספיק קפיצה קטנה לאחת מהחנויות שמתמחות בעיצוב משרדי, לרכוש אפילו פריט אחד ויש לכם בובה של מקום עבודה. "פיטרו" שנחשבת לאחת החברות שמובילות את התחום בארץ, פותחת בימים אלו מתחם חדש המשתרע על 500 מ"ר ובו 14 חללי קונספט שונים שעושים חשק לעבוד שעות נוספות. הרהיטים המוצעים כוללים רהיטי בייסיק ועד פריטים ממותגים כגון "הרמן מילר", "ארטיפורט" ו"ארפר" ולמעוניינים יש גם מחלקה להזמנות מיוחדות. עיצוב המתחם החדש שנעשה על ידי המעצב הווארד ג'ורנו נעים לשהייה והוא כמו מוביל את הנכנסים פנימה בשבילים וכיכר מרכזית. בקיצור חוויה להגיע ולהתרשם כמו בתערוכת עיצוב, גם אם כרטיס האשראי שלכם חסום.

מחירים לדוגמה: לוח ממו לתלייה על הקיר: 480 שקלים; ספרייה בצורת נחש 1,280 שקלים; כיסא משרדי דגם "ארון": 7,200 שקלים; כיסאות משרדיים של הרמן מילר דגם "סאל": 3,422 שקלים.
"פיטרו", הסדנא 13, חולון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אקססורי המייצר סאונד. רמקולי Jambox/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם העברת נתונים אלחוטית/מערכת וואלה!, צילום מסך

רמקולים קטנים ומעוצבים לאזורים גדולים

הרמקולים הגדולים שבעבר היו תופסים את מקום מכובד ודומיננטי ואף היוו מקור גאוותם של המארחים, איבדו לגמרי מזוהרם והיום הם משמשים במקרה הטוב כמעמד של עציצים. את מקומם תפסו עיצובי ננו, קטנים וקומפקטים ממש כמו קולקציית הרמקולים האלחוטיים החדשה שנקראת Jambox, הניחנת במשקל קל במיוחד ועיצוב עדכני שהופך אותה למעין אקססורי המייצר סאונד, גם לאזורים גדולים יותר מתעלת אוזן אנושית. אלו מצוידים בסוללת ליתיום נטענת, המספיקה להשמעת מוסיקה רציפה שתוכל לנגן את כל הפלייסליסט שלכם קדימה ואחורה (למשך 10 שעות). הם מעבירים את המוסיקה מכל מכשיר תומך bluetooth באופן אלחוטי, ללא צורך בכבלים וחוטים. ניתן להוריד אליהם אפליקציות ושדרוגי תוכנה בחינם ב-Jawbone MyTALK ולעדכן את הרמקול בכל עת. ואם בא לכם להתקשקש עם חברים תוך כדי פיזוז, גם זה אפשרי הודות למיקרופון מובנה המאפשר יצירת שיחות מהטלפון או מהמחשב. הדגם מגיע בארבעה צבעים לבחירה: שחור, אדום כחול וכסוף. מחיר: 999 שקלים ברשת איידיגיטל (Idigital)
אתר Jawbone העולמי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עצי בינגה, עין הציפור וזברנו המשמשים לייצור מגוון. "מי השרון": חדר תצוגה חדש/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם אביזרים דקורטיבים מעץ. מגש אקליפטוס: החל מ-1,500 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

חדר תצוגה חדש על טהרת העץ

ההתעסקות והמשיכה לעץ בארץ, כמו פרטי ריהוט, רצפת פרקט ושאר אביזרים דקורטיביים לבית העלתה הילוך בשנים האחרונות. על עניין של איכות הסביבה התגברו באמצעות חוות מיוחדות שמגדלות עצים המיועדים לשימושים שונים של התעשייה בלבד וככה כולם מרוצים. בזה אחר זה נפתחו במחוזותינו חנויות המציעות מן החומר הטבעי שמעניק גם תחושה כפרית וחמימה לבית ועכשיו גם חדר תצוגה חדש של "מי השרון" מצטרף לרשימה המתארכת. האולם משתרע על 300 מ"ר ובו מגוון רחב של דוגמאות לעיצובים שעשויים עצים נדירים כמו למשל "בינגה", "עין הציפור" ו"זברנו" איתם מייצרים פרקטים, דלתות כניסה, חיפויים, פרגולות ופריטים דקורטיביים. סיינה פישר שתכננה את המקום החדש הקפידה לשמור על מראה נקי לא עמוס ולא מלאה המאפשר לשוטט בו זמן רב בלי לחפש את דלת היציאה אחרי רבע שעה.

מחירים לדוגמה: חיפויי קיר החל מ-500 שקלים, דקים החל מ-208 שקלים למ"ר, דלתות החל מ-10,000 שקלים.
"מי השרון", סמטת התבור 12, א.ת סגולה פתח תקווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully