וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר מדי דובאי? ידיות מטבח וכיורים בציפוי זהב 24 קראט

בשקט בשקט, במקביל למאמצי ההישרדות בג'ונגל הכלכלי פה, ומבלי שאף מוחה חברתי שם לב, מתגבש לו טרנד מוזהב ומנקר עיניים - קבלו ברז ב-100 אלף שקלים

בזמן שרובנו מתאמצים לשרוד בתנאי המציאות הכלכלית הלא קלה של ארצינו, עוקבים ביסודיות אחר המבצעים וההנחות שמציעות לנו החנויות לעיצוב הבית ומנסים למחזר רהיטים שקיבלנו מסבתא, נוחתות בישראל בזו אחר זו קולקציות פריטים מוזהבים, ולא מדובר בצבע זהב, אלא בציפוי זהב של ממש - 24 קראט.

לא ברור באם באז תכנית הטלוויזיה "מעושרות" הוא שהשפיע על הטרנד, אך מסתבר שיש ביקוש למראה המצועצע ומנקר העיניים, שמוכר בעיקר מארמונות עשירי נסיכויות הנפט. "מטבחי טופז ארט" (הליין המשודרג והמופרע יותר של החברה) אחראים לייבוא של ידיות מטבח בציפוי זהב טהור הנראות כמו תכשיטים, ליתר דיוק חפתים, ואבוי לילד שיעז לגעת בהן עם קטשופ על הידיים. גם חומרי ניקוי קונבנציונלים כדאי להרחיק מהמנצנצים למקרה שאתם מעוניינים לשמור על יופיים והדרם לאורך שנים. קיימת אפשרות להזמנה מיוחדת של אותן הידיות בתוספת של שיבוץ אבני חן ללקוחות פוטנציאליים החושקים במראה יוקרתי יותר.

הקולקציה נקראת "אאוריאה" (Aurea) ומהיבואנית נמסר כי ההשראה לעיצובה נובעת ממבנים אקזוטיים ברחבי העולם כגון פגודת הסלע הזהוב (Golden Rock Pagoda
) בבורמה, הארמון בעל האלמנטים המוזהבים בוונציה קא' ד'אורו (Ca d'oro) ומקדש הארימנדיר סאהיב המוזהב (Harmandir Sahib) שבהודו. את הקשר בין הפריטים לאתרים מיותר לחפש כיוון שמדובר בהשראות בלבד והאתרים האטרקטיביים נועדו רק כדי להאדיר את הקולקציה.

גם קבוצת "חלמיש" המתמחה בכלים סניטריים מחזקת את המגמה ומשיקה בימים אלו קולקציית ברזים מעשה ידיו של המעצב האיטלקי מריו בונג'ו (Mario Bongio). הברזים מאופיינים במראה של מפלי מים וכפועל יוצא מכך צורת המים שנשפכים מהם החוצה מתוחכמת. בונג'ו נחשב לאחד המאסטרים בתחום, הוא מקפיד להשתמש בחומרים יקרים כגון זהב, בראס (תרכובת נחושת), קריסטל וזכוכית מוראנו לצד צורות פיסוליות.

מוצר נוסף ומוזהב ש"חלמיש" מציעים הוא ליין כיורים בצורות של קונכיות מבית היוצר של המעצב האיטלקי ג'ורג'יו פרנקו (Giorgio Franco). חלק מהכיורים מצופים במתכת היקרה, מה שמוזיל את מחירם וחלקם עשויים יציקה מוזהבת. כך או כך, צורת הקונכייה של כל אחד מהם מעניקה למים הנשפכים בתוכה תנועה סיבובית מיוחדת שללא ספק תתרום לשופוני המסנוור ולאפקט ה"וואו" המבוקש.

מחירים:

ידיות מטבח של "מטבחי טופז ארט": 200 עד 300 שקלים לידית
ברז בציפוי 24 קראט של "חלמיש": 26,642 שקלים
ברז זהב 24 קראט של "חלמיש": 100,000 שקלים
כיור בציפוי זהב 24 קראט של "חלמיש": 12,900 שקלים

לחדש השינה המוזהב של "הולנדיה"

ידיות מטבח של "מטבחי טופז ארט" בציפוי זהב 24 קראט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ידית מפל מים וכיורים בציפוי זהב 24 קראט של "חלמיש"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברז זהב 24 קראט "מפל מים" של "חלמיש": 100,000 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברז בציפוי 24 קראט של "חלמיש": 26,642 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כיור בציפוי זהב 24 קראט של "חלמיש": 12,900 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully