וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איקאה תפתח חנות שלישית בישראל בקריית אתא

החנות, שגודלה יהיה 24 אלף מ"ר, עתידה להיפתח בשנת 2014. המתחם יכלול גם חניונים ותחנת דלק ויועסקו בו 1,000 עובדים. יו"ר איקאה ישראל: "כניסתה של איקאה לאזור תביא לשגשוג"

רשת איקאה הודיעה הבוקר (שלישי) על פתיחת חנות שלישית של הרשת בישראל. החנות, שעתידה להיפתח בשנת 2014 תמוקם במרכז המסחרי הצמוד לצומת אתא בקריית אתא במבנה שגודלו 24 אלף מ"ר. המתחם כולו צפוי להיפרש על שטח של 97 דונם ויכלול מרכז מסחרי, חניונים ותחנת דלק. כ-1,000 עובדים יועסקו במתחם. עלות הפרוייקט: 600 מיליון שקלים.

יו"ר איקאה ישראל, רון הדסי, אמר כי "הבחירה בפתיחת החנות השלישית בקריית אתא, היא חלק מהותי מפרישת רשת איקאה בישראל. החנות בקריית אתא תיפתח כ-11 שנים לאחר פתיחת החנות הראשונה בנתניה, כשנתיים לאחר פתיחת החנות בראשון לציון והפתיחה המחודשת של חנות נתניה במרץ 2012". לדבריו, "אין לי ספק כי בדומה לנתניה וראשון ציון, כניסתה של איקאה לאזור תוביל לשגשוג האזור כולו וליצירת מקומות עבודה רבים לתושבי האזור".

המתחם ייבנה על קרקע שנרכשה ממתחם שיכון ובינוי נדל"ן תמורת 55 מיליון שקלים. מנכ"ל שיכון ובינוי נדל"ן, תמיר דגן, אמר כי "אנו שמחים לחבור לרשת איקאה על מנת לבנות מרכז מסחרי שיביא בשורה עבור תושבי הצפון. הניסיון שלנו בבנייה והשבחה של מרכזים מסחריים, לצד הניסיון הרב של איקאה ביצירת ערך עבור הצרכנים שלה, יהפכו את המרכז החדש למקום שוקק של תעסוקה, מסחר וכלכלה הפועלת למען תושבי האזור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully