וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהבה בשחקים: המזוודות החדשות של מרסל וונדרס

אחרי שעיצב מלונות, מבנים ציבוריים ואביזרי אופנה, מעצב העל ההולנדי, מרסל וונדרס, מטביע את חותמו גם על סדרת מזוודות חדשות, שמתחנפות בעיקר לטסים למילאנו

כמעט ואין דבר שמעצב העל ההולנדי מרסל וונדרס לא הניח עליו את ידיו. מי שנחשב לאחת הפיגורות המרתקות בביצת העיצוב העולמית, אחראי על תכנונם של עשרות מלונות בוטיק, מסעדות אנינות, חנויות אופנה ועוד. לצדם מאות מוצרים, כגון: רהיטים, גופי תאורה, כלים סניטריים, מכשירי אלקטרוניקה ואפילו תכשיטים נושאים את האייקון הגרפי והמשעשע בצורת ראשו של וונדרס שהפך לחותמו האישי.

לרפרטואר המפואר הזה מתווסף בימים אלו ליין מזוודות שיקיות במיוחד שעיצב וונדרס עבור המותג המוערך, פבריקה פלטריאה מילאנו. המותג מתמחה בתיקים, מזוודות ואביזרים נלווים, המיועדים לאלו שמרבים לבלות בין שמיים לארץ ובעיקר מבינים סטייל מהו. הסדרה החדשה זכתה לכינוי "סן ז'אק", או אם תרצו בתרגום חופשי לעברית - ז'אק הקדוש. היא כוללת שלושה גדלים של מזוודות נוחות במיוחד, הנעות על גלגלי סיליקון בטווח בלתי מוגבל של 360 מעלות. למרות משקלן הקל, הן קשיחות ועמידות בפני תלאות הדרכים. וונדרס אף מוסיף כי הן ישמרו על יופיין גם תחת ידיו של הנוסע המתמיד.

חזותן החיצונית של המזוודות מתהדרת בטקסטורה דקורטיבית ופרחונית, המאפיינת רבים ממוצריו של המעצב ההולנדי והפכה לאחד מסמליו המסחריים. הודות לה ניתן להסיר בקלות את המדבקות השונות של חברות התעופה, שרבות מהן משאירות כתם בל ימחה על המזוודה. גם בעיצוב פנים המוצר וונדרס לא ויתר על החתימה שלו. ניתן למצוא אותה על גבי הרוכסנים ורצועת הגומי שמייצבת את תכולת המזוודה. נכון לעתה ניתן לרכוש את הסדרה בשלושה צבעים: כסף, שחור וכחול, בחנויות החברה שבמילאנו. את המזוודה גדולה ניתן לקנות ב- 348 אירו, את הבינונית ב- 288 אירו ומחירה של מזוודת הטרולי הקטנה הוא 238 אירו. נקווה ששלושתן יעשו עלייה במטוס הראשון שיוצא לישראל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סדרת ז'אק הקדוש, לא מתרגשת מתלאות הדרכים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ערב גם לנוסע המתמיד, מרסל וונדרס/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החתימה כבר בפנים, המזוודה החדשה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בעלת טקסטורה עמידה בפני כתמים, חזית המזוודה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מגיעה גם בטרולי, המזוודה החדשה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תעלה על המטוס הבא לישראל? המזוודה החדשה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully