וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשה זאת בעצמך: שינוי תדמית לכוננית

דילה באירמוב

5.10.2011 / 7:13

כוננית פורמייקה כעורה תקועה לכם בבית כמו רהיט בגרון? אל תאבדו תקווה, גם היא יכולה להפוך לפריט וינטאג' מלא בשיק. זה בידיים שלכם

החומרים הדרושים:

ארונית צד ישנה מצופה פורמייקה, טפט עם ציפוי הניתן לניגוב עם מטלית לחה, ורנית על בסיס מים, לכה שקופה על בסיס מים, אבקת דבק לטפט, דבק פלסטי לבן, מספריים או סכין יפני, נייר זכוכית וספוגית צביעה.

שלב 1:

משייפים את הארונית עם נייר זכוכית עד להסרת כל הכתמים והשריטות. נשייף גם את הפורמייקה, עד לקבלת משטח מחוספס. את שאריות האבק ננקה עם מטלית לחה.

שלב 2:

לאחר שהארונית התייבשה, מורחים ורנית על גבי העץ בעזרת הספוגית יחד עם כיוון הסיבים. ניתן לצבוע את הכוננית במספר שכבות עד לקבלת הגוון הרצוי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

שלב 3:

נכין את עיסת הדבק: שופכים כפית גדושה מאבקת דבק הטפטים, מערבבים בצלוחית יחד עם חצי כוס מים קרים עד לקבלת מרקם אחיד וממתינים. לאחר כרבע שעה, מוסיפים כפית דבק פלסטי ומערבבים היטב.

שלב 4:

את זמן ההמתנה לעיסת הדבק, ננצל לגזירת הטפט. מניחים את הטפט על משטח נקי, עם הפנים כלפי מטה. הופכים את הארונית על גביו וחותכים עם סכין יפני על פי צורת הארונית.

שלב 5:

הופכים את הארונית בחזרה על רגליה. מורחים את הדבק שהכנו על גבי משטח הפורמייקה בעזרת ספוגית או מברשת.

שלב 6:

מצמידים את הטפט שחתכנו למשטח הפורמייקה בצורה מדויקת. למניעת בועות אוויר יש לנגב את המשטח עם מטלית יבשה בתנועה סיבובית, ממרכז הכוננית כלפי הצדדים.

שלב 7:

לאחר המתנה של שעה - שעתיים, מסירים את קצוות הטפט הבולטים מגבולות המשטח. בעזרת סכין יפני עוברים בזהירות סביב גבולות הכוננית, כשכיוון הסכין ניצב מלמעלה למטה.

שלב 8:

מורחים את הארונית כולה בלכה השקופה בעזרת ספוגית. על גבי הטפט מורחים לכה בשלוש שכבות. יש להמתין שעתיים בין שכבה לשכבה.

שלב 9:

לאחר הייבוש, הניחו על הכוננית מגזינים וחפצים אהובים. היא תרגיש כמו חדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully