וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיקה: הפריטים שמאחורי ההתנפלות

דני פינקנטל

6.9.2011 / 19:23

לאחר ההסתערות האלימה על דלתות הסניף הראשון של קיקה בארץ, אלפי לקוחות נלהבים ביקרו בארבע הקומות שבחנות. חוץ מהדומים, מה הם עוד מצאו שם?

צילום מסך

צילום: אבי כהן
עריכה: רן צימט

עם ישראל הצמא לריהוט, שהתייתם מ"איקאה", רק לפני שישה חודשים, הגיע היום בבוקר (שלישי) לפתיחה הרשמית של הרשת המתחרה, "קיקה". בתוך החנות, מלבד מאה הדומים שחולקו בחינם ועוררו מהומה לא קטנה, חיכו לו גם ארבע קומות של רהיטים, אביזרים משלימים ופריטי עיצוב לבית.

מבנה החנות, המזכיר את שכנתה החרוכה של "קיקה" מעבר לכביש, כולל 18,000 מ"ר, המתפרשים על פני ארבע קומות. קומת הכניסה מכילה: מגבות, מצעים וכלי מטבח, כמו גם את בית הקפה של המקום. בקפה תמצאו מגוון של מאכלים מתוקים ומלוחים כאחד. בניגוד למסעדה של המתחרה השבדית, המציעה ארוחת צהריים בשרית, התפריט ב"קיקה" הינו חלבי. בקומה הראשונה והשנייה מרוכזים רוב פריטי הריהוט לבית ולמשרד ואילו בקומה השלישית מוצעים למכירה מוצרים לחדרי ילדים, עגלות ומשחקים. עבור הלקוחות שלא השיגו בייביסיטר, מפעילה "קיקה" משחקיה לילדים, שנמצאת אף היא בקומה השלישית.

לדברי הקונים הנלהבים, שהקפידו לחלק היום את זמנם וכספם בין הקומות השונות בחנות, הצטרפותה של "קיקה" לנוף הישראלי היא חיובית ואין ספק שהיא תהווה תחרות בריאה וכיפית לאחותה השבדית. רק בלי לדחוף, הא?

לקוחות בפתיחה של קיקה. ברני ארדוב
קומת הכניסה מכילה מגבות, מצעים וכלי מטבח/ברני ארדוב
לקוחה בפתיחה של קיקה. ברני ארדוב
יותר זול מאיקאה? לקוחה בוחנת את הסחורה מקרוב/ברני ארדוב
לקוחות בפתיחה של קיקה. ברני ארדוב
הפוסטר - מחו"ל, הצרכנים - כחול לבן/ברני ארדוב
לקוח בפתיחה של קיקה. ברני ארדוב
איפה פה השירותים? הישראלים בחנות/ברני ארדוב
  • עוד באותו נושא:
  • קיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully