וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המצעד: פתרונות אחסון לחדרי ילדים

שי קפלנסקי

11.8.2011 / 0:01

ארון שחושב מחוץ לארון, הדום שהוא גם תיבת פנדורה לצעצועים, מיטה עם מגירות ועוד רהיטים יצירתיים שכל ייעודם הוא להחביא את הבלגן

באיזשהו שלב של עיצוב חדר הילדים, בין בחירת המיטה הנוחה והבטוחה ביותר, לרכישת האביזרים המעוצבים וגופי תאורה, מגיע זמנם של פתרונות האחסון לחדר הילדים. מה עושים עם שלל הצעצועים והספרים – ואיך עושים שהם יחזרו למקום אחרי יום משחקים עמוס הרפתקאות על השטיח? איפה מאשפזים בקלות ובנוחות את הבגדים? לטובת מי שמחפש פתרונות אחסון לחדר הילדים, אספנו כמה כאלה שחוץ מביעילות, מצטיינים גם במראה שיוסיף לחדר עניין וסגנון.

לשבת על זה: הדום שהוא ארגז אחסון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תיבת פנדורה לצעצועים. הדום שהוא ארגז אחסון/מערכת וואלה!, צילום מסך

למה? בגלל השיק הנוסטלגי.

אחסון בארגז עץ פוטר את רובנו ממיון מוקפד של כנופיית הצעצועים שהשתלטה על החדר וחוסך זמן בדרך אל הטראראם היומי של אוכל-מקלחת-סיפור לפני השינה. הנה ארגז אחסון כזה, שבו המכסה המרופד משמש גם כספסל ישיבה שיכול להכיל בנוחות אפילו שני דרדקים. הארגז עשוי עץ מלא צבוע בצבעי פסטל ידידותיים לסביבה והוא כשיר גם לשימוש ההורים. לטובת הבטיחות מומלץ לבקש להוסיף לו מנעול שיקשה על הקטנים לפתוח אותו כשאין מבוגר אחראי בסביבה.

המחיר: החל מ-1,500 שקלים.
להשיג ב: "קניון העץ – שבלול", איזור התעשייה, בני ברק.

להזיז את זה: ארון הזזה בטיחותי במיוחד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בזכות הפטנטים הבטיחותיים. ארון הזזה של "ארונות הראל"/מערכת וואלה!, צילום מסך

למה? בזכות הטכנולוגיה הייחודית.

אחד הדברים שכדאי לוודא לפני רכישת ארון לחדר הילדים הוא נושא הבטיחות. חוץ מאיכות החומרים, מומלץ לשים לב גם לעמידות מסילות הארון ולאיכותן ולאופי הטריקה, ולהעדיף ארונות עם טריקה שקטה שתימנע אצבעות כואבות והרבה בכי. חברת "ארונות הראל" פיתחה סדרת ארונות הזזה לחדר הילדים שמותקנים בהם מספר מנגנונים בטיחותיים ובהם טכנולוגיה ייחודית שמונעת החלקה של הדלת מהמסילה – בעיה שכיחה בארונות הזזה בכלל ובארונות ילדים בפרט – מה שמבטיח לכם שקט נפשי ולילדים שימוש בטוח בארון. הארון מגיע בדגמים שונים וניתן לבחור את צבעו בין מבחר גדול של דגמים.

המחיר: החל מ-1,849 שקלים.
להשיג ב: רשת "ארונות הראל".

לישון על זה: מיטה עם מגירות אחסון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יכולה לשמש גם כספה. מיטה עם מגירות אחסון של "איקאה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

למה? פתרון אלגנטי שמתאים לחדרים קטנים.

אם אפשר לפתור שתי בעיות במכה אחת, אז למה לא לעשות את זה? נדמה שאין כמו ענקית הריהוט והעיצוב השבדי "איקאה" במציאת פתרונות נוחים במיוחד לבעיות של צמצום מקום. למיטת הילדים הכפרית של איקאה מדגם "Hemnes" יש שלוש מגירות נפרדות שמאפשרות אחסון מחולק לפי צרכיכם – כלי מיטה, צעצועים ואפילו בגדים וניתן להשתמש בה כמיטה בחדר הילדים. בתוספת כריות היא אפילו תשמש כספה חביבה בכל חדר אחר.

המחיר: 2,295 שקלים.
להשיג ב: "איקאה".

להדפיס על זה: ארון מודפס לחדר הילדים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
להכניס יצירתיות לחדר הילדים. ארון בהדפסה אישית/מערכת וואלה!, צילום מסך

למה? בזכות היצירתיות.

הפטנט של מסילות נסתרות בארונות הפך את מראה הארונות שמיוצרים בשנים האחרונות לאלגנטי ולכזה שיכול לשמש מצע ליצירתיות של המעצבים השונים. כך גם במקרה של הארון של חברת "הרדור" מדגם "Glidor X", שמעבר ליתרונות הטכנולוגיים שלו, החל מטריקה שקטה ועד מסילות מרחפות, ניתן להדפיס עליו הדפסים צבעוניים לפי בחירה – מתוך קטלוג קיים או מתוך דימוי שתביאו אתם. דרך מצויינת להפוך את עיצוב חדר הילדים ליצירתי ולאישי יותר.

המחיר: החל מ-6,000 שקלים.
להשיג ב: דיזיין סנטר, בני ברק ובחנות המפעל של "הרדור" בראשון לציון.

לשלוף את זה: ארון קסמים שבתוכו שידה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חשיבה מחוץ לארון. ארון עם שידה נשלפת/מערכת וואלה!, צילום מסך

למה? בזכות הרעיון המקורי.

הנה פתרון שיכול לשמש אתכם בחדר הילדים במשך שנים ארוכות, והכל בזכות רעיון מקורי ומחשבה מחוץ לקופסה, כלומר לארון. ארון הילדים של "האוס אין" כולל בתוכו בנוסף לפונקציות השגרתיות של תליה ומגירות, גם שידת מגירות על גלגלים שנשלפת מהארון במקרה הצורך ויכולה לשמש גם כרהיט נוסף בחדר – עבור בגדיו וחפציו של פעוט, למשל. אחרי שהילד גדל והתבגר אפשר להחזיר את השידה למקומה ולקבל פשוט תוספת מגירות בארון. בחלל שנוצר בעת הוצאת השידה ניתן להשתמש כמקום אחסון נוסף.

המחיר: 7,590 שקלים.
להשיג ב: רשת "האוס-אין".

צילומים: יח"צ

פורטל BVD לעיצוב - מבית המגזין בניין ודיור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully