וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספל שהוא פסל: אניש קאפור מעצב ל-illy

אחרי פדרו אלמודובר ועוד רבים וטובים, גם הפסל ההודי המוערך אניש קאפור מעצב למותג הקפה האיטלקי ספלים ברוח היצירה שלו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפסל ההודי אניש קאפור, שמתהדר בשורשים יהודיים, הוא הידוען התורן שמעצב עבור מותג הקפה האיטלקי illy קולקציית ספלי אספרסו אמנותית. קאפור מצטרף בזאת לרשימה ארוכה של אמנים ממגוון תחומים המשתפים פעולה עם המותג, שב-19 השנים האחרונות מנהיג מסורת על פיה אחת לשנה מושקת סדרת ספלים המעוצבת על ידי ידוען. הספלים של הסדרה המיוחדת נמכרים כיצירת אמנות לכל דבר, חתומים וממוספרים. בין היתר, השתתפו עד כה במיזם הבמאי הספרדי פדרו אלמודובר והאמנית הסרבית מרינה אברמוביץ'.

הספלים החדשים של קאפור, אמן מוערך ועטור פרסים שיוצר בעיקר עבודות מתכת במימדי ענק, נראים מבחוץ כמו הספלים המוכרים של החברה האיטלקית, אך מבפנים עשויים מתכת שיוצרת השתקפויות מעניינות. גולת הכותרת שלהם היא החור העגול והמפתיע שבמרכז הצלוחית, בדיוק במקום שבו מונח הספל. חדי העין יבחינו כי עיצוב הספל מאזכר את אחת מעבודותיו הידועות של קאפור, הפסל "שמיים וארץ" שניצב בכניסה למוזיאון ישראל המחודש בירושלים.

קולקציית הספלים הושקה בחודש שעבר בביאנלה ה-54 לאמנות שבוונציה, בכנסיית סן ג'ורג'ו מג'ורה היפה, וצפויה לצאת לשוק בספטמבר 2011 במהדורה מוגבלת. באתר החברה ניתן לשריין מראש מארז של שני ספלי אספרסו ותחתיות במחיר של 90 דולר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully