וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טומנת ידה בצלחת: כלי האוכל של דיאן קיטון

השחקנית ההוליוודית המוערכת חשפת את הרומן שלה עם עיצוב ומשיקה את K by Keaton, קולקציית בכורה של כלי אוכל נון שלאנטיים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבשורה החדשה והמרעישה מבית השחקנית המוערכת דיאן קיטון, מהכישרונות הבולטים שידעה הוליווד, היא לא עוד סרט או סדרה בכיכובה, בבימויה או בהפקתה - למרות שסביר להניח שגם על זה היא עובדת - אלא קולקציה מפתיעה של כלי אוכל בעיצובה האישי, עבור חברה אמריקאית לכלי בית הנקראת Bed, Bath & Beyond.

ארבעה עשורים אינטנסיביים על המסך הכוללים משחק, בימוי והפקה לא הצליחו להתיש את קיטון (65), שזכתה בלא מעט פרסים בזכות דמויות שונות ומגוונות שגילמה. לא רק שהיא לא מראה סימנים של חולשה, אלא בדיוק להפך; בנוסף לעיסוקים הצדדיים המוצנעים תקשורתית שלה בצילום, שירה ומשפטים, היא מתחזקת מערכת יחסים צמודה וממושכת עם עולם העיצוב, שקפצה מדרגה לאחרונה. בין ימי צילום לחוצים, שינון טקסטים, טיסות טרנס אטלנטיות וגידול שני ילדים מתבגרים (בת 15 ובן 10), הכוכבת מספיקה לדחוס ללו"ז הצפוף שלה גם רכישות של בתים באזור הולדתה בדרום קליפורניה. את הבתים היא מקפידה לעצב על פי טעמה, לשמר במידת הצורך, וכפינאלה - למכור במחיר נאה. כפי שניתן להניח, לא מדובר בהשלמת הכנסה מהצד, אלא במשיכה לאסתטיקה וליצירה, ובמילים אחרות - הובי של עשירים (ע"ע ברברה סטיירסנד). בימים אלה, כאמור, היא שולחת את ידיה גם לעיצוב מוצר.

קולקציית הבכורה של קיטון זכתה לכותרת K by Keaton והיא כוללת ספלים, קערות לפירות, מרקיות וצלחות, כולם עשויים חרס ומעוצבים בסקאלת צבעים מתונה ומצומצמת בהשראת גוונים טבעיים של חווה חקלאית: לבן, ירוק דשא, בז'-חיטה וחום קליפת עץ. רוב הכלים עוצבו בצבעים חלקים ועל בודדים מהם יש עיטורים גרפיים סמליים. בנוסף, קיטון מציעה סדרה של ארבע צלחות בצבע לבן שעליהן בחרה לכתוב באותיות כהות: "אכילה", "ביס", "טעים" ו"טוב". קיטון מעידה באחד מהראיונות שנערכו עימה בהשקת הקולקציה, כי היא אוספת מזה זמן רב צלחות ושאר כלים, ושהכלים החביבים עליה, מבית החברה האמריקאית "קטלינה", היוו עבורה השראה לעיצוב הקולקציה, כשהיא מוסיפה להם טוויסט קליל ועכשווי.

אין טעם לחפש בכלים ניחוח הוליוודי או דוק של אבק כוכבים. באופן מפתיע – ומשמח, יש לציין - הסטים מעוצבים בקו פשוט במיוחד, נקי ונטול התחכמויות מיותרות. הכלים מיועדים לשימוש יום יומי, מתאימים לכל ארוחה וכמעט לכל כיס - מחירם נע בין 5 דולר לפריט בודד ועד ל-60 דולר לסט הכולל 12 חלקים. הרעיון הנון שלאנטי של הקולקציה משרת גם את סגנון החיים של קיטון, שמציינת כי כלי אוכל אמורים לשרת אותנו שנים רבות, ולכן רצוי שלא יהיו כבדים או מסורבלים מדי להתנהלות שלנו בשוטף. "שולחן צריך להיות פשוט. אנחנו חולקים ארוחה, משוחחים תוך כדי, והמטבח הוא המקום הטוב ביותר בבית שבו המשפחתיות מתרחשת", היא מסכמת. נכון להיום הקולקציה נמכרת רק בחנות המקוונת של Bed, Bath & Beyond ואם תהיה לה הענות, קיטון מבטיחה להמשיך ולעצב פריטים נוספים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully