וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיצוב מסביב לשעון: סיור בווילה של "הדור הבא"

עשינו סיבוב בווילה של הריאליטי החדש שמאיים להתלבש לנו על הסלון, וקיבלנו הסבר מפורט על הקשר שבין כביסה מטונפת לרומנטיקה נוטפת

טל אנגלנדר

"הדבר שאני הכי רוצה הוא לשמוע שיחות של הדיירים בבית, ככה בין לבין, שבהן הם אומרים שנעים להם בבית. לא מעניין אותי לשמוע כמה הבית יפה, כי זה באמת עניין של טעם. אני פשוט רוצה שיהיה להם נעים והרמוני". עם האג'נדה הזאת מתרוצצת בחודשים האחרונים מעצבת הפנים רויטל אינדיק, שאמונה על עיצוב וילת "הדור הבא 24/7", תכנית הריאליטי החדשה שעולה לשידור הערב בערוץ 10 ובוואלה.

הווילה המתוקתקת ממוקמת בפאתי בת ים על חורבותיו של בסיס צבאי, משתרעת על פני 700 מ"ר ומעוצבת בסגנון צעיר ותוסס, "אבל בכל זאת בשל ולא אינפנטילי, כי הדיירים האלה כבר לא ילדונים", מבהירה אינדיק. המתחם שבו היא ניצבת נחשב לאחד הגדולים שנבנו אי פעם בארץ עבור תכנית טלוויזיה והוא חולש על שלושה וחצי דונם. בבית נבנו בין היתר חדר שינה לבנים, שעוצב בסגנון מותג העיצוב הבריטי "אנדרו מרטין", מתחם נפרד לבנות, שעוצב בהשראת הנשים החזקות בסרטיו של הבמאי הספרדי פדרו אלמודובר, חדרי רחצה נפרדים, מטבח מקצועי מאובזר, חצר חיצונית ובריכת שחייה הכוללת שטח קטן שהוקצה לבנים בלבד.

אינדיק, מגדירה את מגה דירת הרווקים הזו כ"דירה תל אביבית שכיף לשהות בה", ולא כמעבדת ניסויים היפר ריאלסטית בבני אדם. המטרה לדבריה, היתה לייצר חלל נוח ואינטימי שייווצרו בו שיחות כנות ורומנטיות, והניסיון להטמיע את המצלמות ולייצר חלל נוח והרמוני הוא שעמד לנגד עיניה.

הווילה שבראה אינדיק שופעת אטרקציות עיצוביות, ביניהן חדר כביסה חיצוני שנראה כמו מכבסה אורבנית שקירותיה מחופים אריחי גרפיטי ורצפתה באריחי זכוכית בדוגמת עיתון, כשמכונת משקאות ניצבת בפינה להשלמת הלוק הכללי. לפני שכל היפים והיפות נכנסים פנימה, היא ערכה לנו סיור מודרך, ואחרי שנחשפנו לכל החדרים המושקעים שהנדסה, הגענו למסקנה חותכת: המנצח של התוכנית הוא העיצוב של חדר הבנים. לכם יש שלושה חודשים להחליט איזה חדר הוא הפייבוריט שלכם.

צילום וידאו: טל א.
עריכת וידאו: בת גולן

הדור הבא 24/7
הצטרפו לעמוד הפייסבוק של הדור הבא 24/7

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully