וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המצעד: 10 המשרדים המעוצבים

ענת ניר

22.6.2011 / 1:38

עם חדר כושר ומשחקים, אוסף אמנות מרשים או מטבח מאובזר. המשרדים המושקעים בארץ - לאכול את הלב בעשרה ביסים

כיצד נראה חלל משרדי? לכאורה, התשובה ברורה, שלא נאמר מייאשת. בדרך כלל - אלא אם כן מדובר במשרדים של גוגל, שגובלים בלונה פארק - משרדים סטנדרטיים מן השורה, בין אם של עורכי דין או של סוכנות ביטוח, אינם מהווים אטרקציה תיירותית ובדרך כלל העיצוב שלהם – מהשטיח המרופט מקיר לקיר ועד הפלורסנטים - איננו מלאכת מחשבת שכל תכליתה הוא ללחוץ לעובדים על בלוטות ההשראה.

חברת הריהוט "פיטרו" קוראת תיגר על ההזנחה הוויזואלית המקובלת ומציגה דרך אפליקציית פייסבוק, החל מיום ראשון הקרוב ועד 2 ביולי, עשרה משרדים שנראים קצת אחרת. אתם מוזמנים לשטוף את העיניים ממש כאן, לגשת אל פינת הקפה המעופשת במשרד, ליטול כפית ולאכול את הלב בעשרה ביסים קטנים.

המשרד של רני רהב. אדריכל: אילן פיבקו

בניגוד לעיצוב של המשרד הסטנדרטי בו תלויה בחלל הכניסה יצירה ייצוגית של אמן מפורסם, במשרד הזה ביקש איש יחסי הציבור רני רהב לעשות אאוטינג לתחביב היוקרתי שלו - איסוף יצירות אמנות. כך, על רוב קירות המסדרון ובמרבית מחדרי העבודה במשרד מוצגות עבודות מתוך האוסף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המשרד של רן רהב. אאוטינג לאוסף האמנות/מערכת וואלה!, צילום מסך

קרסו מדיקל סנטר. אדריכלות ועיצוב: האדריכלית טל אמיר

החזון שהנחה את פרופ' רפי קרסו בעיצוב חדרי הטיפולים במרפאה שבבעלותו הוא "מרפאה שלא נראית כמו מרפאה". נשמע מבלבל? פתרונות פונקציונליים יחד עם שילוב של אלמנטים מפתיעים, כדוגמת דלת אדומה וכסאות עם רגלי מתכת חשופות, יוצרים מראה של סטודיו לעיצוב עם אטיטיוד סטרילי וקליני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרסו מדיקל סנטר. עיצוב עם אטיטיוד קליני/מערכת וואלה!, צילום מסך

משרדי ההנהלה הראשית של בזק בינלאומי. אדריכל: גיל פרדו

במשרדי בזק בינלאומי לוגו החברה, שלרוב מוטבע על ניירת משרדית או ניבט אל הצופים מבעד מסכי הטלוויזיה, זולג גם אל הריהוט והקירות. מנעד הצבעים של הכורסאות נע בין גוני הכחול והירוק. דמות המותג, התוכי של בזק, מציץ מהקירות ואייקונים וירטואליים מודפסים גם הם על חללים ברחבי המשרד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בזק בינלאומי. העיצוב תואם את השפה המיתוגית/מערכת וואלה!, צילום מסך

המרכז לטכנולוגיה חינוכית (מט"ח). אדריכלית: סילביה יסולובסקי

המשרד האפרורי עבר מתיחת פנים ועיצוב מחדש באמצעות צבעים בוהקים ואלמנטים בולטים שהפיחו חיים במוסד החינוכי הוותיק. קיר בצבע ורוד בפינת האוכל ופס ורוד המצויר על הרצפה הוציאו את עובדי המקום מהקיוביקלס האישיים, ויצרו אינטראקציות חדשות בין אנשי המשרד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משרדי מט"ח. שמים פס ורוד/מערכת וואלה!, צילום מסך

קומפלקס מכירות גינדי מגדלי הלאום. אדריכלות ועיצוב: אדריכלית קארן ראובני, אדריכל אחראי פביו נוביק, אדריכלות נוף: משרד מור-אבידן

המשרד של חברת הנדל"ן קיבל את השראתו דווקא ממקורות יפניים וממראה האופייני יותר למוזיאון. בתוך שטח רחב ידיים ניצב בניין שקוף שמזכיר חלל מוזיאלי, יחד עם בריכות מים שקטות וחלוקי נחל מרגיעים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גינדי. אסתטיקה יפנית/מערכת וואלה!, צילום מסך

משרדי סוכנות הביטוח אודי דגן. אדריכלית: דורית וינברן

המבנה העיצובי שנבחר למשרד הזה הוא של "אופן ספייס", חלל עבודה מרכזי ונטול פרטיות, בהחלט לא כוס התה של כל אחד. בתוך מבנה טרפזי מסודרים שולחנות ארוכים, המסירים את המחיצות שנהוג להקים בין עובדי המשרד. ביניהם מסודרים כסאות וכונניות בצבעים עזים ששוברים את האחידות הלבנה השולטת בחלל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סוכנות הביטוח אודי דגן. בלי מחיצות/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת שוקי ההון. אדריכלית: עידית ריפטין

המשרד הבלתי שגרתי של חברת שוקי ההון נראה כאילו בעלי החברה פשוט חיפשו תירוץ להקים מגרש משחקים ביתי משולב עם חדר כושר. על הדרך הם הכניסו גם חדר ישיבות צבעוני וכסאות משרדיים, שעוצבו באמצעות נתזים של צבע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חברת שוקי ההון. מגרש משחקים/מערכת וואלה!, צילום מסך

משרדי Exp, שיווק חווייתי והפקת אירועים. עיצוב: קרן אטלס דרור. סטיילינג: שלומי אילני

במשרד הזה, מרכז החלל הוא לא חדר הישיבות, כי אם המטבח המאובזר, סביבו בנוי אופן ספייס המרכיב את המקום. במשרד קיים שילוב בין ספות עור כבדות ושטיחים פרסיים חמימים לבין ארוניות מתכת שנצבעו בגוון לבן ונקי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משרדי Exp. המטבח הוא האישיו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המשרד של עו"ד ענת בירן. אדריכלית: דורית וינברן

עורכת הדין ענת בירן מתמחה בבנייה ובתכנון. האלמנטים במשרדה גם הם מזכירים חומריות מחוספסת של אתר בנייה - רצפת בטון מוחלקת, עמודי בטון חשופים וצנרת גלויה, משולבים בפריטים יוקרתיים כמו שנדלירים וגופי תאורה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משרדי עו"ד ענת בירן. חומריות של אתר בנייה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מרכז מו"פ אוטודסק. תכנון: סטודיו BA

איך מעצבים חלל משרדי לאלה שבעצמם אמונים על תכנון בנייני משרדים? המעצבים החליטו להפיח חיים בשרטוטים הדו ממדיים ולהפוך את הריבועים המוצגים על מסך המחשב לקוביות צבעוניות חצי שקופות שניצבות זו לצד זו בחלל המשרד, ומגדירות מחדש את הקיוביקלס המוכרות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מו"פ אוטודסק. יוצאים מהקופסה המשרדית/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully