וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החברים של לינץ'

הוא מקפיד לבקר מדי חודש, סבור שלא היה מצליח בעולם עם תעודה מבצלאל וחושף שיתוף פעולה מסקרן עם דיוויד לינץ' – ראיון מיוחד עם המעצב רפאל נבות

טל אנגלנדר

המעצב רפאל נבות (34) הספיק לצבור רפרטואר מפואר של שיתופי פעולה עם חברות עיצוב מובילות בעולם כגון סברובסקי, פיליפס וקפליני. הוא עומד מאחורי עיצוב של רהיטים, גופי תאורה, תכשיטים, חללים מסחריים ובתים פרטיים ואפילו בניינים. אחד הפרויקטים היותר מוכרים שתכנן במחוזותינו הוא חנות המותג האיטלקי "אלסי" שבמתחם G צמרת, ובימים אלה הוא מסיים בפריז פרויקט גדול במיוחד עבור הבמאי ההוליוודי דיויד לינץ' – מעין מועדון חברים המשלב אמנות, אופנה, מוזיקה וקולנוע ומיועד להיפתח בספטמבר. בקיצור, מדובר במולטי טאלנט תוצרת הארץ.

נבות בחר ללמוד באקדמיה לעיצוב באיינדהובן שהולנד, משם נדד לפריז, שם הוא חי ויוצר מזה 8 שנים. חלק מהפריטים שהוא מעצב לא ממש פונקציונליים ולכן נחשבים לפריטי אמנות, חלקם אף תופסים מקום של כבוד במוזיאונים נחשבים בעולם כגון המוזיאון לאמנות מודרנית בלוקסמבורג. נבות מקפיד להגיע ארצה כמדי חודש כדי ללוות את הפרויקטים השונים שלו ולהתעדכן בשיתופי פעולה עם חברת "טולמנ'ס". הבוקר (שישי) בשעה 10:30 הוא צפוי להעביר הרצאה לצד המעצב דרור בן שטרית בפתיחת שבוע העיצוב הישראלי במדיטק חולון.

צילום: טל אנגלנדר.
עריכת וידאו: בת גולן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully