וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתלבשים על הקירות

חנות צבעים של ראלף לורן, ראשונה מסוגה בעולם, נפתחה בגן החשמל בתל אביב. בתפריט: צבעי קיר בטקסטורות אופנתיות של ג'ינס, עור, פשתן וזמש

בטיימינג אידיאלי, בזמן שכל עם ישראל נמצא בטרפת נקיונות, קניות ושיפוצים, נפתחה חנות הצבעים מבית היוצר של מעצב האופנה הבינלאומי ראלף לורן. החנות ממוקמת ברח' החשמל בתל אביב, בין חנויות בגדי מעצבים מקומיים. מדובר בחנות ראשונה מסוגה בעולם כולו שבזכות עקשנות ישראלית עומדת היום על תילה.

ערן פרינלנד וטלי אלשיך, הבעלים של "סטודיו 84" להדמיות, הנחשב לאחד הטובים בתחום, הם שני שותפים שכמו הרבה ישראלים, פשוט לא מבינים את משמעות המילה "לא". בצעד חסר תקדים הם פנו ללורן בבקשה לפתוח בארץ חנות שתוקדש לצבעים שלו. עד כה לא נפתחה מעולם חנות מסוג זה, המרכזת את הצבעים הממותגים במקום אחד. אלה נמכרים משנת 97' בחנויות שונות ברחבי ארצות הברית ומשהישראלים גילו את הפוטנציאל בחנות צבע ממותגת, הם החליטו להרים את הכפפה וחיזרו אחרי בית האופנה.

השניים מספרים כי המהלך לא היה פשוט. לורן לא הפגין סימני התלהבות בהתחלה, אך לאחר מספר פגישות, מסע של שכנועים וטיסות טרנסאטלנטיות, הוא נכבש בקסמם ונתן את ברכתו. סביר להניח שהעובדה כי מדובר בחבר'ה ישראלים תרמה לעניין, מאחר שראלף לורן הוא הלוא ראובן ליפשיץ, יהודי אמריקאי עם זיקה לשורשים. לורן אף הבטיח שבמידה שהחנות הייחודית תנחל הצלחה, הוא ישקול לפתוח חנויות נוספות בעולם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חדר הקונספט בחנות. לנהל שיחה ברומו של צבע/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המשרד/מערכת וואלה!, צילום מסך

את החנות עיצב האדריכל אורי גור, שניכר כי התייחס לכל פינה בה בקפידה יתרה. היא משתרעת על פני 140 מ"ר המחולקים לשלושה חללים עיקריים: חלל שבו ניתן להתנסות באופן מעשי בצבעים; חלל המיועד לפגישות עם אדריכלים ומעצבים שצפויים להגיע עם הלקוחות; וחדר נוסף שמהווה מעין סלון רלף לורני מעוצב למשעי שבו תוכלו לנהל שיחה מעמיקה ברומו של צבע, על כוס אספרסו שתוגש לכם במקום. בהמשך, צפויות להיערך בחנות גם סדנאות צבע, שיעניקו למעוניינים את כל הכלים לצביעה דקורטיבית תוך מתן ייעוץ אישי.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
חנות הצבעים של המותג ראלף לורן. עמית גירון, אתר יצרן
חלל החנות עוצב על ידי האדריכל אורי גור/אתר יצרן, עמית גירון

לא בשביל השופוני

בניגוד לפריט לבוש או רהיט ממותג שמתהדרים בתווית או בחתימתו של המעצב, הצבעים אינם מסגירים את בית היוצר שלהם, למעט הלוגו כחול–אדום שמוטבע על הפחית עצמה. לפיכך, אם אתם בעניין של מותגים בשביל השופוני בלבד, חפשו כתובת אחרת. כיכר המדינה, למשל.

בחנות ישנם 504 גווני צבע שונים שנבחרו על ידי לורן, המחולקים לפי סגנונות עיצוב שונים. כך למשל, לבית בסגנון כפרי מוצעת סקלת צבעים חמימה, וללופט תעשייתי תמצאו את משפחת הגוונים האפרפרה. יש ביניהם צבעים חלקים וסטנדרטיים, ולעומתם יש את המיוחדים יותר שמתהדרים בטקסטורות המושאלות מעולם האופנה כגון: ג'ינס, עור, פשתן, זמש ועוד שנראים כטפט. כושר הכיסוי של הצבעים גבוה במיוחד, והם ניתנים למשיחה על גבי קיר, עץ או משטח מתכתי.

הבשורה המשמחת לבעלי שתי ידיים שמאליות היא שלא חייבים לשכור את שירותיו של צבעי דקורטיבי שייקר לכם את כל הסיפור. הצבעים, שנועדו בראשונה לשוק האמריקאי הידוע כחובב שיטת ה"עשה זאת בעצמך", מגיעים עם הוראות יישום פשוטות, שהופכות את העסק לפשוט וחוויתי. עוד הפתעה נעימה: אם תתנהגו יפה, תקבלו גם סינר צבע אופנתי של ראלף לורן, שבהחלט עושה חשק לעלות על הסולם ולהתחיל לטייח.

מחירים: ליטר אחד – 90–150 שקלים; 4 ליטרים – 350–450 שקלים; מברשות ורולרים – החל מ-68 שקלים.

The Paint Store - החשמל 33, תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully