וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שקט בקופסה

חברה אמריקאית מציעה חדר רחצה שמגיע קומפלט, מעוצב לבחירתכם בתוך קופסה – החל מהצבע ועד הברזים והאסלה

כל מי שנאלץ להתמודד אי פעם עם עיצוב, שיפוץ או בנייה של חדר רחצה, יכול להעיד כי הוא חולק עם המטבח את התואר המפוקפק "החלל הכי מסובך לעיצוב בבית". שלא כמו בחדרי השינה והסלון, בחדר הרחצה יש פריטים רבים, החל מריצוף ועד למתלה המגבות, שצריך לארגן ולהתאים באופן הרמוני, כדי למנוע מראה של קרקס מדראנו. פריטים אלה מצריכים לרוב נדידה בין מספר חנויות שונות, מה שהופך את התהליך למייגע, מעצבן ולפעמים גם יקר יותר.

מהיום, לא עוד. חברה אמריקאית חדשה בשם "Bath Simple"מציעה פתרון שמפשט את העסק: קופסה אחת בלבד שמכילה את כל מה שצריך כדי להתקלח בסטייל ומגיעה עד לפתח ביתו של הלקוח. כל הפריטים הדרושים ליצירת חדר רחצה מדוגם מחכים בתוך קופסת ההפתעות הקומפקטית הזאת שכוללת בין היתר אריחים, צבע, כלים סניטריים ואקססוריז המוכנים להתקנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חוסך טרטורים בין מספר חנויות/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
באתר ניתן לבחור בין שלל סגנונות עיצוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

יוצאים מהקופסה

תהליך העיצוב וההזמנה של חדר הרחצה הארוז נעשה בצורה מקוונת דרך אתר החברה באמצעות 7 צעדים בלבד. לשם כך, אין צורך במעצב פנים צמוד או קבלן שיחזיקו לכם את היד, מאחר שכל התהליך מלווה בהדמיות ההופכות את ההתעסקות לנוחה, נגישה ולפרקים אף מהנה.

בשלב הראשון תתבקשו להגדיר את גודל החדר המבוקש (קטן, סטנדרטי או מאסטר) ואת התקציב שעומד לרשותכם (המחיר המינימלי עומד כרגע על 3,500 דולר). לאחר מכן בוחרים את סגנון העיצוב המועדף, מקלאסי ועד מודרני. שלב המידות, הבא בתור, הוא אחד השלבים החשובים ביותר והמלצתנו החמה היא לא לחפף בו. ליתר ביטחון, שווה לבדוק מספר פעמים את מידותיו של חדר הרחצה והכלים המבוקשים. הלוק הכללי הוא הדבר הבא שצריך להזין באתר. בהסתמך על כל הנתונים האלה מגיע שלב העיצוב עצמו של כלל הפריטים ובו מוצעות מגוון האפשרויות המתאימות ביותר לבקשת הלקוח בהסתמך על הנתונים שהוזנו. עברתם את התהליך בהצלחה עד כה? מברוק. עכשיו כל שנותר הוא לאשר ולהזמין. למתקשים ולמאותגרים אסתטית וסגנונית, קיימת אפשרות לקבל ייעוץ טלפוני של מומחי עיצוב מטעם החברה.

שלושה עד חמישה שבועות חולפים מיום ההזמנה ועד שהקופסה המבוקשת נוחתת בבית הלקוח. עובדי החברה אחראים להרכיב כל דבר במקומו במהלך שבוע לכל היותר, ואת המוצרים הישנים הם אוספים לתוך הקופסה ולוקחים לעולם שכולו טוב (מיחזור כמובן).

המודל החדשני של Bath Simple איננו נוח וידידותי רק למשתמש אלא גם לכדור שלנו. השיטה שפותחה על ידי שני שותפים, ממציא הפטנטים ג'ון קראולי וביל הונשר, הנחשב ליזם כשרוני, מבוססת על עקרונות "עיצוב מקיים" של שוויון, כלכלה ואקולוגיה. כלומר, החברה האמריקאית מקפידה שלא לנצל את עובדיה, אלא להעסיקם בתנאי עבודה הולמים (שיוויון); ישנם דגמים של חדרי רחצה שניתן להשיג במחירים ששווים לכל נפש (כלכלה); והמוצרים עצמם עומדים במבחן ההתכלות (אקולוגיה).

נכון לעכשיו, שיטת הקופסה עדיין לא משווקת בארץ. הבשורה המשמחת היא שישנה סבירות שתעשה עלייה בתנאי שהמשווקים הישראליים יביעו בכך עניין. Bath Simple אמנם החלה את דרכה רק לאחרונה בארצות הברית אך מסרה שהיא איננה שוללת שיתוף פעולה עתידי עם חברות הסניטריה המקומיות בישראל. עד שמישהו ירים את הכפפה, אתם מוזמנים להיכנס לאתר ולהתחיל להתאמן בעיצוב חלקת האלוהים הקטנה שלכם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תוך 5-3 שבועות נוחתת הקופסה בבית הלקוח. הפריטים הישנים נלקחים למחזור/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully