וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטלקית למתחילים

ענת ניר

23.11.2010 / 0:00

בני משפחת קטלאן חשבו לעצמם הרבה דברים כשטיפחו את מותג הרהיטים המשפחתי. להתמקם בחנות בבני ברק בטח לא היה אחד מהם

האחים לבית משפחת קטלאן (Cattelan) האיטלקית החליטו עם תחילת הקריירה שלהם לעבוד דווקא בנגריה המשפחתית. חוש העיצוב המפותח, החלטות עסקיות נבונות והסטנדרטים הגבוהים שהציבו, הפכו את העסק כעבור 31 שנה למותג חוצה גבולות החולש על 104 מדינות. כעת הוא מגיע גם לישראל ומתמקם בחנות קונספט חדשה שנפתחה במתחם דיזיין סנטר בבני ברק.

לדברי אלדן לבל, זכיין המותג, מלבד רהיטים כדאי לייבא מהאיטלקים גם את הדרך שבה הם מנהלים את העסקים, במיוחד בחברות משפחתיות. "הכל בא לידי ביטוי בצורה פמיליארית מדהימה כפי שיודעים האיטלקים לעשות" מתרשם לבל, "לא מנפנפים את ההורים המבוגרים החוצה, הם עדיין מעורבים למרות גילם". משפחת אריסון, קחו זאת לתשומת לבכם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבל לא רק בגלל ערכי המשפחה המושלמים בחר לבל לפתוח חנות ישראלית למותג. היכרותו עם קטלאן החלה כבר לפני למעלה מעשרים שנה במסגרת חברת "דירן" שבבעלותו. לדבריו, Cattelan Italia הפך לאחד המותגים הרווחיים ביותר בחברה והכנסותיו היוו 40% ממחזור המכירות. לא רע, לחברה משפחתית. את ההחלטה להתמקם בבני ברק, ולא בהרצליה פיתוח, למשל, מסביר לבל במשפט "עדיף להיות ראש לשועלים ולא זנב למותגי יוקרה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תהליך עיצוב החנות כלל נסיעה של האדריכלית אווה סמאולוב למשרדי החברה באיטליה, שם קיבלה מושג או שניים לגבי הקו העיצובי של המותג. עם חזרתה ארצה עיצבה סמאולוב את חנות הקונספט על פי הצבעים והמראה המודרני המאפיינים את החברה. בחלל התצוגה שולטים גוונים חמים, תאורה נעימה ושטיחים עבים יחד עם ריהוט אירופאי קלאסי בעל קוים גיאומטריים שאינו מסתיר את נוכחותו במקום. בין שולחנות העץ וכיסאות הבר הגבוהים פזורים גם חפצי נוי אדומים שכאילו הונחו שם ברישול אבל למעשה משלימים באופן מדויק ומחושב את הסלון האיטלקי בצבע הלוגו האדום של קטלאן איטליה. במקום נתלו גם מסכי פלזמה עליהם מוקרנים ללא הפסקה מבחר מוצרים העומדים למכירה בכל רחבי הרשת, כך שאם אתם חושקים במוצר שאיננו במלאי תמיד תוכלו להזמין אותו במשלוח מיוחד ממחסני החברה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ובכל זאת, מי שמתכנן להפוך את החנות ל'אתר הבית' החדש שלו, במקום ללכת לאיבוד ברחבי הענק השבדי, צפוי לאכזבה. "עם כל הכבוד לאיקאה אנחנו פונים לפלחים שונים לגמרי" אומר לבל, "השוק שלהם הרבה יותר גדול". לא רק בהיקף הלקוחות נבדלת החנות מאיקאה, אלא גם בסוג המחירים. למרות שכעת החנות עשתה עלייה יתכן שעדיין לא תהיה בהישג ידם של רבים. "הכל יחסי," משוכנע לבל, "יש קהל בארץ שיש לו כסף לקנות דברים יקרים יותר ועבורו אנחנו מציעים מחירים שהם לדעתי הרבה יותר טובים מהמקבילים שלנו". טווח מחירים: כסאות - החל מ-1400 שקלים, מזנונים - 12,000 שקלים, פינות אוכל - 25,000 שקלים.

קטלאן איטליה. הלח”י 2, מתחם דיזיין סנטר, בני ברק (מול קניון איילון). 03-5702121

  • עוד באותו נושא:
  • רהיטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully