וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתובבת בתל אביב

ענת ניר

2.10.2010 / 0:06

חנות הקונפסט לילדים קרוסלה משנה מיקוד, אבל מבטיחה להישאר הכתובת הנכונה בתל אביב לעיצוב אחר ואנטי תעשייתי

"כשאתה עושה דברים בהזמנה אישית אז השמיים הם הגבול", אומרת יעל אוליאל, בעלת בית העיצוב 'קרוסלה'. "אתה קונה דברים מיוחדים שעבדו עליהם יותר. לקוח יכול עכשיו לבקש ממני להכין ארון על קיר של שבעה מטרים, כלומר בעבודה פרטית אין הכי יקר". ואכן בחנות הקונספט לילדים ונוער שהקימה יחד עם המעצב מיכאל ששון, שניהם לשעבר ארט דירקטורים בעולם הפרסום, נמכרים רהיטים בנגרות אישית, עבודות טקסטיל הנארגות ביד וגם אביזרים ייחודיים המיובאים מחנויות נבחרות בחו"ל. המטרה, לדבריה של אוליאל, היא ליצור חנות יוקרתית שפונה דווקא לדור הצעיר. "הילדים של היום חיים כמו ההורים שלהם. מכירים את כל בתי הקפה, מכירים את המסעדות, מתלבשים בבגדים של מעצבים. אנחנו בעצם מוכרים לייף סטייל לילדים והרגשנו שזה המקום שלנו לבוא ולתת".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום: יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

על אף שהחנות נפתחה כבר לפני חמש שנים, כעת היא נאלצת לשנות מיקום ולהתחיל מחדש בבלוק עיצוב שיכלול קונדיטוריה וקפה רחוב יהודה הלוי. "החנות הקודמת הייתה בבנין מ-1922, מהבתים הישנים של תל אביב", מספרת אוליאל, "היינו החנות הראשונה על רוטשילד, אבל לפרסום יש גם פלוס וגם מינוס, אז כבר כל החניונים נעלמו ובמקומם בנו מגדלים. בשנתיים האחרונות חיינו בתוך אתר בניה. החלטנו לעבור לפאתי רוטשילד כשבעצם זה גם בנין לשימור ואנחנו חלק מבלוק לייף סטייל שנפתח כאן". ובמה שונה החנות הקודמת מהחנות הנוכחית? "כל האופי של החנות הוא במקום אחר, אז אם קודם היא הייתה יותר בית, אז עכשיו היא יותר בית עיצוב".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום: יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

יחד עם מעבר הדירה, השתנה גם מראה החנות. חדרי התצוגה האישיים הוחלפו במרחב בעל שתי קומות ואילו צבעי קולקציית הטקסטיל עודכנו בהתאם לעונה. בפריטי הבנות בולטים גווני האפור והסגול ובאלו של הבנים שולט הלבן. גם הבובות הנתפרות בעבודת יד עדכנו את המלתחה. כל בובה זכתה לבגד ייחודי מקולקציה חדשה. בנוסף, החלה החנות לייבא את מוצרי חברת הטקסטיל ההולנדית "פיפ" וכן למכור צלחות פורצלן ותיקי גן מאוירים ביבוא בלעדי מצרפת. פריט נוסף הנמכר בחנות הוא פוף שמתנהג כמו כורסה. הודות לעיצוב ומילוי מיוחדים, כשיושבים עליו הוא אינו נצמד לרצפה. הפוף מגיע במבחר צבעים ובדים ומתאים לא רק לחדר ילדים אלא גם לסלון או לחדר העבודה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום: יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעבר דובר על אחות קטנה ל'קרוסלה', אך אוליאל מבהירה שחנות נוספת של המותג לא תפתח במהרה. "כל הזמן יש דיבורים והצעות. פנו אלינו גם בארץ וגם בעולם ומבחינתנו הכול אפשרי, אבל אנחנו לא ממהרים לשום מקום. אני מניחה שכשנהיה מוכנים לזה, אז תפתח הדלת." כרגע המאמץ העיקרי מושקע בהתאקלמות במקום החדש, יחד עם מתן שירות אישי ללקוחות שכעת יכולים להתרכז בחוויית הקניה שבחנות, ולא בסיבוב המוכר של חיפוש חניה. "אנשים שעוברים חוויה בדרך כלל הם אנשים שכיף לעבוד איתם", מסבירה אוליאל, "הם נכנסים ואומרים שעשיתי להם כיף או החזרתי אותם לילדות, אלו הדברים המשמעותיים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום: יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully