וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צער גידול פנטהאוז

27.9.2010 / 15:06

לאחר 5 שנות נסיונות, התאומות אולסן הצליחו להיפטר מפנטהאוז ניו יורקי מפואר שמעולם לא גרו בו. יד שנייה ממותג מצליח

אשלי אולסון, מרי-קייט אולסון. Michael Loccisano, GettyImages
התאומות אולסן/GettyImages, Michael Loccisano

התאומות אשלי ומרי קייט אולסן שהתפרסמו בשנות ה-80 בסדרה "צער גידול בנות" ורבים מבני ה-20 מינוס היום בטוחים שהן מפורסמות כי הן מעצבות אופנה, הצליחו השבוע למכור את הפנטהאוז הניו יורקי שלהן. לפי פרסום ב'אובזרבר' הבריטי, אשלי ומרי קייט, 24, מכרו את הפנטהאוז בצידו המערבי של הווסט וילג' שבמנהטן ב-7.7 מיליון דולרים.

הפנטהאוז, 600 מ"ר גודלו, ממוקם בכיכר מורטון מספר 1 והוא כולל חמישה חדרי שינה וארבע אמבטיות וחצי עשויות שיש. לפי רישומי משרד התיווך האחראי לעסקה, מעלית פרטית נפתחת אל מבואת רצפת עץ וקירות זכוכית. הפנטהאוז כולל גם נוף לפסל החירות ודרום מנהטן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום מסך/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעוד שצבעי הוורוד והכתום ה"גרליים" של אחד מחדרי השינה תואמים את אלו של בניין המגורים היוקרתי Palazzo Chupi שעיצב האמן ג'וליאן שנבל ונשקף מחלונותיו, שאר עיצוב הפנים של הפנטהאוז נוטה לצבעים טבעיים ולבן. הפנטהאוז הושכר במהלך השנים מאז רכישתו ב-2005, אך התאומות עצמן מעולם לא גרו בו וזמן קצר לאחר רכישתו ניסו למוכרו.

המחיר ההתחלתי היה לא פחות מ-11.995 מיליון דולרים, אבל המחיר המבוקש בשלב של כמעט דיל היה 8.45 מיליון דולרים. המחיר הסופי, כאמור, היה 7.7 מיליון, ורק כ-300 אלף דולרים פחות ממחיר העלות ששילמו התאומות. לא מחיר הפסד, אם כי גם לא מחיר גבוה ביחס לעובדה של שנכסים שהיו בבעלות סלבריטאים, מה שמכונה בעגת מנהלי נכסים כ"בתי פרס" (Trophy Homes), נמכרים בעלויות גבוהות במיוחד ביחד למחיר העלות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום מסך/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully