וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו בייבי בניו אורלינס

14.9.2010 / 15:22

לאחר השפלה פומבית ופרידה כואבת מבעלה הבוגדני, סנדרה בולוק מתחילה מחדש עם ילד חדש ובית ויקטוריאני מעוצב

סנדרה בולוק בטקס פרסי הקולנוע של MTV – יוני 2010. GettyImages
סנדרה בולוק בטקס פרסי הקולנוע של MTV לפני כחודשיים/GettyImages

סנדרה בולוק (46) עדיין מלקקת את פצעיה לאחר השפלתה עם הגילויים הפומביים על בגידותיו של בעלה ג'סי ג'יימס במרץ השנה. הכוכבת זוכת האוסקר, סיפרה בראיון שער למגזין "פיפל" בסוף אפריל השנה, כי בחרה להתחיל בחיים חדשים הרחק מהוליווד ובמחיצת האהבה החדשה בחייה, לואיס, תינוק חמוד שאימצה. במקביל למכירת ביתה המשותף לה ולבעלה לשעבר בקליפורניה, היא רכשה ושיפצה בית מן המאה ה-19 ב"עיר חצי הסהר" ניו אורלינס אשר במדינה הדרומית לואיזיאנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חזית הבית/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפי בלוג הנדל"ן Real Estalker הבית שרכשה בולוק שוכן ברחוב קולוסאום מספר 2627 במחוז גארדן היוקרתי והמשומר של העיר והוא עלה כ-2.25 מיליון דולר. גודל הבית כ-660 מ"ר והוא כולל חמישה חדרי שינה וארבעה וחצי חדרי אמבטיה. הבית מעוצב בסגנון ויקטוריאני יפיפה עם תקרות גבוהות, עבודת עץ מיוחדת וגרמי מדרגות מרשימים. ממש המקום המושלם להתחלות חדשות עבור כוכבות הוליוודיות נבגדות עם הון משמעותי, ילד, וסביר להניח, גם צוות עוזרים.

מפרט החללים הנוספים כולל גם אדני אחים ועמודים עשויים שיש מגולף, קשתות גבס מעוצבות בסגנון גותי, טרקלין כניסה בעיצוב ויקטוריאני, רצפת עצי אגוז ושקמה, דלתות רחבות, סלון, אולם נשפים, חדר אוכל וקומה שלישית לא גמורה בגודל של כ-100 מ"ר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עיצוב פנים ויקטוריאני/מערכת וואלה!, צילום מסך

בולוק בחרה בעיר השוכנת על גדות נהר המיסיסיפי ככתובתה החדשה כיוון שבנה המאומץ, היום בן 9 חודשים, הוא יליד המקום והיא לא רצתה שהיא ינותק משורשיו. כך מצטרפת בולוק לרשימה מתארכת של סלבריטאים המחזיקים בבעלותם נכסים יוקרתיים בניו אורלינס כמו בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי, ניקולאס קייג', ריס ווית'רספון, פטרישיה קלרקסון, בריטני ספירס ואן רייס. ניו אורלינס היא גם אחת הערים האהובות על בולוק בכל העולם והיא ידועה בתרומותיה הנדיבות למפעלים צדקה ורווחה שונים בעיר. ב-29 באוגוסט היא חנכה מרפאה בתיכון Warren Easton Charter, אותה סייעה לשפץ לאחר נזקים חמורים בעקבות אסון הוריקן קתרינה בקיץ 2005.

הבית החדש והציורי אליו עברה בולוק בקיץ הנוכחי, נודע בכינויו Koch Mays House ונבנה בין 1860 ל-1870, במקביל להתפתחות העיר והפיכתה למטרופולין רב תרבותי על ידי הארכיטקט וויליאם א. פרראט עבור ג'יימס יוסטיס, סנטור אמריקאי ושגריר בצרפת. עיצוב הפנים נעשה בהשראת דקורציות מדרום ארצות הברית בסגנון שנראה בסרט "חלף עם הרוח" והוא כלל וילונות כבדים וטפטים מפוספסים בגוון שמפניה, קירות צבועים בצבע יין בורגונדי ומטבח קטן עם נברשת קריסטלים. יוסטיס ומשפחתו גרו בו עד 1903 ואחר כך הוא נרכש על ידי הארכיטקט ריצ'ארד קוך שהחזיק בו עד 1953. הבית כולל גם גן רחב, מדשאה גדולה המותאמת למשחקי קריקט ומסיבות באוויר הפתוח, בריכת שחייה וחנייה ל-4 רכבים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיק דרומי/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא לגמרי ידוע מה נשמר מכל העיצוב המקורי של הבית, אך נראה שהבית ההיסטורי נעשה אטרקטיבי יותר מאז שנרכש על ידי בולוק. לאחרונה דווח שאוטובוסים עמוסי תיירים המגיעים לביקור ב"עיר חצי הסהר" נעצרים בקביעות בקרבת הבית וסקרנים מצלמים ללא הפסק את הבית וסביבתו.

סנדרה בולוק בחנוכת מרפאה בתיכון Warren Easton Charter בניו אורלינס, 29 אוגוסט 2010. James Crump, GettyImages
בולוק חונכת מרפאת בית ספר בניו אורלינס באוגוסט השנה/GettyImages, James Crump

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully