וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכת שמש

הווילונות הכהים מחממים לכם את הבית? הרהיטים מזכירים לכם את אירופה הקרה? זה הזמן לעצב בהתאם לקיץ

אם עדיין לא העברתם את הבית למתכונת קיץ, יש לכם הזדמנות אחרונה לכבוד היום הכי לוהט בשנה. גם אם בימים כתיקונם הבית שלכם מעוצב בכבדות וצבעים כהים, הימים החמים מצריכים מאיתנו לעבור בשלב ראשון לשימוש במוצרי טקסטיל קלילים, שטיחים דקים, מצעי כותנה בהירים ווילונות אווריריים. רצוי שהתאורה תהיה קרה ועם שניים שלושה מאווררים תוכלו לייצר לכם יופי של בריזה. מלבד אלו אספנו עבורכם רעיונות מקוריים לעיצוב קייצי ונעים במיוחד.

ריהוט מאסיבי תשאירו לאירופאים

שולחן אוכל, שידות, קונסולות ושאר פרטי ריהוט שעשויים מעץ כבד, כהה ודומיננטי, נחשבים לאידיאליים בחורף. אבל חורף מהסוג האירופאי. בקיץ הישראלי (ולפעמים גם בחורף) הם עלולים להכביד על הבית ולהעניק לו מראה חמים מדי, כך שגם אם המזגן שלכם יעבוד על טורבו זה לא ממש יעזור. אין הכוונה שתרכשו ריהוט בהתאם לעונות השנה. אך במידה ולא ירשתם ריהוט שכזה בירושה שמאלצת אתכם להיתקע איתה שנים רבות, או שהבית שלכם קטן ממדים אין סיבה מוצדקת להכניסו הביתה.

אם כבר בחרתם בריהוט עץ רצוי ללכת על הסוגים הבהירים של אורן או אלון, המעניקים תחושה קלילה ואוורירית. המלצתנו החמה היא להשתמש בריהוט לבן. כדי להימנע ממראה קר, אנמי או חיוור, חממו את הלבן בעזרת אקססוריז נלווים וצבעוניים כגון כריות נוי, תמונות, וילונות ושאר חפצי דקורציה. גם ריהוט בגווני חאקי, שמנת, קרם ומשפחתם, יעניקו לבית מראה קייצי ואוורירי מאחר שהם תורמים למראה מואר, גם אם לא התברכתם בכיווני אור משמעותיים.

שומרים על האנרגיות

שלא בצדק, לא הרבה אנשים מייחסים חשיבות גדולה לוילונות בבית. אלו משמעותיים במיוחד בעיצוב מעבר לצבע ולהדפס שבהם הם מתהדרים. מדובר בתורה שלמה של סוגים המותאמים לפונקציות והצרכים השונים של החללים. לא נלאה אתכם במגוון העצום שהשוק מציע בתחום, אך כדי שהשמש היוקדת תישאר מחוץ לבית במהלך היום והאוויר הקריר (יחסית) יצליח לחדור בשעות הקטנות של הלילה, מומלץ להשתמש בשני סוגי וילונות.

בחלונות שבהם השמש קופחת אין צורך להשתמש בוילונות מאסיביים וקטיפתיים, בדיוק בשביל זה יש וילונות האפלה. אלו פופולאריים במיוחד בבתי מלון ובמשרדים, אך לסביבת המגורים ניתן להשיג כאלו שצדם החיצוני חלק והפנימי מעוטר. הם עשויים לרוב מבדים שקופים למחצה המאפשרים לאור יום חיוני להיכנס במידה מדודה או בדי רשת אטומים לחלוטין, שלא מאפשרים כניסה של אור. הסוג השני של הוילונות המומלצים בקיץ הם כאלה שעשויים בדים רכים, שקופים עדינים וקלי משקל, ארוכים במיוחד שנשפכים על הרצפה ויוצרים תחושה רומנטית וקלילה. בדומה לריהוט, הצבע המועדף הוא שוב לבן, אבל הפעם לא נתעקש אתכם. גם צבעי פסטל, תכלת, אפור בהיר וורדרד יעשו את העבודה.

ולידע כללי: לפי הפנג שוואי לוילונות יש תפקיד משמעותי באגירה ושמירה על האנרגיות שבבית, והם משמשים כחציצה בין המתרחש בחוץ לפנים.

משחק אסוציאציות

בסקר זריז ולא פורמלי שערכנו, מצאנו שהאסוציאציות הראשונות שעולות אצל רוב האנשים למשמע המילה קיץ מתקשרות לטבע. ים, שמיים, שמש, פירות טרופיים וכו' בהחלט יכולים להשתלב בעיצוב הבית באופן הבא: צבעו קיר אחד בצבע כחול שמיים באחד החדרים בבית. גם אם אתם ממש אוהבים את הרעיון מומלץ שלא להתפרע על הקירות ולצבוע חדר שלם בצבע תכלת, כדי להימנע ממראה של בריכה ציבורית. הניחו קערה על השולחן בפינת האוכל ובתוכה שניים שלושה אננסים (במקום האגסים והתפוזים שמככבים ברוב המקרים). מלבד המראה הטרופי והמלבב הם יפיצו גם ארומה נעימה וקייצית. במרכז הסלון הניחו אגרטל שקוף עם זר חמניות. רק אל תשכחו לבקש ממוכר הפרחים חמניות מהזן שאין לו יותר מדיי אבקנים שעשויים ללכלכך לכם את השולחן.

אם יש לכם גינה מומלץ שתכוונו את הריהוט עם הפנים אליה כדי שתוכלו ליהנות מהמראה שהיא מציעה. ולמקרה שאין לכם גינה תמונות נוף טבעיות ובהירות בהחלט יתרמו לאווירה, אבל גם קנבס לבן עם כתמים של צבעי שמן ססגוניים כתום (שמש) ירוק (דשא), תכלת (שמיים) וכו', ישרתו את המטרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

הפעלות ילדים

בהמשך לסקר האסוציאציות שלנו, קיץ מזכיר למשפחות הצעירות שבינינו את החופש הגדול ואת שהייתם המרובה של הילדים בבית. כדי שזמנם של הקטנטנים לא יהפוך לסיוט מתמשך, רתמו אותם למשימה ומצאו להם תעסוקה יצירתית שתתרום למראה הקייצי של הבית. במקום לשים את הצדפים שאספתם מחוף הים בתוך קופסת פלסטיק ולהכניסה לארון, פזרו אותם בצלוחית דקורטיבית והניחו אותה בסמוך לכיור שבחדר הרחצה. שלל האצטרובלים שחזרו עם הילדים מהגינה יוכלו לקשט את הקונסולה שמקדמת את המבואה לבית (באזור שזורקים את המפתחות). והציורים מהקייטנה יוכלו להיכנס לתוך מסגרת דקורטיבית ולהתלות בחדר השינה, השירותים או אפילו בסלון (בהנחה שהילדים באמת מוכשרים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully