וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיים בלה-לה לנד

23.6.2010 / 20:20

עשרים מיליון דולר, שלוש בריכות שחייה וסלון מתומן שצופה אל האוקיינוס. סלין דיון חיה טוב

ביוני 2005 שילמה הזמרת סלין דיון באמצעות Renlec Management, חברת ניהול בבעלותה, כ- 12 מיליון וחצי דולרים עבור שטח בגודל של כ- 15 אלף מ"ר ביופיטר איילנד, עיירת אי יוקרתית בדרום מזרח פלורידה. בינואר 2008 היא רכשה גם מגרש סמוך בגודל 8,000 מ"ר עבור כ- 7 מיליון דולרים. בסך הכול, הוציאה הזמרת הקנדית-צרפתייה כמעט 20 מיליון דולרים עבור שטח בן 23 אלף מ"ר. בהמשך היא החלה להרוס את המבנה הקיים במקום ולבנות לעצמה קומפלקס נובורישי הכולל פארק מים ואחוזה רחבת ידיים באמצע.

נראה שהזמרת ההריונית (42) ובעלה-מנהלה רנה אנג'ליל (68) מבקשים להעניק לבנם בן ה- 9, רנה-שארל, פארק שעשועים פרטי גדול מהחיים. כסף, כך נראה, לא מהווה בפרויקט הענק כל מגבלה. הונה של דיון שנולדה למשפחה ענייה מרובת ילדים ומעוטת יכולת נאמד ב- 2007 על-ידי מגזין "פורבס" בכרבע מיליארד דולרים. היום, כשהיא אחת הזמרות המצליחות והעשירות בעולם, נראה שהיא מתכוונת להגשים עבור בנה, וכמובן עבור התאומים שרק החודש היא הודיעה שהיא מצפה להם, את כל פנטזיות הילדות הכמוסות שלה. צילומי אוויר של הפרויקט שפורסמו לאחרונה ב"דיילי-מייל" הבריטי ובאתר הרכילות TMZ מגלים שלאחר חמש שנות תכנון ועבודה, הפרויקט השאפתני קרוב לסיומו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבית החדש של סלין דיון/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפי הצילומים ודיווחים קודמים, סלין-לנד כולל, מלבד בית בגודל ה"טיטניק", גם מערכת מסועפת של בריכות ומגלשות הצורכת כחצי מליון גלונים של מים להפעלתה. הסופרלנד הפרטי ובו לא פחות משלוש בריכות, כולל בריכה אחת סטנדרטית וסולידית בחזית הבית. השנייה, בצדו העורפי של הבית, היא גדולה יחסית וכוללת גזיבו בן שתי קומות, גזיבו צנוע יותר, מגלשות ובר מעוגל שיושביו ישכשכו את רגליהם במים. השלישית, גם כן בצד העורפי של הבית, היא למעשה תעלת מים המתפתלת סביב מדשאה מתוחמת ומעליה שני גשרים מצועצעים. ככל הנראה, הראשונה אמורה לשמש את דיירי הבית המבוגרים, בעוד שהשתיים האחרות תשמשנה אורחים וילדים. פה ושם ניטעו עצים, בעיקר דקלים כמובן. ואם הדיווה ואורחיה יחושו מיצוי עם הדשא וכל המים המתוקים האלו, הם תמיד יוכלו לקפוץ לחוף הים הסמוך.

הבית במרכז המתחם, שתי קומות בסגנון קריבי ובגודל של כ- 10,000 מ"ר, כולל סוויטה מרכזית עם מרפסת פרטית, סלון מתומן הצופה אל האוקיינוס, חמישה חדרי שינה, שמונה חדרי אמבטיה, חדר טלוויזיה אקוסטי, מעלית, שלושה אחים, קומת מרתף וחדר ארונות שלפי גודלו, 46 מ"ר, ניתן להניח שלדיווה יש יותר נעליים מקארי בראדשו. כמו כן, כולל השטח הבנוי שני בתי אורחים הכוללים שמונה חדרים, מגורי עובדים, ספא חוץ, מגרש טניס, חדר כושר, קוטג' חוף ומוסך תת-קרקעי.

סלין דיון ובעלה. Larry Busacca, GettyImages
שכנים של מייקל ג'ורדן וג'ורג' בוש. סלין דיון ובעלה-מנהלה, רנה אנג'ליל/GettyImages, Larry Busacca

אוכלוסיית יופיטר איילנד כוללת רק כמה מאות תושבים, רובם המכריע לבנים רפובליקנים מן האלפיון העליון של ארה"ב. מבין התושבים, כמה ידוענים כמו שחקן הגולף עטוי הכלימה טייגר וודס, אגדת הכדורסל מייקל ג'ורדן, הזמרת אוליביה ניוטון-ג'ון והנשיא לשעבר ג'ורג' בוש. לפי דיווח של ה"פאלם-ביץ' פוסט" ממאי 2008, פארק המים של דיון צרך לא פחות מ- 6 מיליון וחצי גלונים של מים בשנה החולפת. השימוש המופרז הוביל להטלת קנס על חברת Renlec Management ולהכעסת הקהילה המקומית, במיוחד לאור המחסור ומגבלות המים של אותו זמן. בנסיון לפייס את שכניה, שכרה דיון את שירותי חברת "שירותי הקידוח האמריקאים" (American Drilling Services) לצורך התקנת שישה בארות האמורים לאגור מספיק מים להפעלת האטקרציה הפרטית שלה.

לדיון גם אחוזה בת כ- 7,000 מ"ר ליד אגם לאס-וגאס בהנדרסון, נבאדה, שנרכשה בקיץ 2003 תמורת כ- 5 מיליון דולרים ושימשה אותה בזמן המופע המצליח "יום חדש...חי בלאס-וגאס" ב"סיזר-פאלאס" של עיר החטאים. בראיון למגזין "פיפל" מפברואר השנה, סיפרה הזמרת זוכת חמישה פרסי ה"גראמי" שהיא תשוב ל"סיזר פאלאס" בלאס-וגאס החל ממרץ 2011 במסגרת חוזה חדש ל- 3 שנים ו- 70 מופעים. מכאן ניתן להניח שהפלא הימי והפזרני שלה בחוף המזרחי לא ישמש אותה ברמה היום יומית ויעמוד בשממונו רוב ימי השנה.

  • עוד באותו נושא:
  • סלין דיון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully