וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא נעים לראות גן סגור

ג'ל גילוח, חומר לניקוי תנורי אפייה וחומץ - כל החומרים שיעזרו לאבקת הכביסה שלכם להילחם בכתמים שהילדים הביאו למזכרת מהקייטנה

קייטנות הקיץ אמנם יעסיקו את הילדים שלכם, אבל במקביל גם יגדילו את הסיבובים בתוף הכביסה. מדובר במסגרת הרבה יותר פעלתנית מבית הספר או הגן, והסיכוי שהילדים יחזרו הביתה מטונפים, גדל ככל שנכנסים עמוק יותר אל תוך החופש הגדול. כמה כלים להתמודדות:

כתמים ירוקים

התפלשות בדשא של הגינה, הבריכה או ברחבת המוזיאון היא פעילות אהובה על ילדים. הגלגולים על הדשא משאירים את הבגדים עם כתמים ירוקים ועקשניים במיוחד, שלא תמיד יורדים בקלות בכביסה.

תשובה למכה: חומץ. טפטפו כמה טיפות על הכתם, המתינו כשעה ושפשפו היטב עם אבקת כביסה. במידה שהכתם הירוק עקשן מהצפוי לכו על שיטת המלבין. דללו חומר מלבין בכוס מים ומלאו במלא המרץ את משימת השפשוף.

כתמים אדומים

למרות שמדובר בפרי שרובו מים, אבטיח עלול להשאיר אחריו סימנים על הבגד.

תשובה למכה: למרות זה נשמע הגיוני, אל תנסו להוריד כתמי אבטיח מבגדים לבנים בעזרת מים, זה רק יחריף את המצב ויגדיל את הכתם. כתמי אבטיח ירדו הכי טוב בעזרת קוקטייל המורכב מכמה טיפות של מיץ לימון ומים.

כתמים חומים

שוקולד הוא הכתם הפופולרי בקייטנות. הוא מגיע כשוקולד למריחה בלחמנייה של שעה 10. בתור חטיף שאחרי ארוחת הצהריים וככדור גלידה בדרך חזרה הביתה.

תשובה למכה: עד כמה שזה ישמע מפתיע, במקרים של כתמי שוקולד על הבגד יש להמתין עד שהוא יתייבש ויתקשה. רק אז יהיה ניתן לגרד אותו בקלות ללא מפגעים נוספים על הדרך. לאחר גירודו בעזרת סכין, יש למרוח מסיר כתמים ישירות על הכתם החום שנותר, להמתין מספר דקות, לשטוף במים ולהכניס למכונת הכביסה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

כתמים אדומים

קטשופ על הנקניקייה, הצ'יפס או הפסטה – משפריץ לכל עבר. התוצאה: מרחץ דמים של עגבניות מרוחות.

תשובה למכה: להרטיב ולשפשף היטב בעזרת סינטבון או אפילו משחה המיועדת לניקוי תנורי אפייה וגרילים. לאחר השרייה של מספר דקות, בדקו אם הכתמים נעלמו ושפשפו שוב במידת הצורך, עד שאלו ייעלמו כליל.

פינת הגואש

בפינת היצירה של צבעי הגואש, הדרך מהידיים לבגדים קצרה במיוחד.

תשובה למכה: מרחו ג'ל גילוח ישירות על כתמי הצבע, המתינו כשעה עד החומרים נספגים, שטפו, שפשפו וכבסו כרגיל ביד או במכונה עם אבקת הכביסה הרגילה שלכם.

פינת הפלסטלינה

פינת היצירה בפלסטלינה עלולה להפוך את החולצה של הילד לחשודה המיידית. עוד לפני שהוא נכנס הביתה נסו לאתר על הבגדים חתיכות קטנטנות, צבעוניות ושמנוניות של פלסטלינה.

תשובה למכה: הסירו אותן בעזרת סכין ושפשפו את האזור עם מסיר כתמים. לאחר השרייה של מספר דקות, כבסו את הכתם במים פושרים עם אבקת כביסה נוזלית.

  • עוד באותו נושא:
  • כתמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully