וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמת כריות

יש מי שיגידו שזו הפלצנות בשיאה ויש כאלה שיתענגו על המבחר. תפריט כריות - אין מלון בוטיק שלם בלעדיו

אם יצא לכם לבלות את החג במלון בוטיק או לנתם לאחרונה במסגרת נסיעת עבודה במלון עסקים, סביר להניח שנתקלתם בחדר בתפריט משמח במיוחד שבו אין מחירים. מדובר בתפריט הכולל 5-8 כריות שעשויות לשדרג לכם את חווית השינה; כריות גדולות, קטנות, במילוי נוצות או כדורי לטקס, גבוהות, נמוכות, בדרגות קושי שונות ואפילו כאלה שהן אנטי-אלרגניות - אינספור סוגים. אז לפני שאתם יוצאים לחופשה הבאה - כדאי שתקראו את זה. אולי אפילו תשתכנעו לרכוש את הכרית הנבחרת הביתה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כרית לבנדר. 150 שקלים בהום סנטר/מערכת וואלה!, צילום מסך

שינה ארומטית

כרית במילוי פרחי לבנדר טבעיים תפיץ ריח נעים במיטה שלכם אבל תעשה לא רק את זה; פרח הלבנדר מסייע להירדמות ומשפיע על שינה טובה ויש הגורסים כי הוא בעל סגולות בריאותיות כגון: הרגעה, נוגד דיכאון ושיכוך כאבי ראש ומגרנות. מומלץ להקפיד ולכבס את הציפה כי את הכרית הזו מן הסתם לא ניתן להכניס למכונת הכביסה.

מחיר: 150 שקלים.

להשיג: ברשת הום סנטר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חלומות מוזיקליים

אם עברתם את הגיל של סיפור לפני השינה ואתם מתקשים להירדם בכוחות עצמכם, ודאי תשמחו לשמוע על הכרית המוזיקלית. מדובר בכרית שיש בה חיבור לסטריאו ונגן MP3, בעזרתו תוכלו ללכת לישון לצלילי הפלייליסט האהוב עליכם. יתרון נוסף לכרית הזאת – בעזרתה תוכלו לחסום את רעש הנחירות של בן או בת הזוג שישן/נה איתכם במיטה.

מחיר: 69-98 שקלים.

להשיג: וואלה! שופס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כרית ממולאת בכוסמת. 129 שקלים בד"ר גב/מערכת וואלה!, צילום מסך

לחובבי המזון האורגני

האקולוגים וחובבי האוכל האורגני ודאי ישמחו לשמוע על כריות במילוי כוסמת. הקליפה של כרית הכוסמת יוצרת מעין אלפי כיסי אוויר קטנטנים, והיא מתאימה את עצמה לתנוחת הראש והצוואר. הכרית שומרת על יציבות וקרירות לאורך זמן, ומעניקה תמיכה טובה לשרירי הגב העליון והצוואר. יש לציין כי מילוי כוסמת הוא ממש לא גימיק חדש - מסתבר שהוא מבוסס על מסורת בת מאות שנים, הרבה לפני שנוצות האווז והפוך השתלטו לנו על חדר המיטות.

מחיר: 129 שקלים.

להשיג: רשת חנויות ד"ר גב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כרית אלוורה. 440 שקלים באירופלקס/מערכת וואלה!, צילום מסך

מרגיעה במיוחד

מהיום אלוורה לא מיועדת רק לכוויות או לעקיצות של יתושים; לאחרונה המציאו כרית שעשויה מ 100% לטקס עם שילוב של תמצית צמח אלוורה הידוע בסגולותיו המרגיעות. הכרית עטופה בבד נעים ורך אותו ניתן לשלוף ולכבס, והיא מגיעה בגדלים שונים שיכולים להתאים גם לילדים קטנים.

מחיר: 440 שקלים.

להשיג: ברשת חנויות "אירופלקס" ברחבי הארץ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כרית פרפר לישנים על הבטן. 733 שקלים בהולנדיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רגישה לטמפרטורה

יש כאלה שישנים קבוע על הגב, יש את אלה שמעדיפים את הצד ויש את השוכבים על הבטן שלרוב מתקשים למצוא תנוחה נוחה להניח בה את הפנים על הכר. בדיוק בשביל אלה מיועדת כרית פרפר רגישה לטמפרטורה. עיצובה הייחודי ימנע מהפרצוף שלכם להימעך פנימה, והמילוי שבתוכה מגיב לטמפרטורה ומקל על הנשימה. כיסוי הכרית אנטי בקטריאלי והיפו אלרגני וניתן להסירו ולכבס במכונה.

מחיר: 733 שקלים.

להשיג: ברשת חנויות "הולנדיה" .

  • עוד באותו נושא:
  • כריות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully