וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיה במיטה

החתול מסריח את חדר השינה והכלב נובח על מי שמתקרב לספה? קנו להם מיטה. ואם אתם קונים אז שתהיה בסטייל

אם לכם ולילדיכם יש מיטות, מדוע לא מגיעה אחת גם לחתול או הכלב שלכם? הרי גם הם גרים בבית וזקוקים למקום מהוגן לישון בו. מתברר שהרעיון של מיטות לחיות המחמד לא בא לשרת רק את המטרה ההיגיינית, אלא מתפקד גם ככלי ליצירת הרמוניה, שלום בית ודפוסי התנהגות נוחים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגיע הזמן להשיב את הסדר ההיררכי בבית. פוסטר של המעצב Marco Morosini/מערכת וואלה!, צילום מסך

אורן עדיקא, מומחה להתנהגות כלבים מציין, כי ברגע שהכלב מורגל לישון במיטה או על הספה, אנחנו מקדמים אותו בהיררכיה הביתית. כפועל יוצא מכך, הוא עלול לפתח רכושנות כלפי הרהיטים הללו, לנבוח על אורחים ולהרחיקם מהטריטוריה השייכת לו. עדיקא מוסיף שאף פעם לא מאוחר לחנך. על מנת להרגיל את חיות המחמד למקום משכבם החדש, יש לשדל אותם בצ'ופרים, להניח אותם על המיטה, ולחזור בעקביות על המילה "למקום". כדי שהכלב לא יחשוב בטעות שהמיטה היא הצ'ופר לאכילה, ודאו שרכשתם מיטה מחומרים נעימים ורכים ולא כאלה שיגרו את הכלב/ חתול ללעוס ולהשחית אותם.

את המיטות רצוי למקם במטבח או בסלון, מאחר ששם בני המשפחה נמצאים רוב הזמן. כך ירגישו החיות במרכז העניינים ויוכלו לצפות על המתרחש ברוב חלקי הבית. עדיקא ממליץ לא להניח את המיטות של ההולכים על 4 במרפסת, מאחר ששם ירגישו מנודים וזאת ממש לא המטרה.

אחרי שקיבלתם מידע בסיסי, הנה מספר דוגמאות למיטות שוות במיוחד, שיגרמו להם לוותר על המיטה שלכם ולבלות את הלילה בזו משלהם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פוף לכלבים. 649-869 שקלים. בווינד אנד ווטר, רוג'ין, תות, הרמוני ירושלים, גלריית פלדות אמיר ואצל היבואן הרשמי ברקאי מערכות./מערכת וואלה!, צילום מסך

חייב לפוף

Doggie Lounge ו-Catbag, הם פופים לכלבים וחתולים שעוצבו במיוחד עבורם; הם עשויים בד סינתטי, עמיד ורחיץ שאינו נוטה לצבור את הפרווה ודוחה רטיבות. בנוסף, הם כוללים מעטפת פנימית מבודדת של חומר המילוי, כך שניתן לנקות אותם באמצעות מטלית לחה וסבון, בקלות רבה. הפופים שמיועדים לכלבים מגיעים בצורה מלבנית ועליהם דימוי של עצם ואילו החתולים מגיעים עגולים עם דימוי של אדרת דג.

מחירים: עגולים בגודל אחיד (קוטר 65 ש"מ) 605 שקלים. מלבניים, 649 שקלים (60x80) 869 (80x120) שקלים.

להשיג: ווינד אנד ווטר, רוג'ין, תות, הרמוני ירושלים, גלריית פלדות אמיר ואצל היבואן הרשמי ברקאי מערכות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"באושר ובעושר" - כיסא שהוא גם מלונה בעיצובה של Kim Hyunjoo/מערכת וואלה!, צילום מסך

בית כיסא

המעצבת היפנית Kim Hyunjoo מסטודיו UUN עיצבה כיסא ישיבה לבני אדם המשלב בתוכו גם מלונה לכלב, כדי לקדם ידידות וקשרים בין הכלבים ובעליהם, דרך חפץ משותף. לדעת קים, שיתוף בחפץ כלשהו עשוי להיות דרך לחזק את היחסים, הרי לא משנה היכן בעליו נמצא, הכלב ירצה להיות בקרבתו, כך לדוגמה כאשר הבעלים יושב על כיסא, ברוב המקרים הכלב ישב מתחת לאותו הכיסא.

הכיסא של קים, שנקרא "באושר ועושר", מאפשר לבעלים לשבת בכל מקום על הכיסא, בעוד הכלב נח בתוכו. בנוסף, לכיסא יש חור בחלק האחורי המאפשר להרימו בקלות, וכשהכלב בפנים הוא יכול להוציא את האף דרכו ולשחק עם הבעלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מלונה של המעצב Marco Morosini/מערכת וואלה!, צילום מסך

בדרך למלדיבים

Marco Morosini הוא מעצב מוצר איטלקי מוערך, שהקדיש קולקציה שלמה לעיצוב מלונות כלבים הנקראת "Dog is a God". הקולקציה המשעשעת כוללת מלונות בעיצובים שונים כמו אקווריום, קרוונים, מזוודות עם מיטות רביצה ליד ועוד מגוון של עיצובים בלתי שגרתיים, שמעניקים למיטה של חיית המחמד מראה של פינת חמד של ממש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיטה של ETRO. 2,354 שקלים למיטה ו-1,760 שקלים למזרון בבית רנבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

חיה של מותגים

לאוהבי המותגים ולהוט קוטור שביניכם, ETRO, מותג האופנה האיטלקי, מציע קולקציה כבת שנה לחיות מחמד, הכוללת בין היתר מיטה ומזרון עשויים מאותם הבדים של הקולקציות הידועות של המותג. לא ברור כמה חיות המחמד שלכם יעריכו את ההשקעה, אך סביר להניח שייהנו מחלומות פז.

מחיר למיטה: 2,354 שקלים. למזרון: 1,760 שקלים.

להשיג ב: בית רנבי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיטה לחתול/כלב קטנים בצורת פרח. עשויה בד פוליאסטר. מידות: גובה: 16 ס"מ, קוטר מקסימלי: 59 ס"מ. צבע: טורקיז/ירוק בהיר. מחיר: 79 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיטה/ספה גבוהה לכלב/חתול, עשויה עץ אורן מלא, ריפוד: 100% כותנה ומילוי פוליאסטר. מידות: רוחב: 49 ס"מ, אורך: 73 ס"מ, גובה: 44 ס"מ. צבע: אדום/שחור. מחיר: 295 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

משוודיה באהבה

באיקאה מציעים מגוון של מיטות לכלבים וחתולים בעיצובים מגוונים ומשעשעים, שנראים כפריט עיצובי בפני עצמם שלא ניתן להתעלם מהם בבית. הקולקציה נקראת BASTIS וכוללת שטיחים, שמיכות, אוהלים ומיטות לחיות הבית. הם עשויים מבדים נעימים ונוחים הניתנים להסרה ולכביסה ביד או במכונה.

טווח מחירים: 45-295 שקלים.

להשיג ב: איקאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully