וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריסטל קרינגטון

בית העיצוב ילון השיק את חנות הקונספט של אבני סוורובסקי לעיצוב הבית. שווה להציץ גם אם אתם לא באלפיון העליון

צביקה פיק עומד להתרגש. האיש שהפך את הפאייטים והנצנצים לסמלו המסחרי ימצא את כל מבוקשו לכשייכנס לאולם החדש של בית העיצוב ילון, היבואנים של אבני הקריסטל "סוורובסקי". הקריסטלים הכל כך פופולאריים בעולם האופנה מזנקים כעת הישר אל הבית הנובורישי, כאשר במקום על גבי תכשיטים הם משובצים בטקסטורות של וילונות, גופי תאורה, פרטי ריהוט ואפילו משתלבים ברצפת בטון מחורצת, ומעניקים לחלל מראה יוקרתי ונוצץ במיוחד.

בחלל החדש שנפתח בהרצליה פיתוח הושקעו 2 מיליון שקל ומוצגים בו ניצנים של יציאה מהמיתון הכלכלי (או שמישהו כאן אופטימי יתר על המידה). המקום עוצב בצורה שגם אם אין ביכולתכם לרכוש מן המנצנצים הללו לביתכם, תוכלו בכל זאת ליהנות מתצוגה אמנותית וייחודית של פריטים. בין השאר תמצאו בו עבודות של בוגרי שנקר, המתהדרות באבני סוורובסקי כחלק משיתוף פעולה בין המכללה לחברה, ואינם נמכרים בשלב זה. כמו כן מוצגות שם תמונות של האמנית "אליאור" שידועה בשימוש רב בציוריה באבני קריסטל. בכניסה לאולם תלויים גופי תאורה מסדרת Light Sock שנראים כמו גרביונים המשתלשלים מהתקרה ובתוכם עשרות אבני סוורובסקי בגדלים שונים.

במרכז החלל ניצב פסנתר כנף שחור אוסטרי משנת 1929 ועליו מודבקים עשרות קריסטלים. לצדו שוכן בר עם חזית של אבני קריסטל זעירות בצורת כוורת, ואם תתעקשו תוכלו לקבל משקה בכוסות יין, מרטיני או שמפניה עם שיבוצי קריסטלים. למרות שהבעלים אליקים ילון טוען כי השנדלירים מתאימים גם ללקוח הפרטי הממוצע, ניכר כי המראה הגרנדיוזי והמחיר האסטרונומי מייעדים אותם בעיקר לבתי אוליגרכים, או למקומות ציבוריים כמו בתי מלון, בנייני יוקרה, מסעדות וברים. לצד מגוון גופי תאורה אדריכליים, גיאומטריים וכאלו המשלבים תאורת לד, מוצגים שימושים נוספים ובהחלט מרעננים בתחום הקריסטלים כמו בריכת מים, כשקרקעיתה ודופנותיה מקושטות בעשרות אבנים בשילוב סיבים אופטיים מובילי אור, ומפל אמנותי של אור, העשוי מאלפי אבני סוורובסקי היורד מהתקרה ו"נשפך" אל הרצפה.

הרהיט שבהחלט מושך את תשומת הלב של כל מי שנכנס לאולם התצוגה, הוא מערכת ישיבה סלונית מצופה במאות אבנים, שמתכווננת בהתאם לצורות ישיבה שונות. אם כל אלו לא מספיק יוקרתיים עבורכם, בילון מבטיחים להביא בקרוב קולקציה בשם "קריסטל פאלאס", הכוללת פריטים לבית שעוצבו על ידי ענקים כגון האחים קמפנה, קרים ראשיד, מיסוני רון ארד ועוד.

טווח מחירים: 630-25,000 שקלים.

בית העיצוב ילון – סוורובסקי
שנקר 13
הרצליה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
light sock כמו גרביונים מהתקרה. מחיר כ-15,000 שקלים, תלוי בגודל/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Elements מהסדרה הגיאומטרית. מחיר 3,532 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דגם Bordeaux מחיר 44,488 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מערכת ישיבה סלונית מצופה באבני סוורובסקי. מחיר 78 אלף יורו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עבודה של בוגרת שנקר יעל ניסן, במסגרת שיתוף פעולה בין ילון למכללה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פסנתר אוסטרי מעוטר באבני סוורובסקי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנסיך הקטן משובץ באבני סוורובסקי בעיצובה של אליאור. מחיר 4,500 דולר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully