וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוג הסילון

לרגל פתיחת שנת הלימודים וואלה! בית עם גאדג'טים שיעלו לסטודנטים את הממוצע, או לפחות יכניסו קצת סטייל לפקולטה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
BRADA - תומך למחשב נייד של איקאה. 22 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

תומך למחשב נייד

רוב הסטודנטים כבר זנחו מזמן את הדפדפות והעטים לטובת מחשבים ניידים, אבל לא כל המושבים באוניברסיטה מצוידים בשולחנות מתאימים. במקום לשבת באי נוחות ולנסות להספיק להקליד את כל "מבוא לאסתטיקה" עם מחשב רותח על הרגליים, נסו את התומך למחשב נייד של איקאה. התומך מדגם BRADA, בעל השוליים המוגבהים, הוא קל משקל ונכנס בצורה נוחה לתיק, ויהפוך את ההרצאות בגילמן לקצת יותר נסבלות.

מחיר: 22 שקלים.

להשיג ב: איקאה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דיסק און קי בצורת כפכפי אצבע של גאדג'ט שופ. 99 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

דיסק און קי בצורת כפכפי אצבע

יש גם את הדור הבא של הסטודנטים שהבין שאין באמת צורך להקליד או לכתוב בהרצאות, אפשר פשוט להצטייד בדיסק און קי ולהתחבר עם האנשים הנכונים בקורס - המסכמים המתמידים. אם אתם כבר נוקטים בגישה הזאת - למה לא לעשות את זה בסטייל עם דיסק און קי זעיר במיוחד, בצורת כפכפי אצבע שיזכיר לכם ולו במקצת את ימי החופש. נפח הכפכף הקטנטן 2GB. הוא מגיע בצבעים אדום, כתום וירוק ואם יש לכם "פטיש" לצבע מסוים רצוי שתציינו זאת בהזמנת המוצר. אפשר לחבר אותו לצרור המפתחות וכך יקטן הסיכוי שתאבדו אותו, יחד עם הסיכוי שלא תסיימו את התואר.

מחיר: 99 שקלים.

להשיג ב: גאדג'ט שופ

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כרית למחשב עם תאורת לד מובנית של גאדג'ט שופ. 138 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

כרית למחשב עם תאורת לד מובנית

ההצעה הזאת היא לאלה מכם שהחליטו באמת להשקיע בעצמם לקראת השנה החדשה: מגש כרית המשמש כשולחן למחשב נייד וספר, עם מקום לכוס שתייה ומנורת לד מובנית העובדת על סוללות. הכרית הזאת תאפשר לכם לכתוב בהרצאות חשוכות תך כדי שאתם לוגמים כוס קפה מהקפיטריה. הכרית מכילה גרגירים קטנים שמאפשרים למשתמש לעצב את הכרית כרצונו בצורה נוחה ויציבה, וכך המשקל שעליו לא לוחץ על הרגליים. מגיע בצבעים אדום או אפור, עם אחריות לחצי שנה.

מחיר: 138 שקלים.

להשיג: גאדג'ט שופ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רשמקול צבעוני של "לקסון" לחברת "יוניק". 220 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

רשמקול צבעוני

אם קצב הכתיבה/הקלדה שלכם אינו תואם את קצב דיבור המרצה, או שמאיזשהי סיבה בא לכם לשמוע את "מבוא לסטטיסטיקה" שוב ושוב - רשמקול הוא בדיוק מה שאתם צריכים. ככה לא תפספסו אף מילה בהרצאה ואולי גם להרשות לעצמכם להשלים שעות שינה על ספסל הלימודים. הרשמקולים הצבעוניים של "לקסון" לחברת "יוניק" שנראים כמו צעצוע, אולי יעודדו אתכם להיכנס גם לשיעור המשמים ביותר.

מחיר: 220 שקלים.

להשיג ב: חנויות המתנות המובחרות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לוח דיגטילי גרפי נייד להשיג ב"באג". 849 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

לוח דיגיטלי נייד

עזבו אתכם מעטים, מרקרים, טיפקסים, קלסרים, דפדפות ואפילו מחשבים ניידים. DigiMemo הוא לוח דיגיטלי גרפי נייד, שאפשר לסכם עליו הרצאות ולהעבירם ישירות למחשב בעזרת USB. משקלו כשל מחברת, והוא מגיע עם עט מיוחד. המחיר אמנם לא כל כך אטרקטיבי לסטודנטים תפרנים, אבל אם לוקחים בחשבון את החיסכון של כל האינסטרומנטים האחרים, זה יוצא בסופו של דבר שווה, במיוחד לאלה שרק מתחילים את התואר.

מחיר: 849 שקלים.

להשיג ב: באג.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Smart Pen ב-899 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

עט חכם

SmartPen של חברת Livescribe הוא מוצר לסטודנט שחי ונושם גאדג'טים ובעיקר יכול להרשות לעצמו מבחינה פיננסית. העט החכם יודע להקליט, לסרוק חומרים שנכתבו, לתרגם, לאחסן הקלטה של עד 200 שעות, לסנכרן, לחשב ולתקשר עם המחשב האישי שלכם. אפשר לכתוב איתו על מחברת רגילה אך כדי להעביר את הרישומים למחשב תאלצו לרכוש מחברת מיוחדת בעלות של 50 שקלים. אם מישהו בשיעור יבקש מכם עט, שימו לב בדיוק איזה עט אתם נותנים לו שלא תצאו בנזק.

מחיר: 899 שקלים לחבילה הכוללת עט עם זיכרון פנימי של 1 GB, אוזניות, תוכנת התקנה, חוברת ספירלה בת 200 עמודים, עריסת הטענה בחיבור USB, נרתיק בד, 3 מילויים בצבע שחור

להשיג: www.smartpen.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully