וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בא למקלחת?

יש עוד דרכים להפוך אותו לנעים ומזמין יותר חוץ מלקנות שטויות באיקאה. טיפים לארגון ועיצוב חדר הרחצה

חדרי רחצה בדרך כלל קטנים, במיוחד בדירות ישנות. אם אין לכם כסף וזמן להשקיע בשיפוץ כללי ושדרוג חלל האמבטיה, יש דרכים אחרות להפוך אותו לנעים ומזמין יותר. הנה כמה רעיונות איך למצב פריטים בחדר האמבטיה כך שהוא לא יראה זמני, מבולגן ועמוס.

בקבוקים בכל מקום

בין אם אתם גרים עם עוד 4 שותפים, חברים במשפחה מרובת נפשות, או סתם משקיעים בשיער שלכם 10 סוגי שמנים, סביר להניח שהאמבטיה שלכם מלאה בבקבוקי פלסטיק באריזות רעשניות, רחוקות מבקבוקי בית מרקחת ישנים באווירה פריזאית אלגנטית.

הרעש המבוקבק בעיניים יוצר תחושה של עומס וצבעוניות יתר, גם אם בעצם מדובר בבקבוקים שעומדים בשקט אחד ליד השני. הקפידו לאחסן אותם בארון ולהחליף כל פעם שמתחשק. את השמפו והקונדישנר התורנים הניחו בתוך סלסילה בפינת האמבטיה או במתקן שניתלה על הקיר, שאגב עולה פרוטות. השתדלו לא להניח אותם על מסגרת האמבטיה או על רצפת המקלחון; זה יוצר תחושה של זמניות. פה זה לא בית מלון, אתם פה כדי להישאר.

סביבת הכיור

קרמים, דאודורנטים, בשמים, אפטר שייבים, מברשות שיניים, מברשות שיער, תכשיטים, בגדים שמחכים לכביסה ואיפור – למרות שאתם רגילים שכל אלה מחכים לכם בסביבת הכיור או על "משטח העבודה" של האמבטיה, זה לא ממש המקום הטבעי שלהם. הגבילו את מספר המוצרים שמונחים ליד הכיור. על מנת שלא יעלו אבק, מצאו להם פתרון דקורטיבי ומוצנע: מגירה, סלסילה, מגשיות מסתובבות ושאר קופסאות. לאחר השימוש השתדלו להחזירם למקום – זה לוקח בדיוק כמה שניות, וימנע מכם את התענוג המפוקפק של לחפש אחר פקקים ומכסים משוטטים. טיפ נוסף שניתן ליישם ממש בקלות ובחינם ויעניק לחדר מראה של ספא מפנק הוא פיזור חלוקי נחל בכיור. לא צריך להפריז בכמות – מספיק כמה אבנים שתוכלו למצוא על כל שפת נחל והכיור שלכם יראה כאילו נלקח מתוך קטלוג לעיצוב ברוח הזן.

לאלו מכם שנוהגים לאחסן חומרי ניקוי בארון שמתחת לכיור כדאי להקפיד ולנקות אותו; חומרי הניקוי שנמצאים בתוכו לא ינקו אותו בעצמם. בנוסף, שווה להניח בתחתית הארון משטח סופג למקרה שהחומרים יטפטפו.

תשקיעו קצת במגבות

יש אנשים שרגילים להשתמש במגבות מרופטות, לפעמים התירוץ הוא שהן פשוט מנגבות יותר טוב. יש כאלה שבשבילם מגבת היא לא משהו בר השקעה, תמיד יש סיכוי שתקבלו אותה במתנה, ואם עברתם דירה, תמיד לאמא יהיה משהו להציע מהנדוניה שלה.

במקום לחכות לרגע המיוחל שבו תקבלו מגבת ראויה, השקיעו כמה שקלים וקנו לכם כמה מגבות חדשות. בינינו – הסיפור הזה שמגבות ישנות מנגבות יותר טוב לא באמת תופס. וחוץ מזה, אתם מספיק גדולים כדי לקנות לעצמכם מגבת ולא לחכות שאמא תביא. כדאי לבחור מגבות בצבעים שיתאימו לשאר מרכיבי החלל, לסבונים, לבקבוקי השמפו ולוילון הרחצה – לא חובה אבל משדרג את המראה והתחושה. לאחר השימוש במגבת אל תהפכו אותה לשטיח לניגוב הרצפה. שטיחון אמבט כביס ישרת אתכם נאמנה למטרה זו, מה גם שנעים לדרוך עליו כשהרגליים רטובות, במיוחד ביום חורפי, ובנוסף הוא ימנע החלקות מסוכנות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

הלכלוכים הקטנים

אבנית זה משהו שהעין בהחלט עשויה להתרגל אליו, אבל אחרי שתנקו ומשטח האמבט ינצנץ - תגלו עולם אחר. המשימה מאוד פשוטה – כל שעליכם לעשות זה לקנות את אחד החומרים בשוק המיועדים בדיוק למטרה זו. עברו עם סמרטוט על האזור ותזכרו בן רגע שהאמבטיה שלכם בעצם לבנה. עוד אפשרות היא לשפוך קצת חומץ על משטחים שאינם רגישים – זה יעשה את העבודה לא פחות טוב. אם יש לכם מקלחון זכוכית אתם יכולים להחזיק מגב קטן ולנקות אחרי כל שימוש, ככה לא יצטברו סימני אבנית בצורת טיפות. ממילא האמבטיה רוב היום לא בשימוש, וזה ייתן הרגשה טובה.

עוד מכה מוכרת בחדר הרחצה היא שערות מפוזרות. הבעיה מחריפה באמבטיה עצמה משום שהן עלולות לגרום לסתימה. לא חבל להוציא כסף על אינסטלטור רק בגלל שלא אספתם את השערות שלכם בסיום המקלחת? מעבר לכך, מומלץ לקנות מסננת ולהניח אותה על פתח הניקוז – כך תמנע מראש סכנת הסתימה. מטרד נוסף שאופייני בעיקר לארצנו הלבנטינית היא הצטברות חול באמבטיה. אין ספק ששהות בחוף הים היא פעילות מענגת ואין סיבה שתוותרו עליה – אבל למה מי שרוצה להתקלח אחריכם צריך לסבול? דאגו בסיום המקלחת לשטוף ביסודיות את כל גרגרי חול שהבאתם איתכם למזכרת מחוף הבונים.


כל העצות הללו יכולות להראות לכם אולי כמו שיגעון של איסטניסטים, אבל גם לעצלנים מבינכם מומלץ לאמץ כמה מהן. זה לא ממש תובעני ויהפוך את חווית הרחצה שלכם לנעימה בהרבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully