וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופכים שולחנות

5 שולחנות אוכל שיחסכו מקום בארוחת החג ויהפכו לדיבור של הערב, גם בגלל המחיר הגבוה

השנה הגיע תורכם לארח את המשפחה לארוחת החג? מעבר לתפריט הגרנדיוזי שאתם מתכננים, השולחן עליו יוגשו המטעמים צריך להיות נוח ופרקטי ועדיף שתהיה בו פונקציה נוספת שתסייע לכם בהתנהלות, ולא רק 4 רגליים ומשטח. גם אם אתם לא נמנים עם בשלני הדור, והגפילטע לא ממש קלע לטעמן של הדודות, לפחות שיגידו שהשולחן היה השוס של הערב ולא יצאו רק עם תלונות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שולחן עם תא אחסון מיוחד. החל מ-19,000 שקלים, להשיג ב"עץ המשאלות"/מערכת וואלה!, צילום מסך

השולחן המאחסן יפתור לכם את בעיית הצפיפות. השולחן מגיע עם תא אחסון מיוחד ל-4 עד 8 כסאות נוספים שמקופלים פנימה. אם זה לא מפיל אותכם מהתרגשות, בתוך תיבת האחסון יש שני תאים קטנים המיועדים גם לאחסון בקבוקי יין. גודל השולחן 120:220 מ' בהיותו סגור ומיועד ל-10-12 איש. כשהוא נפתח הוא יכול להתאים לכ-16 איש.

מחיר: החל מ- 19,000 שקלים.

להשיג: גלריית "עץ המשאלות" זכריה גלוסקא 7 , אזור התעשייה החדש, ראשון לציון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלוחן סלון נמוך שהופך לשולחן אוכל. 15,500 שקלים, להשיג ב"מילאנו בדינג"/מערכת וואלה!, צילום מסך

שולחן סלון נמוך שהופך ברגע לשולחן אוכל. השולחן מצויד בשסתומי לחץ אויר המאפשרים לקבוע את גובהו הרצוי, מ-28 ס"מ ועד 84 ס"מ ובכך להתאים את עצמו לגובה הרצוי ולממדי היושבים סביבו. בזכות פתיחתו הקלה נפתח השולחן לשולחן אוכל של 158 ס"מ (שיכול להתאים ל- 6 סועדים) או 196 ס"מ (עבור 8 סועדים), בהתאמה לצורך השימוש. השולחן עשוי 7 גימורי ניקל שונים, עם משטח זכוכית או ויטרקס (Vitrex) בצבעים שונים.

מחיר: 15,500 שקלים.

להשיג: "מילאנו בדינג" דרך המסילה, רשפון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שולחן עם פלטה מסתובבת. 39,000-50,1300 שקלים. להשיג ב"פנטהאוז"/מערכת וואלה!, צילום מסך

שולחן עגול של החברה הבלגית ROYAL BOTANIA, במרכזו פלטה עגולה מסתובבת עליה ניתן להניח את המנות שיהיו נגישות לכל סועד, מבלי שאחד יטריד את השני באמצע הביס. קוטר השולחן 1.85.מ' ומתאים לכ-10 סועדים, לפנים ולחוץ. הוא מגיע בגימורים שונים ושילובים כגון: נירוסטה, זכוכית שקופה ואטומה ועץ טיק.

מחיר: 39,000-50,1300 שקלים.

להשיג: פנטהאוז רהיטים, רחוב השלבים 14, פינת הפלך, יפו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שולחן אוכל בעיצובן של האדריכליות גלי אמית וסיגל ברנוביץ'. החל מ-39,500 שקלים. להשיג ב"בית מיסטריאל"/מערכת וואלה!, צילום מסך

שולחן אוכל בעיצובן של האדריכליות גלי אמית וסיגל ברנוביץ'. לשולחן מגירות נסתרות נשלפות, שבתוכן מצויות פלטות הגדלה התואמות לשולחן, ומגירות סכו"ם שהופכות את טקס העריכה לנוח ופשוט. משטח השולחן עשוי חיתוך ממוחשב של צורות שונות המזכירות טקסטורה של תחרה, שחוסכות את עניין המפה.

מחיר: החל מ-39,500 שקלים.

להשיג: בית מיסטריאל, גלגלי הפלדה 11, הרצליה פיתוח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שידה שהופכת לשולחן. 20,099 שקלים. להשיג ב"הרמוני"/מערכת וואלה!, צילום מסך

פתרון חכם ואסתטי לדירה קטנה היא שידת אחסון בת 6 מגירות הנקראת "Cineline" ההופכת לשולחן אוכל בצורת T. ממסגרתה של השידה ניתן לשלוף שתי פלטות על צירים, המשמשות עם סגירתן בניצב לה משטח נוח. כל שנותר לכם לעשות הוא להוסיף כסאות ולהתענג על הצורה החדשה שהתקבלה בחלל. מידות השידה 2.5 מ' אורך, 55 ס"מ רוחב. מידות השולחן המתווסף 1.25מ' אורך, 110 מ' רוחב.

מחיר: 20,099 שקלים.

להשיג: בבית העיצוב "הרמוני", הסורג 2, ירושלים.

  • עוד באותו נושא:
  • שולחנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully