וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוק פארטי

גמר תכנית הריאליטי "הבלוק" עסק בעיקר באינטריגות ולא בעיצוב. לפחות את הפרס קיבלו אלה שבאמת הגיע להם

אסף אוחיון וגל דובדבני שעיצבו במהלך שלושה חודשים דירה בעמל רב שלווה בהרמוניה וזוגיות ראויה לשבח, השביחו את ערך דירתם בכ-60% משוויה במקור, הצליחו לגייס קונה שהציע 1.4 מיליון שקלים עבורה וזכו בגמר ריאליטי "הבלוק" ששודר אמש בערוץ 10. אין סימבולי מכך שהקונה רכש את דירתם כמתנת נישואין לאשתו.

סדרת הריאליטי "הבלוק" המבוססת על פורמט אוסטרלי, מאתגרת חמישה זוגות ללא ידע או ניסיון קודם בעיצוב פנים, להפוך חלל שומם לחלוטין, ללא ריצוף וחלונות לדירת חלומות אידיאלית שבסופו של תהליך תימכר במכירה פומבית. בניגוד לסדרות ריאליטי אחרות, מ"הבלוק" לא יוצא מעצב הפנים של ישראל, הזוגות שאין להם מושג בעיצוב (חוץ משרה - אולי), קיבלו כלים בסיסיים מהשופטים – האדריכלים ברברה ברזין וירון טל, ולמדו מה לעשות תוך כדי העבודה.

לא פונים לקהל רחב

כל אחת מהדירות עוצבה באופן שונה לחלוטין: אייל ושני הלכו על סגנון ניו יורקי גס, קיקו ומורין בחרו ברטרו עמוס מדיי, מייקי ואלעד עיצבו דירה עכשווית מודרנית וקלאסית והזוג הזוכה, אסף וגל הכניסו לדירה הרבה מטעמם האישי עם נגיעות מלוקקות. מייקי ואלעד זכו במקום הראשון לפי דירוג השופטים מאחר שדירתם הציגה קונספט שיכול להתחבר להרבה אנשים, הייתה בה צבעוניות נעימה לעין ותחושה רגועה ומרגיעה. אסף וגל הגיעו למקום השני בדירוג השופטים, בטענה כי אמנם יש בדירתם שיק ועיצוב נכון, אך היא איננה פונה לקהל הרחב אלא לפלח מצומצם מאוד. מה שנכון נכון, אך זה לא מנע מהם להגיע למקום הראשון.

גמר התכנית היה מאכזב ואנמי. שלושה חודשים המתמודדים עמלים על דירה. דירה! יש יותר מורכב מזה? ואפילו קונפטי אחד לא נפתח בגמר. התכנית נפתחה עם הקושי של המתמודדים לעזוב את הקומפלקס, חלקם דמעו, חלקם פברקו ורק האשקלונים פתחו בחפלה לקראת החזרה לנועה, בתם הקטנה שמחכה להם בבית.

לשם מה התכנסנו?

השעה הראשונה של הגמר התבזבזה על דיון ובחישה במערכת היחסים של המתמודדים בינם לבין עצמם ובינם לבין הזוגות האחרים, מעיין סגירת חשבונות שהייתה מאולצת ומיותרת בתכנית מסוג זה. היחסים היו אמנם חלק אינטגרלי מהתכנית, אך בואו לא נשכח לשם מה התכנסנו – עיצוב ומכירה, ולא אסיפת דיירים. אסף וגל שהבינו את המטרה מתחילת העונה, התמקדו בעשייה, בהרמוניה, בשיתוף הפעולה ביניהם גם אם לפעמים עלו הטונים. הזוג המודח, אוהד ושרית שהתחתנו במהלך העונה והודחו כי לא סיפקו את ההפקה, הגיעו להגיד משפט וחצי, ושרה, מהצמד שרה ועופר (שהספיקה בינתיים להתחתן ולא עם עופר) נשאלה לגבי זוגיותם שהייתה נתונה בספק במהלך הצילומים, יצאה מזה בגרסה מתחמקת. במקום לבזבז את שעת מסך המשעממת הזו, היו צריכים להביא לנו עוד קצת מהגיגיה של השופטת והפרפורמרית המוכשרת גב' ברזין, שבטח הייתה מצליחה להעלות את אחוזי הרייטינג.

בחלקה השני של התכנית נערכה המכירה הפומבית לרכישת הדירה, בהנחיית מני פאר שיצר את התחושה שזפזפנו בטעות לערוץ הראשון. איפה הפיקנטריה? איפה הדרמה שהייתה לאורך העונה? איפה האקשן שאמור להיות בסופה של תכנית ריאליטי. במקום כל אלו קיבלנו גמר רדום ומנומנם.

אוחיון ודובדבני הבטיחו טרם הזכייה שיביאו ילד לעולם, במידה שיזכו. כל שנותר לנו לעשות הוא לאחל לזוג מזל טוב ולדמיין כיצד יעוצב החדר של הקטנטן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully