וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא כל הנוצץ טיטאן הוא

המעצבים של טיטאן עברו דירה, לקחו שותפה חדשה והגדילו את חלל התצוגה. הרהיטים מצדם נשארו ייחודיים, פרקטיים ולא מתחכמים

"בזמן ששיפצנו את המקום החדש, העסקים מסביב חשבו שאנחנו בונים וילה לגור בה" מספר ליאור שגב ,הבעלים ומעצב הבית של טיטאן. לדבריו "למבנה צורה ביתית מבפנים ומבחוץ, בלי חלון ראווה". טיטאן, סטודיו לפתרונות עיצוב, הוקם ב-2002 על ידי ליאור שגב. כעבור חמש שנים הצטרף אליו שותפו לעסק ערן ארלו. השניים לא למדו עיצוב באופן מסודר אך משהו בתפיסה היצירתית והפירוש הצורני שלהם קלע לטעמם של לקוחות רבים, שמצאו בהם ייחודיות וחוסר התחכמות.

מיקול לזרוב, לקוחה ירושלמית ילידת מילאנו, שהגיעה למקום הישן ששכן בנחלת בנימין, התאהבה בעיצובים וביקשה שירהטו את ביתה. התוצאות היו כל כך מרשימות ששאר השכנים בבניין שלה ביקשו מטיטאן שיעצבו גם להם את הבית מחדש. ליאור וערן התיידדו עם מיקול והציעו לה להיות שותפה ואשת השיווק שלהם. עם כניסתה לעסק, הם עברו מהמקום הקטן בנחלת בנימין, למבנה דו קומתי בשטח 800 מ"ר ברחוב אלפסי, המאורגן כבית מגורים ומרוהט ב-95% פריטים מעשה ידיהם, לצד אקססוריז בייבוא אישי מאיטליה, עליו מיקול אמונה.

הריהוט של טיטאן מאופיין בממדים אנושיים ולא מונומנטאליים, המעניקים תחושה מזמינה. לא תמצאו כאן ריהוט שעונה על פנטזיות או גחמות טרנדיות עם אופי תיאטרלי, אלא פריטים פרקטיים, שעשויים בעיקר מעץ ובצבעוניות מונוכרומטית. ליאור ומיקול מציינים כי הם לא מעוניינים שיתייגו את הריהוט שלהם כמיועד לעשירון העליון , אך מתוודים שתושבי חוץ אירופאים מהווים נתח מרכזי מקהל הלקוחות שלהם. "אנחנו מעצבים פריטים מתונים וקלאסיים, עם התייחסות מקסימלית לתחושת נוחות פיסית וויזואלית, שככל הנראה עונה לצרכים של האירופאים" הם מסבירים. ליאור נותן לדוגמא את מעצב העל קארים ראשיד. "הוא לא מדבר אליי מכיוון שהוא מעצב פריטים על גבול הפלסטיקי והפנטזיה, שרק פלח קטן מהאוכלוסייה יכול להתחבר אליו. אנחנו מספקים פריטים עם אופי מתון, פונים לקהל הרבה יותר גדול, מקומי ומחו"ל".

רהיטים שעובדים בשביל הלקוח

בעבר נהגו הלקוחות להגיע לטיטאן עם אדריכל או מעצב פנים משלהם ולבקש עיצוב בהתאמה אישית. היום התצוגה הרחבה מאפשרת חשיפה גדולה ונוחה יותר לפריטים קיימים עבור הרוכשים שמשוטטים בסטודיו, אך ההקפדה על הייחודיות לכל לקוח נזנחה מעט. במסגרת השינויים שמיקול הכניסה למקום הוקמו בקומת הכניסה בר, פינת משפחה ומטבח פעיל הנפתח לחצר גדולה, עבור אירועים פרטיים ואינטימיים. האירועים מספקים לאורחים חוויה עם ערך מוסף, שמושכת לקוחות פוטנציאליים, גם אם יש בה מן הגימיק השיווקי.

בכל מקרה, אם הוזמנתם לאירוע בטיטאן, כדאי שיהיה עליכם, כרטיס אשראי, רק ליתר ביטחון. בקומה העליונה ישנם מספר הצעות לחדרי מגורים, חדרי שינה ופינות עבודה עשויים בחומרים מפתיעים; רצפת עץ שמיקול ראתה בפריס והוסבה על ידי ליאור למשטח יוצא דופן של שולחן אוכל עם רגלי ניקל, מדפי לחם שנמצאו במאפייה במילאנו והפכו לספריית החומרים של המקום, וצורות של חגורות עם אבזמים שמשמשות כרגליים לשולחן אירוח בחדר המגורים. "אנחנו לא מעצבים רהיטים שהלקוחות שלנו יעבדו בשבילם" מציין ליאור "להפך, אנחנו מעצבים רהיטים שיעבדו בשביל וישרתו את הלקוח".

מחירים לדוגמה:

ספה בריפוד בד 2.40x 2.50 מ' ב-18,000 שקלים
שולחן נירוסטה עם חיתוכי לייזר: 6,500 שקלים
כיסא עץ עם מושב בד: 2,200 שקלים

בית טיטאן. אלפסי 15, תל אביב.

  • עוד באותו נושא:
  • טיטאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully