וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבל שיילכו לאיבוד

העגילים, התיקים והעניבות שלכם מפוזרים בבית ואין לכם באמת מושג איפה הם? הצעות לפתרונות איחסון שימושיים ואלגנטיים

פריטי אקססוריז קטנים, שהופכים את ההופעה לגדולה, מצריכים מקום איחסון מתאים. למי שלא מחזיק בחדר השינה מגה-ארון, עם מתלה לעניבות, מדף מיוחד לכובעים, מגירה מחולקת עבור צעיפים ומקום יעודי לתכשיטים, יוכל להיעזר בכמה פתרונות איחסון שימושיים וטיפים אלגנטים.

פטיש לתיקי יד

סביר להניח שאתם לא משתמשים בכולם בו זמנית. הכלל הראשון הוא לצמצם את האוסף, כך שהתיקים הנותרים יכנסו במקום שהקצתם לכך ולא ישתלטו לכם על החיים. שיטת הצמצום רלוונטית לגבי כל אוסף פריטים מיותרים שיש לכם. קופסאות הפלסטיק השקופות של חברת Clear Box, למשל, יוכלו לשמש כ"קונטיינר" עבור התיקים, שיימנע התפזרותם וישמור על ניקיונם. לחברה קופסאות איחסון לכובעים ולתיקי יד בגדלים שונים, עם פתיחה חזיתית וידית נשיאה. הקופסאות עשויות מפלסטיק ממוחזר.

כדי להגיע למצב שבו תוכלו לשלוף תכשיטים בקלות מתוך הערימה שאגרתם, מומלץ לא לשמור אותם בתוך הקופסאות הקטנות בהן התכשיטים מגיעים. הקופסאות הקטנות והמרשימות נראות אולי מהודרות, אבל יוצרות בלגן. במקום אלו רכזו את כל התכשיטים בקופסא אחת גדולה ומושקעת, שתכיל את כל התכשיטים והשעונים שלכם, עם הפרדה בין הפריטים. כמובן שמומלץ להיפטר מכל מה שאינכם עונדים ולשים גבול גם לאגירת תכשיטים בעלי ערך סנטימנטלי. מסרו אותם לחבר או בן משפחה אהוב, תרמו או מכרו אותו. את העגילים נעצו בחתיכת בד ממש כמו שמציגים לכם בחנות, כך יהיה לכם קל לראות את כל האופציות שלכם בבת אחת. שיטה זו גם תמנע מצב שבו עגיל אחד ילך לכם לאיבוד. את תכשיטי הזהב שעלולים להתחמצן בתנאי לחות גבוהים במיוחד, ולשנות את הצבע אחסנו במקום קריר ויבש והקצו להם מקום בנפרד מהשאר כדי למנוע שריטות.

איחסון דקורטיבי

המעצבת השוודית מלין לונדמרק, מצאה דרכים דקורטיביות לאחסן את האקססוריז ולהפוך את הפריטים כחלק אינטגרלי מהעיצוב. את קופסת מגירות התכשיטים של המעצבת, יצרה בהשראת טכניקת הקישוט שנקראת "אינטרסיה". טכניקת חריטה על גבי עץ, שאת השקעים ממלאים בחתיכות עץ שונות - במקרה של לונדמרק ממלאים אותם בשרשראות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

תלוי על הקיר

דרך נוספת להימנע מבלגן היא לתלות דברים על מתקני תלייה במקום להשאיר אותם מפוזרים על הרצפה. מוצר נוסף של לונדמרק הוא ווי תלייה עשויים פלד אל חלד, בצורות פרחים שיכולים לשמש לתליית בגדים, תכשיטים תיקים ועוד. מספר רב של ווי הפרחים על הקיר יוצר תבנית חוזרת ודקורטיבית שנראית כמו טפט תלת ממדי, כשהפונקציה והעיצוב מגיבים זה לזה.

בגלריה ארביטמנ'ס תוכלו להשיג את המתלה הספרדי של חברת Balvadi Design שמהווה פתרון נוח במיוחד לתיקים, כובעים, תכשיטים ואפילו מפתחות. המתלה עשוי מקשה אחת של עץ מכופף ומגיע בצבעים לבן או חום. אורכו כ- 55 ס"מ ובו 5 ווים, אם יש לכם הרבה דברים להעמיס עליו ניתן לחבר כמה ביחד.

  • עוד באותו נושא:
  • איחסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully